• Standing on stage

    Vijf meiden die elkaar kennen via school, houden van zingen en hebben het gemaakt op YouTube. Ze zijn de nieuwe sensatie geworden en geven al overal concerten. De meiden leiden overigens een normale leven zoals ieder andere tiener op de wereld, maar opeens wordt het verstoord. Ze worden gevraagd als openingsact voor One Direction en natuurlijk accepteren ze vrolijk het aanbod. Maar wordt het wel een veilige rit? Het is overigens wel een wereldberoemde boyband die wordt aanbeden door miljoenen meisjes..


    Rollen:

    Zayn Malik - Styles
    Liam Payne - Lyall
    Harry Styles - Vulcano
    Louis Tomlinson - Kraaijkamp
    Niall Horan - xAlways

    Meiden :
    1 - Clarissa Emerald Lavigne Amliande
    2 - Roselle Alexis Johnson Velton
    3 - Chantelle Montoya Adnane
    4 - Reservatie Inside
    5 - Hazel June Cyning Sivan

    Overige rollen (familie, management etc.) :
    Dochter van One Direction manager - Elijah Lilith Montareál Pwettyness
    Oneindig


    Lijst:

    Rol:
    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geboorteplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    * Minimaal 150 woorden
    * Alleen je eigen personage besturen
    * OOC met haakjes als nodig, er wordt een praattopic geopend
    * Geen perfecte personages
    * Alleen je eigen personages besturen om irritaties te voorkomen.
    * Alles wordt door mij gecheckt
    * Alleen ik open de nieuwe topics, tenzij ik er iemand anders voor vraag.
    * Twee personages per persoon
    * Minimaal drie topics ervaring
    * 16+ mag
    * Naamsverandering doorgeven
    * Let op de interpunctie alsjeblieft
    * Tien dagen niet gereageerd, maak ik contact met je en als je binnen twee dagen niet reageert, lig je eruit.


    Rollentopic

    Begin:
    De girlband waar we nog een naam voor moeten verzinnen maakt zich klaar en wordt met taxi's gebracht naar de meeting point waar hun tourbus is en ook die van One Direction.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 18:40 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Clarisse Emerald Lavigne

    Ik keek Harry met mijn zoete glimlach aan en lachte even om zijn antwoord. ''Natuurlijk, hoe zou ik jou nu kunnen vergeten?'' Ik schudde lachend mijn hoofd en keek hem schuin aan. ''En hoe kan ik jou vergeten? Door jou ben immers naar London gestuurd.'' Ik plofte op een bank neer en kruiste mijn benen. Dit was zo vermakelijk. Aan de andere kant, als ik niet van school werd gestuurd, was ik nu niet het voorprogramma van de wereldberoemde boyband, maar ook die ene persoon die ik zo erg haatte. ''En kijk ons nou nu. Met elkaar opgescheept voor wel negen maanden.'' Ik deed mijn beanie weer goed en keek de bus weer rond, ik was wel benieuwd hoe ik deze maanden met hem kon overleven. De anderen waren nog wel aardig, Louis en Liam waren aardig, Zayn was ochtenhumeurig, dus daar kon ik mijn mening nog niet over geven. Ik speelde wat met een plukje haar en grijnsde breed. Ik zou mijn wraak nog wel krijgen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Het voelde als een hele opluchting toen het ene meisje, Hazel geloofde ik, met mijn vraag meeging en antwoordde. 'Niet echt. Heb alleen maar gegeten met mijn ouders en mijn zusje gisteren en geskypt met wat vrienden. Voor de rest niks. En jullie?' vroeg ze. Maar die opluchting werd weggeveegd door de zinnen van Clary. 'En hoe kan ik jou vergeten? Door jou ben immers naar London gestuurd' zei ze toen ze bij ons kwam zitten op de eenie meenie bank. Die was dan ook weer bijna vol. 'Voor de rest niemand wat leuks gedaan? Nog wat tijd doorgebracht met zijn of haar familie?' vroeg ik, nu wat harder. Ik had hier dus helemaal geen zin in en mijn gevoelens zeiden me dat Harry met alle liefde in de zinnen van Clary op ging. 'En kijk ons nou nu. Met elkaar opgescheept voor wel negen maanden' zei ze nog. 'Iemand wat te eten? Drinken?' Langzaamaan begon ik wanhopig te worden. 'Of wat als Clary en Harry zou eens gezellig naar de andere bus gaan en het uitpraten met elkaar zodat ze de anderen niet lastig vallen met hun gezeur?' zei ik terwijl ik onderhand een stuk minder vrolijk naar de twee keek. Het maakte mij niks uit dat die twee een ongemakkelijk verleden hadden, zolang ze de andere mensen er maar niet mee lastig vielen.


    Every artist was first an amateur.

    Hazel June Cyning


    'En hoe kan ik jou vergeten? Door jou ben immers naar London gestuurd' Zei Clary. Ow god serieus?! 'Voor de rest niemand wat leuks gedaan? Nog wat tijd doorgebracht met zijn of haar familie?' vroeg Liam en ik merkte dat hij wanhopig werdt. 'En kijk ons nou nu. Met elkaar opgescheept voor wel negen maanden' Zei Clary daarna. Ow kom op nou mensen!
    'Iemand wat te eten? Drinken?' Zei Liam weer. 'Of wat als Clary en Harry zou eens gezellig naar de andere bus gaan en het uitpraten met elkaar zodat ze de anderen niet lastig vallen met hun gezeur?' Ik besloot mij er ook maar weer bij te bemoeien en keek eventjes naar Clary en Harry en vervolgens naar Liam. ''Zolang ze niet aan mijn pennyboard of longboard komen vind ik het best. Clary?'' Vroeg ik vervolgens twijfelend. ergens voelde ik mij nu een verrader. Clary was een van mijn beste vriendinnen en haar samen met haar aartsvijand bij elkaar stoppen vond ik verschrikkelijk. Mijn handen deed ik in mijn broekzakken en haalde er vervolgens een kauwgompje uit. Snel haalde ik hem uit het papiertje en deed hem in mijn mond. Als ik zenuwachtig werd begon ik te kauwen op kauwgom. En de meiden wisten maar goed genoeg. Mijn ogen sloten zich voor een fractie seconde en opende zich snel weer. ''Euhm ik ga even naar buiten.Ik krijg benauwd.'' Zei ik maar terwijl ik naar buiten liep. Eenmaal buiten rende ik naar onze bus en zag de chauffeur een tijdschrift lezen. Ik begroete hem eventjes snel en vroeg waar mijn pennyboard was. Hij wees naar een kastje en daar lag hij samen met mijn longboard in. Ik pakte hem en bedankte de man. Eenmaal buiten begon ik te steppen en vlug daarna zette ik mijn voet op het boardje. Ik zag eventjes Australië voor mij. De stemmen van mijn vrienden galmden door mijn hoofd en ik begon harder af te zetten. Het geluid van een toeter haalde mij uit mijn trans geschrokken keek ik opzei en stopte zo snel mogenlijk. De auto kwam vlak voor mij op stilstand en de man keek mij kwaad aan. Ik glimlachte liefjes. De glimlach werd een smalle streep nadat ik de woorden horen. Ik knikte schuldbewust en liep snel weg.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zayn Malik
    Ik gaapte zachtjes en trok mijn neus eventjes op. Mijn deken trok ik verder tot aan mijn kin. 'Vind je het eigenlijk wel leuk dat al die dames komen.' Langzaam haalde ik mijn hoofd uit Louis zijn nek. 'Ik heb gewoon geen zin in drama.' Ik had opzich niets tegen hun komst gehad. En opzich hoefde ik ze alleen voor het optreden te zien, bleek ik ze echt niet te mogen. Maar dat er drama kwam was een feit. Meiden brachten altijd drama. Heel Twitter stond er nu al voor mee, dat ze ons voorprogramma waren en vaak niet op een goede manier. Louis kwam bij me onder de deken liggen en meteen sloeg ik mijn arm stevig om hem heen. Ik was nu gewoon even toe aan een knuffel. 'Ga anders nog wat slapen? Misschien voel je -je dan straks beter. Als je wilt blijf ik wel bij je.' Meteen kwam ik iets overeind en trok ik het gordijntje weer dicht, waarna ik snel weer tegen Louis aankroop. 'Moesten we niet wat doe zo dan?' Gaapte ik zachtjes. Ik meende me te herinneren dat Elijah zoiets gezegd had. Maar aangezien ik nog niet wakker was geweest, kon ik het ook gigantische fout hebben en konden we nu, -zoals ik hoopte, gewoon gaan slapen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.

    Zayn trok de deken tot aan zijn kin en ik kreeg het gelijk kouder toen hij zijn hoofd even uit mijn nek haalde. "Ik heb gewoon geen zin in drama." Ik humde zacht iets onverstaanbaars, dat kon ik begrijpen. Meiden veroorzaakten nou eenmaal graag problemen, was mijn mening. "Misschien word het wel ontzettend gezellig en boven alles, misschien word een van die meiden straks wel je nieuwe vriendinnetje." Een grinnik verliet mijn mond. Direct toen ik onder de dekens lag sloeg Zayn zijn arm om me heen en met mijn rechterhand kriebelde ik nog steeds zachtjes in zijn nek. Zayn maakte het gordijntje dicht en het werd gelijk een stuk donkerder. "Moesten we niet wat doen zo dan?" Gaapte hij en ik haalde mijn schouders op, voor zover dat mogelijk was. "Geen idee, en anders maken ze ons wel wakker, hè." Zelf had ik niet zoveel zin om iets te gaan doen, namelijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    ik wreef even in mijn ogen een gaapten. "Misschien word het wel ontzettend gezellig en boven alles, misschien word een van die meiden straks wel je nieuwe vriendinnetje." Grinnikte Louis en ik protesteerde zachtjes. Ik wilde geen vriendin die ons via onze rug naar de top wilde klimmen. 'Mochten ze willen.' bromde ik zachtjes. Ik wreef met mijn neus langs Louis zijn sleutelbeen en sloot mijn ogen. "Geen idee, en anders maken ze ons wel wakker, hè." ik knikte langzaam. Volgens mij misten ze ons toch nog niet. of mij tenminste niet. Zodra Louis er niet was, merkte je dat altijd meteen. Gewoon door zijn enorme aanwezigheid. Maar daar moesten ze het nu maar even zonder mee doen, want hij lag nu lekker bij mij en ik liet hem even niet meer los. zijn hand die achter in mijn nek kriebelde, kietelde en ik glimlachte. Waarschijnlijk zag dit er enorm fout uit zo. 'Ik zou zo echt heel de dag kunnen liggen.' gaapte ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 21:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.

    Ik hoorde Zayn zachtjes protesteren. "Mochten ze willen," bromde hij. Ik voelde zijn neus tegen mijn sleutelbeen en ik murmelde zachtjes wat. "Ik zou zo echt heel de dag kunnen liggen." Gaapte Zayn en ik maakte een instemmend geluidje. "Ik heb zelf ook niet zoveel zin meer in de rest," mompelde ik. Ik wist dat het Redbull blikje dat ik van Clary had gekregen, nog op het nachtkastje stond en ik als ik wilde kon ik zo weer wat energy krijgen, maar voor dit moment lag ik even heerlijk rustig langs Zayn. "Ga maar slapen," heel zachtjes kwam dat er volgens mij uit, maar ik had zelf ook enige moeite om mijn ogen open te houden, terwijl Zayn ze al gesloten had.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Dit bed was al klein voor in je eentje, laat staan voor met zijn tweeën. Toch lag ik prima zo. 'Ik heb zelf ook niet zoveel zin meer in de rest.' Mompelde Louis en ik merkte dat ook hij zijn energie langzaam had verloren. Wat op dit moment wel fijn was, anders had hij nu hoogstwaarschijnlijk weer constant in me lopen prikken en vervelend liggen doen. En dan vond ik enkel leuk, als ik zelf ook goed wakker was. En dan nog kon het dan bloed irritant zijn. Maar dat was iets wat je erbij kreeg als je Louis had. 'Ga maar slapen.' Ik gaapte zachtjes en trok de deken iets beter over ons heen. 'Jij ook he.' Ik wilde niet dat hij enkel bij me bleef tot ik sliep en er daarna vandoor ging. Dan leek hij net mijn oppasser ofzo. 'Slaaplekker.' Ik drukte een klein kusje op zijn sleutelbeen en legde mezelf iets beter neer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.

    Het feit dat ik bijna uit het bedje rolde nam ik maar op de koop toe, want voor zo ver lag ik toch wel heel fijn zo tegen Zayn aangedrukte. Zayn gaapte en trok de deken beter over ons heen. "Jij ook he." Hoorde ik hem zeggen en ik glimlachte, natuurlijk ging ik slapen als ik daar de kans voor kreeg. "Slaap lekker." Mompelde hij erachteraan, waarna hij me een kusje gaf op m'n sleutelbeen. Opnieuw verscheen er een kleine glimlach rond mijn lippen en ik nestelde me iets beter tegen Zayn aan, waarna ik ook mijn ogen sloot en binnen vijf minuten lag ik volgens mij al te slapen. Want tja, in zo'n bedje lag je 's nachts toch meer te woelen dan dat je gewoon slaapte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Ik was blij dat er een schuifdeur zat tussen het slaapgedeelte en het kleine soort van woonkamertje. Nu hadden we namelijk niet zoveel last van alle mensen die zich daar in begaven. Maar ik had het geluk dat
    Ik sowieso bijna overal door heen kon slapen. Louis zei niets meer en nestelde zich beter tegen me aan, wat ik opvatten, als dat hij ook ging slapen. Ik hield ervan om samen met iemand in bed te slapen en lekker tegen diegene aan te kunnen kruipen net als nu. En dan kon het me niets schelen dat het een van mijn beste vrienden was. Ik hoorde langzaam Louis zijn ademhaling veranderen, wat al aangaf dat hij sliep. Het maakte me zelf rustig en automatisch nam ik zijn tempo aan, waarna al zelf al snel in een roes verdween en in slaap viel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles

    'Natuurlijk, hoe zou ik jou nu kunnen vergeten?' vroeg ze grijnzend. Ze plofte neer op de bank en voegde er nog aan toe: 'En hoe kan ik jou vergeten? Door jou ben immers naar London gestuurd.' Ik schudde nep-lachend mijn hoofd en antwoordde: 'Wel, ik zou er maar blij om wezen. God weet waar je anders was beland.' Ik wist wel zeker dat ze me nu nog meer haatte dan daarvoor. En ze wilde me vast en zeker eens terugnemen. 'En kijk ons nou nu. Met elkaar opgescheept voor wel negen maanden.' 'Het is maar hoe je het bekijkt. Ik hoef niet per se met jou en je bende rond te hangen, hoor. Ik zit in een andere bus en je bent nog steeds ons voorprogramma. Ik begin me eigenlijk al af te vragen hoe vaak we elkaar eigenlijk nog gaan tegenkomen.'


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Iemand voor Nialler?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [hij kan Zayn en Lou wel gaan storen denk ik, ofzo. Als Lieke dat ook goed vind. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Helemaal perfect. Anders liggen ze daar ook maar en dan vergeet iedereen ze :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    Ik pak mijn mobiel en zet wat muziek op, terwijl ik rustig zit. Na een tijdje val ik in slaap, en ik droom over een grote hamburger. Maar net als ik een hap wil nemen verandert die in Liam die me overhaalt op een dieet te gaan. Ik word wakker door geschreeuw, en zie allemaal drukke mensen om me heen. O ja, die girlband zou vandaag komen. Ik zucht en rek me uit. Een tijdje kijk ik naar iedereen, maar aangezien ik niet zo goed tegen drukte kan, loop ik naar de slaapcabine. Op dit moment ben ik dus echt blij dat er een schuifdeur hier tussen zit die het geluid een beetje dempt. Ik zucht even en wil op mijn bed gaan zitten als ik Louis en Zayn zie. Meteen word ik rood. 'Wat... Eh... Stoor ik...?' Vraag ik verlegen, en ik wil de deur bijna alweer open doen.


    Spoiler alert: you will save yourself