• Standing on stage

    Vijf meiden die elkaar kennen via school, houden van zingen en hebben het gemaakt op YouTube. Ze zijn de nieuwe sensatie geworden en geven al overal concerten. De meiden leiden overigens een normale leven zoals ieder andere tiener op de wereld, maar opeens wordt het verstoord. Ze worden gevraagd als openingsact voor One Direction en natuurlijk accepteren ze vrolijk het aanbod. Maar wordt het wel een veilige rit? Het is overigens wel een wereldberoemde boyband die wordt aanbeden door miljoenen meisjes..


    Rollen:

    Zayn Malik - Styles
    Liam Payne - Lyall
    Harry Styles - Vulcano
    Louis Tomlinson - Kraaijkamp
    Niall Horan - xAlways

    Meiden :
    1 - Clarissa Emerald Lavigne Amliande
    2 - Roselle Alexis Johnson Velton
    3 - Chantelle Montoya Adnane
    4 - Reservatie Inside
    5 - Hazel June Cyning Sivan

    Overige rollen (familie, management etc.) :
    Dochter van One Direction manager - Elijah Lilith Montareál Pwettyness
    Oneindig


    Lijst:

    Rol:
    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geboorteplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    * Minimaal 150 woorden
    * Alleen je eigen personage besturen
    * OOC met haakjes als nodig, er wordt een praattopic geopend
    * Geen perfecte personages
    * Alleen je eigen personages besturen om irritaties te voorkomen.
    * Alles wordt door mij gecheckt
    * Alleen ik open de nieuwe topics, tenzij ik er iemand anders voor vraag.
    * Twee personages per persoon
    * Minimaal drie topics ervaring
    * 16+ mag
    * Naamsverandering doorgeven
    * Let op de interpunctie alsjeblieft
    * Tien dagen niet gereageerd, maak ik contact met je en als je binnen twee dagen niet reageert, lig je eruit.


    Rollentopic

    Begin:
    De girlband waar we nog een naam voor moeten verzinnen maakt zich klaar en wordt met taxi's gebracht naar de meeting point waar hun tourbus is en ook die van One Direction.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 18:40 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn malik
    Ik was moe en sacherijnig en deze twee mafkezen maakte het er echt niet beter op. "Zaynie, wakker blijven. Je wilt er wel goed uit zien voor de dames straks?" Ik schudden mijn hoofd even. ''Ik zie er altijd goed uit.'' Mijn lichaam schoot iets omhoog toen Louis in mijn zij begon te prikken. Maar ik was te moe, om ervoor mijn ogen te openen. "Was er nog meer iemand wakker?" Weer schudden ik mijn hoofd en ik gromde geïrriteerd, toen Louis nogmaals in mijn zij prikten. 'Niet doen.' Zuurde ik zielig en verborg mijn hoofd in zijn nek. Ik kon Louis af en toe wel wat aandoen. Hij wist dondergoed dat ik minstens een uur nodig had om bij te trekken en daar hielp hij nu totaal niet mee. "Trouwens, niet het een of ander. Maar Zayn kun je je aankleden?" Weer schudden ik mijn hoofd. 'Draai je maar gewoon om.' Wanneer gingen mensen nu eens begrijpen dat ze me geen dingen moesten opleggen of me gaan vervelen als ik net wakker was. Het was niet aanvallend bedoeld en ik wilde geen ruzie, maar iedereen wist dat ik me nu niet ging aanpassen, totdat ik wakker genoeg was, om überhaupt rechtop te blijven staan. of nadat ik een douche had genomen. Daar knapte ik ook altijd wel van op. ''Hoi.'' weer gromde ik en nam geen moeite om op te kijken, naar degene die net was binnen komen stappen. Waarom was het in gods naam zo druk hier, op de vroege morgen.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 19:50 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.

    "Ik zie er altijd goed uit." Zei Zayn en ik prikte opnieuw in zijn zij. "Zaaaaaaaayn." Zeurde ik. "Je moet je echt gaan aankleden, dadelijk komen die meiden en dan lig je hier half naakt. Ik heb er geen problemen mee. Maar Elijah wel, zoals je hoort." Zayn schudden zijn hoofd op dat er nog niemand anders wakker was. "Niet doen." Zeurde hij toen ik opnieuw in zijn zij prikte. Ik grinnikte om Zayn's opmerking richting Elijah, die jongen was echt ongelofelijk 's ochtends. "Hoi." Hoorde ik vanuit de deuropening, mijn ogen schoten richting de deur opening waar een meisje stond. "Hallo!" Gilde ik richting het meisje terwijl ik opnieuw in Zayn's zij prikte. "Ik ben Louis en deze slapende zombie hier, is Zayn." Ik grijnsde naar het meisje. "En met wie hebben wij het genoegen?" Ik bekeek het meisje van top tot teen dat naast Elijah stond en kwam tot de conclusie dat zij in die girlband moest zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Clarisse Emerald Lavigne

    Ik glimlachte even en bekeek beiden jongens even. Eentje had zwart haar en was alleen gehuld in een boxer, dus ik nam aan dat hij net wakker was en de ander had bruin haar en vernam dat hij nu al hyperactief werd. Ik mocht hem wel. ''Ik ben Louis en deze slapende zombie hier, is Zayn.'' Hij grijnsde breed naar me. ''En met wie hebben wij het genoegen?'' Hij bekeek me van top tot teen en ik grinnikte even. ''Ik ben Clarisse Emerald Lavigne, maar noem me maar gewoon Clary. Véél makkelijker namelijk en ik zit in jullie nieuwe voorprogramma.'' zei ik grijnzend en stapte naar binnen, mijn rugzak slingerde ik van mijn schouders af en legde die neer. ''En ook hallo.'' zei ik tegen het meisje, ik hield nu al van haar haar. Het was roze en apart, daar hield ik dus echt van. Mijn eigen haar was roze en groen geverfd. Ach ja. Ik beet even op mijn lip en keek de jongen, Zayn fronsend aan. ''Chagrijn in de morgen, neem ik aan? Je kan mij raar vinden, maar ik ben altijd hyperactief.'' lachte ik zacht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson.

    Zayn had zich nog steeds niet veroerd, dus expres, prikte ik nog een keer in zijn zij, waarna ik braaf zo stil mogelijk bleef zitten. Het meisje grinnikte even toen ik haar helemaal bekeek. ''Ik ben Clarisse Emerald Lavigne, maar noem me maar gewoon Clary. Véél makkelijker namelijk en ik zit in jullie nieuwe voorprogramma.'' Had ik dus toch gelijk. Ik ben toch ook zo geweldig. Kuch kuch. "Ah, nice. Ik mag je nu al. En je hebt een ontzettend leuke kleur haren." Dat zag er gewoon vet en stoer uit en we hadden natuurlijk wel wat stoere meiden nodig voor in ons voorprogramma. ''Chagrijn in de morgen, neem ik aan? Je kan mij raar vinden, maar ik ben altijd hyperactief.'' Lachte Clary zacht en ik grinnikte ook. "Ik ook!" Gilde ik blij. Maar dat had ze vast al wel verwacht. "Ja, deze jongen is niet wakker te krijgen." Een grinnik verliet opnieuw mijn mond en weer prikte ik Zayn in zijn zij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Clarisse Emerald Lavigne

    Lachend keek ik naar Louis en schudde lachend mijn hoofd. "Ah, nice. Ik mag je nu al. En je hebt een ontzettend leuke kleur haren." Ik glimlachte en grinnikte. ''Dank je wel. Ik vind het leuk om mijn haren in opvallende kleuren te verven.'' zei ik en deed mijn beanie af, waarna ik mijn haren even goed deed. Ik gooide mijn beanie naar Louis toe en grinnikte. ''Zal je vast leuk staan.'' Waarna ik naar de twee toeliep. Zayn was letterlijk een zombie en keek hem schuin aan. Ik was vroeg opgestaan, ik kon niet meer slapen, dus ik begon vroeg aan mijn dagelijkse routine - haar, make-up en kleding. ''Zijn de anderen nog niet wakker? Dat wordt nog grappig zo.'' grinnikte ik. Ik zag er tegenop op Harry weer te zien, maar aan de andere kant leek het me wel vermakelijk. Ik was nou eenmaal iemand die alles positief bekeek als ik ook in een goede bui was.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chantelle Montoya

    Ik haal nog snel een kam door mijn haren en veeg het dan allemaal over een schouder. Ik grijns even naar mijn spiegelbeeld en loop dan naar de gang waar mijn koffer staat. Ik hang mijn Chanel tasje over mijn schouder en prop mijn telefoon erin. Een Samsung Galaxy, ik heb echt niks met Apple. Als ik heel eerlijk ben. Eigenlijk het enige wat ik van Apple heb is een Ipod Touch. Ik pak mijn zwarte koffer en loop naar de lift. Ik loop naar binnen en druk dan op het knopje voor de begane grond. Ik leun nonchalant tegen de muur en prop ondertussen een pepermuntje in mijn mond. Wanneer ik het bekende belletje hoor stap ik uit en rol mijn koffer achter me aan. Eenmaal buiten loop ik naar mijn taxi en mijn koffer wordt al snel in de kofferbak gezet. Ik glimlach naar de chauffeur en stap dan in. Hij wist waar ik heen moest, dus ja. Ik vis mijn telefoon weer uit mijn tasje en begin verveeld Hill Climb Rush te spelen. Na een klein kwartiertje stopt de taxi en de twee tourbussen vallen me meteen op. Ik pak mijn koffer uit de kofferbak en glimlach naar de chauffeur. 'Bye!' glimlach ik. Ik loop eerst naar mijn eigen tourbus, en gaf mijn koffer aan mijn eigen chauffeur. Snel stel ik mezelf voor en zie in een raampje mijn spiegelbeeld. Ik trek mijn blouse recht en trek mijn Skinny Jeans wat omhoog. Opzich was mijn outfit best simpel. Mijn schoenen waren wat opvallender, en omdat de blouse een heel klein beetje doorscheen zag je de gouden studs die mijn beha versierden. Vervolgens loop ik naar de tourbus van One Direction en loop naar binnen. 'Hola.' zeg ik met een lieve glimlach. Mijn haar had ondertussen weer een plaats gevonden op mijn rug, het blijft nooit zitten hoe ik het wil. Maarja, niks aan te doen. Toch?


    El Diablo.

    Elijah.

    Zwaar geïrriteerd keek ik naar Zayn. "MIsschien moet jij leren eerder te gaan slapen en niet zo te doen tegen een ander, Za-yn." Ik wierp hem een veelbetekende blik toe die aangaf dat ik in staten van slaan was als hij nog iets zou zeggen. ''En ook hallo.'' zei ineens iemand vanachter me, dus draaide ik me om en bekeek het meisje. Ik vond haar haren echt geweldig mooi, ik had niet te klagen over de mijne. Mijn haren waren roze, van dat suikerspin roze. Zo zat mijn haar ook, beetje met krullen, maar niet zo dat het in de weg zat. Ik glimlachte naar het meisje en stelde me voor. "Elijah Montareál. Vader is manager en die shit." Grinnikte ik zacht voordat ik me naast Louis liet zakken. Het was krap, maar ik paste ertussen. Ik keek langs Louis naar Zayn, welke er bij lag om te lachen. " Ah LouLou is een knuffelbeer geworden." Grapte ik, en sloeg mijn armen om hem heen zoals een klein meisje zou doen bij haar teddybeer. Er komt een ander meisje binnen, welke iedereen begroet. " goedenmorgen." Glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 20:35 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Zayn Malik
    Volgens mij ging ik een moord plegen straks. er werd veelte veel gepraat en ik irriteerde me mateloos aan Louis die me in mijn zij bleef prikken. ''Chagrijn in de morgen, neem ik aan? Je kan mij raar vinden, maar ik ben altijd hyperactief.'' snauwde ik, nog altijd niet in staat mijn ogen te openen. ik porde met mijn elleboog in Louis zijn zij. 'Stop nauw.' klaagde ik zurend. Waarom konden mensen met gewoon niet met rust laten? Ze hadden toch ook geen last van mij. "MIsschien moet jij leren eerder te gaan slapen en niet zo te doen tegen een ander, Za-yn." 'Rot toch op.' ik wikkelde me armen steviger om Louis heen, totdat ik nog een paar armen voelde. langzaam opende ik mijn ogen. " Ah LouLou is een knuffelbeer geworden." wat snapte Elijah niet aan op rotten? Volgens mij deed ze er echt alles aan om me nu te irriteren en het lukte haar uitstekend. ik negeerde nog een meisje dat ook binnenkwam. oke, nu werd het me echt teveel. Ik stond kwaad op en liep terug naar het slaapgedeelte. Ik dook letterlijk terug mijn bed in en trok het gordijntje weer dicht. waarom konden mensen nou niet gewoon een keer rekening met me houden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.

    Clary gooit haar beanie naar me toe. "Zal je vast leuk staan." Zegt ze en ik grinnik, waarna ik het ding over m'n hoofd heen trek. "En? Hoe vind je me?" Lachend kijk ik het meisje aan terwijl ik Zayn's armen om mijn middel heen voel. Na een paar minuten kwam er weer een ander meisje de tour bus in en ik werd nu al gek van al die meisjes, straks kon ik ze niet eens uit elkaar halen. "Hola." Zei ze en ik glimlachte naar haar. "Nou ik ben Louis en Zayn hier, slaapt nog steeds." Al kon ik aan hem merken dat hij al deze drukte niet zo leuk vond. Ik slaakte een meisjesachtige gil toen ook Elijah zich naast me voegde en haar armen om me heen sloeg. "Ah LouLou is een knuffelbeer geworden." Ik bromde een zacht woordje en schudde mijn hoofd. Zayn had inmiddels een paar keer gevraagd of ik wilde stoppen, maar ik ben altijd eigenwijs. "Zayn!" Schreeuwde ik in zijn richting toen hij me los liet en kwaad richting zijn slaap gedeelte liep. Ik had het kunnen weten. "Sorry dames," ik hield mijn handen in de lucht ten teken van schuld en verdween achter Zayn aan. Ik kon een grinnik niet onderdrukken toen ik zag hoe hij weer demonstratief in zijn bed lag. "Kom op Zayn, ik weet dat je een ochtendhumeur hebt, maar voor die meiden is dit ook niet leuk. Die denken nu allemaal dat je een chagrijnige klootzak bent die niet aan andere denkt..." Ik liet mezelf naast hem vallen op zijn bed en trok de dekens van zijn hoofd af.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 22:16 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Ik ging een protest beginnen. Gewoon een verbod om tegen me te praten en me lastig te vallen 's ochtens, totdat ik zei dat het mocht. Ik had de dekens over mijn hoofd getrokken en zou straks gewoon weer in slaap vallen. 'Kom op Zayn, ik weet dat je een ochtendhumeur hebt, maar voor die meiden is het ook niet leuk. Die denken nu allemaal dat je een chagrijnige klootzak bent die niet aan andere denkt.' Ik gromde protesterend toe Louis mijn deken van mijn hoofd trok. 'Nee, hun zijn egoïstisch. Ik val hun toch niet lastig, dan moeten ze mij ook met rust laten. Nu verstopte ik mijn hoofd onder mijn kussen. Maar ik trok Louis wel goed naast me neer en kroop tegen hem aan. Waarom moest iedereen altijd tegen me zijn? Ik deed toch helemaal niets. Ik zat daar gewoon op de bank en mensen hadden meteen hun oordeel klaar, waarmee ze gingen gooien. Alleen omdat ik wat moeite had met wakker worden. 'Ze moeten gewoon lekker in hun eigen tourbus gaan zitten en Elijah moet lekker met ze mee.' Ze deed of ze alles over ons te zeggen had, maar voorlopig was haar vader onze manager en niet zij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.

    Zayn gromde toen ik de dekens van zijn hoofd af had getrokken. "Nee, hun zijn egoïstisch. Ik val hun toch niet lastig, dan moeten ze mij ook met rust laten." Zayn verstopte zijn hoofd nu onder zijn kussen, maar kroop wel tegen me aan en ik glimlachte. "Hun weten niet dat jij een ochtendhumeur hebt, hè, zij kunnen er niets aan doen." Straks viel hij in slaap, zat ik hier tegen een kussen te praten. Ik grinnikte om de gedachte en schudde mijn hoofd even. "Ze moeten gewoon lekker in hun eigen tourbus gaan zitten en Elijah moet lekker met ze mee." Ik liet mezelf iets onderuit zakken en knikte, al kon hij dat niet zien. "Nou, misschien kan je dat dan regelen? Ik vind het niet eens zo'n slecht idee, want als we hier echt met z'n tienen op elkaar zitten worden we hier straks gillend gek." Met de jongens had je af en toe al van die momenten, laat staan hoe het moest zijn met al die vijf meiden erbij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Ondanks dat ik nu wel wakker was, was ik bloedchagerijnig. En nu was het geen ochtendhumeur meer. Als ze me gewoon even hadden laten zitten, had ik nu nergens meer last van gehad, maar omdat het een stelletje idioten waren, was dat niet het geval. 'Hun weten niet dat jij en ochtendhumeur hebt he, zij kunnen er niets aan doen.' Ik gromde weer, maar was het niet met hem eens. 'Die muts weet dondersgoed dat ik een ochtendhumeur heb en die andere snol, had het ook al snel genoeg door.' Ik wist dat ik nu heel onaardig was, maar ik kon er gewoon even niets aan doen. Het zou ook wel weer over gaan, maar zolang ik chagrijnig was, had ik aan alles en iedereen een hekel en al helemaal als je de oorzaak was. 'Nou, misschien kan je dat dan regelen? Ik vind het niet eens zo'n slecht idee, want als we hier met zijn tienen op elkaar zitten, worden we hier straks gillend gek.' Ik kwam langzaam weer onder mijn kussen vandaan en keek Louis zielig aan. 'Dag, ze zien me al aankomen. -he, jullie hebben een eigen tourbus, ga daar lekker zitten. Dan vinden ze me helemaal een arrogante zak.' Al was dat wel hetgene wat ik graag wilde doen nu. Maar dan zou niemand me meer mogen en zou de tour helemaal verschrikkelijk worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Clarisse Emerald Lavigne

    Ik knikte en grijnsde naar Louis. "Staat je fantastisch." Glimlachte ik en toen liep Zayn weg. Waarna Louis zich verontschuldigde en achter Zayn aanliep. Ik besloot om iets aardigs te doen en liep naar de keuken om wat hete chocolademelk te maken. Niet dat ik wilde slijmen of zo, ik wilde eens een keer aardig zijn. Ik warmde de melk op en deed alvast het cacaopoeder in de mok, die ik van thuis had meegenomen. Toen de melk opgewarmd was, deed ik het in de mok waarna ik het voorzichtig roerde. Ik liep naar mijn rugzak en haalde er een blikje Redbull uit en deed die tussen mijn armen. De slagroom deed ik er bovenop en pakte mijn zak marsmallows en deed er een paar in. Vroeger maakte ik altijd verkeerde indrukken door mijn uiterlijk en dat haatte ik. Ik wilde nooit een slechte indruk maken op mensen en ik kon best behulpzaam zijn. Al glimlachend liep ik met de mok en liep voorzichtig naar binnen. "Het klinkt vast dat ik slijm, maar ik wil geen slechte indruk maken. Verleden. Lang verhaal. Warme choco met slagroom en marsmallows en een blikje energy. Al weet ik niet zo goed of het goed is voor je, Louis." Lachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson.

    Opnieuw gromde Zayn en kort moest ik aan een beer denken. "Die muts weet dondersgoed dat ik een ochtendhumeur heb en die andere snol, had het ook al snel genoeg door." Ik slaakte een zachte zucht. "Nu doe je wel heel onredelijk Zayn, Elijah is geen muts en ze vind het gewoon leuk om je plagen, net als ik, trouwens," expres prikte ik weer in zijn zij. "En over Clary, die is geen snol en ja, misschien had ze het door. Maar jij hebt niet het recht om zo te reageren." Misschien klonk ik heel onredelijk nu, maar die meiden kon er ook niets aan doen dat ze met ons opgescheept werden. Zayn kwam onder zijn kussen vandaan en keek me ontzettend zielig aan, bijna had ik spijt van mijn andere opmerking. "Dag, ze zien me al aankomen. -he, jullie hebben een eigen tourbus, ga daar lekker zitten. Dan vinden ze me helemaal een arrogante zak." Ik haalde mijn schouders op. "Hoezo? Ik denk dat die meiden het zelf ook wel fijn zullen vinden als ze een eigen tourbus hebben." Al wist ik dat natuurlijk niet helemaal honderd procent zeker. De deur ging langzaam open en Clary verscheen in de deuropening. Ik glimlachte en wachtte rustig af. "Het klinkt vast dat ik slijm, maar ik wil geen slechte indruk maken. Verleden. Lang verhaal. Warme choco met slagroom en marsmallows en een blikje energy. Al weet ik niet zo goed of het goed is voor je, Louis." Lachte ze. "Ach wel nee, kom erin, meid. Kijk, Zayn, dit is toch heel aardig, of niet?" Ik trok mijn benen op en wenkte Clary, dat ze aan het uiteinde van Zayn's bed kon gaan zitten.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 22:49 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    zayn Malik
    Louis maakte het er niet beter op, op dit moment en even dacht ik hem eroverna om hem het bed uit te trappen. Ik wist dat ik onredelijk was, maar hij nu ook. Ik deed weer eens alles fout en de rest was geweldig. Het kwetste me best wel erg. Ik liet Louis los en keek hem teleurgesteld aan. 'Hoezo? Ik denk dat die meiden het zelf ook wel fijn zullen vinden als ze een eigen tourbus hebben.' 'Ja, zeker omdat ze dan niet met die stomme, arrogante, chagrijnige Zayn hoeven te zitten.' Legde ik hem de worden in de mond. Vel keek ik op naar een van de meisje die nu vlak bij mijn bed stond. Meteen had ik de neiging het gordijn weer dicht te trekken en te snauwen of ze altijd zomaar mensen hun slaapvertrek inliep. Toen ze ook nog eens begon te slijmen trok ik mijn wenkbrauw op. Meende ze dit nu serieus? 'Ach, welnee, kom erin, meid. Kijk, Zayn, dat is toch heel aardig , of niet?' Kon hij me nog dieper de grond in stampen. Ik wist nu wel dat hun geweldig waren en ik niet. 'Geweldig.' Mompelde ik gekwetst, waarna ik me omdraaide ik het bed. Ik kon hier niet eens meer boos om worden.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 23:01 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''