• Standing on stage

    Vijf meiden die elkaar kennen via school, houden van zingen en hebben het gemaakt op YouTube. Ze zijn de nieuwe sensatie geworden en geven al overal concerten. De meiden leiden overigens een normale leven zoals ieder andere tiener op de wereld, maar opeens wordt het verstoord. Ze worden gevraagd als openingsact voor One Direction en natuurlijk accepteren ze vrolijk het aanbod. Maar wordt het wel een veilige rit? Het is overigens wel een wereldberoemde boyband die wordt aanbeden door miljoenen meisjes..


    Rollen:

    Zayn Malik - Styles
    Liam Payne - Lyall
    Harry Styles - Vulcano
    Louis Tomlinson - Kraaijkamp
    Niall Horan - xAlways

    Meiden :
    1 - Clarissa Emerald Lavigne Amliande
    2 - Roselle Alexis Johnson Velton
    3 - Chantelle Montoya Adnane
    4 - Reservatie Inside
    5 - Hazel June Cyning Sivan

    Overige rollen (familie, management etc.) :
    Dochter van One Direction manager - Elijah Lilith Montareál Pwettyness
    Oneindig


    Lijst:

    Rol:
    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geboorteplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    * Minimaal 150 woorden
    * Alleen je eigen personage besturen
    * OOC met haakjes als nodig, er wordt een praattopic geopend
    * Geen perfecte personages
    * Alleen je eigen personages besturen om irritaties te voorkomen.
    * Alles wordt door mij gecheckt
    * Alleen ik open de nieuwe topics, tenzij ik er iemand anders voor vraag.
    * Twee personages per persoon
    * Minimaal drie topics ervaring
    * 16+ mag
    * Naamsverandering doorgeven
    * Let op de interpunctie alsjeblieft
    * Tien dagen niet gereageerd, maak ik contact met je en als je binnen twee dagen niet reageert, lig je eruit.


    Rollentopic

    Begin:
    De girlband waar we nog een naam voor moeten verzinnen maakt zich klaar en wordt met taxi's gebracht naar de meeting point waar hun tourbus is en ook die van One Direction.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 18:40 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chantelle Montoya

    "Ik verveel me." Klaagde Clary en ze keek vervolgens naar mij. "Zijn de anderen nog niet wakker? Verbaast me ook niks." zei ze en ik lach terwijl ik knik. 'Inderdaad.' grinnik ik, 'Slaapkoppen dat het zijn.' mompel ik grijnzend. 'Ik ben Liam, jullie zijn vast leden van de band? Leuk om jullie te ontmoeten' zei de jongen, die dus Liam heette. 'Insgelijks.' glimlach ik. Liam mocht ik nu wel, Louis ook en Zayn kon denk ik ook wel aardig zijn. Als het geen ochtend is.. ''Clary,Cat! Wat doen jullie nou in deze tourbus?! Hebben jullie al een van die assholes gezien? En ja ik heb alweer mijn haar gedaan dus wordt nu niet boo... '' hoorde ik opeens en ik draai me om. Ik kijk recht in het gezicht van Hazel en bijt op mijn lip om niet te lachen. 'Ook leuk om jou te ontmoeten. Mijn naam is Liam, evenwel is asshole ook goed hoor' zei Liam en ik grinnik even. Heel slim Hazel, die jongens assholes noemen als er eentje al hier zit. 'Wow, je haar is echt cool.' zeg ik met een brede glimlach. Clary en Hazel konden het allebei hebben, geluksvogels.. "Niets om je zorgen over te maken en je haar is geweldig. Ik zat eraan te denken on mijn haar te verven in felpaars." lachte Clary zachtjes. "Nieuwe mensjes ontmoeten die geen assholes zijn. Plus mijn vijand te confronteren dat ik door hem van school werd gestuurd. Ugh, ik haat hem nog steeds, maar ik wilde zo graag op tour. Help me." zei ze toen op haar beurt en ik knik. Opeens stond er nog iemand bij de groep en ik glimlach even. 'Goedemorgen.' grinnik ik...


    El Diablo.

    Hazel June Cyning

    ''Ook leuk om jou te ontmoeten. Mijn naam is Liam, evenwel is asshole ook goed hoor.'' Zei de jongen en ik voelde mij lichtjes rood worden. Deels doordat ik daarnet hem en zijn bandleden assholes heb genoemt. Maar dat komt doordat ik niks met boybands heb. Maar dat hebben de meeste Aussies die ik ken. Ik zag Clary opspringen van de bank en mijn hoofdschuddend lachend aankeek. ''Wow je haar is echt cool.'' Zei Cat waardoor ik aan mijn haar begon te pulken. '' Niets om je zorgen over te maken en je haar is geweldig. Ik zat eraan te denken om mijn haar felpaars te verven.'' Lachte Cary en ik grinnikte eventjes. ''Nieuwe mensjes ontmoeten die geen assholes zijn. Plus mijn vijand confrenteren dat ik door hem van school ben gestuurd. Ugh, ik haat hem nog steeds, maar ik wilde zo graag op tour. Help me.'' Zei ze vervolgens waardoor ik in de lach schoot. ''Maar over dat mijn haar zo geweldig is. Nu is het eigenlijk nog echt fel. Maar als het morgen was zal het gelijk een tint donkerder vallen wat ik zo graag wil. Nu ben ik net familie van de smurfen.'' Riep ik dramatisch. Ik zag een jongen uit mijn ooghoeken neerploffen op een zetel en hoorde Cat hem goedemorgen wensen. Opeens bedacht ik mij dat ik me nog niet had voorgesteld aan Liam. ''Owja ik ben Hazel, de verfgek,tattoo gek en de Aussie van deze groep. Dus als je iets kan vinden wat daar bij hoort zeg het maar.' Grinnikte ik zacht. '' Sorry mijn humor is een beetje heel erg vreemd dus let maar niet op mij.'' Zei ik vervolgens er vlug achter. Niemand begreep mijn humor. Af en toe de meiden en goede vrienden zoals mijn Australische vrienden. Maar nou ja.

    [Ik lachte mij eigenlijk best rot door jullie stukjes :3 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Clarisse Emerald Lavigne

    Ik lachte even toen Liam zich voorstelde en keek Hazel lachend aan. Na mijn geklaag over mijn verleden, schoot Hazel in de lach en ik keek haar verontwaardigd aan. ''Dat is niet aardig mevrouwtje.'' pruilde ik. ''Maar over dat mijn haar zo geweldig is. Nu is het eigenlijk nog echt fel. Maar als het morgen was zal het gelijk een tint donkerder vallen wat ik zo graag wil. Nu ben ik net familie van de smurfen.'' Riep ze dramatisch, waarna het mijn beurt was om te lachen. ''Smurfen.. Ik zie je wel aan als een smurf, al ben je niet zo klein dan. Zal ik dan ook mijn haar blauw verven? Samen smurfen worden.'' Zei ik enthousiast en was verbaasd over mijn eigen hyperactiefheid, in de morgen al. 'Owja ik ben Hazel, de verfgek, tattoo gek en de Aussie van deze groep. Dus als je iets kan vinden wat daar bij hoort zeg het maar.'' grinnikte ze zacht. Gekke Hazel. '' Sorry mijn humor is een beetje heel erg vreemd dus let maar niet op mij.'' zei ze er achteraan. Dat kon je wel inderdaad zeggen. Ik zag de bekende bos krullen voor mijn zicht. ''Australië! Ik kom gewoon saai uit Holmes Chapel, toen naar London gestuurd. Je ken het verhaal wel.'' zei ik lachend. Stiekem had ik echt spijt van mijn verleden, dat ik zo erg mijn woede niet kon beheersen. Ik wilde gewoon mijn vriendin verdedigen. Jezus. Moest ik daarom worden gestraft? Oké, ik had meerdere gevechten overleefd, maar dat betekende niet dat ze me konden wegsturen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hazel June Cyning

    ''Australie! Ik kom gewoon saai uit Holmes CHapel, toen naar Londen gestuurd. Je ken het verhaal wel.'' Zei Clary lachend. Ik grinnikte ook. ''Nou Australie was wel warmer dan het klote weer hier. Plus, je weet hoe ik boos ik was dat ik naar Londen moest. Ik ben gewoon eventjes naar Canberra gegaan. Ow god wat mis ik het daar. Het warme weer. Het longboarden. De mooie zon en het heerlijke eten. Plus de jongens daar waren ook niet verkeerd. Alles daar was zo vertrouwd. Echt gewoon thuis.'' Mijn vrolijkheid was gelijk weg. IK keek treurig en voelde mij alleen. Ik perste een kleine glimlach op mijn lippen en keek moeilijk even naar de 2 jongens. ''Sorry. Heb er tot mijn 16de gewoont dus het is een groot deel van mijn leven geweest.'' Zei ik moeilijk glimlachend terwijl ik mijn hoofd een beetje schuin hield. Mijn ogen bekeken vluchtig de jongens. De jongen met de bruine krullen zat aan zijn cornflakes en had zich al aangekleed. In tegenstelling tot Liam die het blijkbaar nodig vond om hier met een ontbloot bovenlijf te zitten. Ik wende mijn blik af en keek weer naar Clary.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Elijah Montareál.

    Een beetje schaapachtig had ik zitten kijken toen er allemaal meiden binnenkwamen. Liam was er ook al en die had me begroet, waarna ik een soort instemmend geluidje had gemaakt en met een roze lok van mijn haar was gaan spelen. Ja, ik was niet echt gewend met nieuwe mensen om te gaan, mijn niet echte ik persoon zou ze als slaafjes gebruiken en als een arrogante bitch hun afkeuren als ze iets aanhadden. Hoe goed het zo ook stond. Maar mijn echte ik was gewoon bang om afgekeurd te worden, en de enige die dat van de jongens wist was Liam. Misschien dat hij ook de enige was tegen wie ik alles vertelde, maar het deerde me niet dat hij me van twee kanten zag en de andere alleen via mijn bitchy kant. Nu kijk ik op, en dat was niet bepaald vriendelijk. Ik legde mijn hoofd op mijn hand en keek onderzoekend maar zeer afstandelijk naar elk meisje. " Dus, dít is het voorprogamma. Ik kan mijn eigen vader niet eens meer geloven." Mijn hoofd schuin, been over been en een bitchy maar kille blik accentueerde mijn gezicht. Het was weer tijd. Harry was ondertussen ook weer hierheen gekomen en hem begroette ik met een simpele "Curls".

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 19:19 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Clarisse Emerald Lavigne

    Ik keek Hazel glimlachend aan en grinnikte. ''Nou Australie was wel warmer dan het klote weer hier. Plus, je weet hoe ik boos ik was dat ik naar Londen moest. Ik ben gewoon eventjes naar Canberra gegaan. Ow god wat mis ik het daar. Het warme weer. Het longboarden. De mooie zon en het heerlijke eten. Plus de jongens daar waren ook niet verkeerd. Alles daar was zo vertrouwd. Echt gewoon thuis.'' Ik merkte op dat Hazel wat verdrietig werd en ik drapeerde mijn armen over haar schouders heen. "Hey, niet verdrietig worden. We gaan de hele wereld touren. Inclusief Australië," zei ik troostend en zuchtte zachtjes. Ik wilde zo graag terug naar Holmes Chapel. Mijn familie bezoeken. Alleen was ik bang voor hun reactie, dat ik werd weggestuurd van school. Mijn 'perfecte' reputatie weg. Foetsie. Ik keek naar het meisje met felroze haar en keek haar arrogant terug, dat krijg je nou eenmaal. Ik mag je, of ik mag je niet. Zij mocht ons blijkbaar niet en dat kreeg ze glashard terug. Ik besloot maar om actie te ondernemen bij Harry en snoof even. "Harry, toch? Herken je me nog?" Vroeg ik met een brede, sarcastische grijns op mijn gezicht. Ik had de meiden uitgebreid uitgelegd wat er allemaal was gebeurd in mijn verleden. Tot in de kleinste details.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Louis schudden meteen zijn hoofd. "Nee, dat is niet waar. Ik prefereer als en iedereen boven jullie, oke, behalve m'n familie dan. Maar dat ga ik niet zeggen. Het spijt me als ik je beledigd heb met mijn opmerking van net. Maar je had kunnen weten dat die meiden vandaag kwamen, Zaynie." ik beet op mijn lip en wende mijn blik van hem af. Hij ontkende het niet, wat dus aangaf dat ik inderdaad een onaardige zak was. En wat als hij gelijk had? een naar gevoel bekroop me en ik rolde op tot een bolletje. Ik wist dat ik niet te harde was in de ochtend, maar maakte me dat meteen een klootzak? 'Ik snap het al.' Fluisterde ik zacht. Ik snapte het maar al te goed. Het was allemaal mijn schuld en ik was de boosdoener. En van wat? Het enige wat ik wilde, was dat mensen me met rust lieten in de ochtend. Maar blijkbaar was dat al teveel gevraagd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.

    Zayn beet op zijn lip en wendde zijn blik af, waarna hij zich oprolde tot een bolletje. "Ik snap het al." Fluisterde hij zacht. Volgens mij snapte hij er helemaal niets van. Ik wist niet of het goed zou zijn als ik Zayn nu in zijn wang zou prikken, waarschijnlijk zou hij het verkeerd opvatten. "Ik weet niet echt meer wat ik moet zeggen, want je gelooft me toch niet," mompelde ik zachtjes, waarna ik tegen Zayn aankroop en met mijn rechterhand een paar keer door zijn haren heen ging. "Ik weet dat je een ochtendhumeur hebt, maar hun toch niet? Daar kunnen zij toch niets aan doen?" Nu hield ik wel mijn mond, ik wist echt niet meer wat ik tegen Zayn moest zeggen zonder dat hij me verkeerd zou opvatten. Het enige wat ik deed was nog wat dichter tegen hem aankruipen en m'n ogen sluiten.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 20:43 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    Vermakend keek ik naaf de meisjes die er stonden. Van haar verven tot Australië, heel vermakelijk. Toen ik Holmes Chapel hoorde vallen keek ik op. Het meisje genaamd Clary zei wat tegen Harry wat me behoorlijk op mijn ongemak liet voelen. Elijah begon weer eens met afkraken en ik realiseerde me nu pas echt dat Harry er zat. Mijn wenkbrauwen schoten omhoog. Even grijnsde ik om mijn dommigheid en het feit dat ik de negentienjarige krullenbol niet eens gezien had. Met grote passen liep ik naar mijn bed toe om uit de grote koffer een zwart shirt te pakken. Ik had eerst de grijze in mijn handen maar dat zou waarschijnlijk niet zo heel goed staan bij het rood. Snel liet ik hem over mijn hoofd glijden zodat ie goed zat. Daarna pakte ik het potje gel en deed een poging om zonder spiegel mijn haar goed te doen. Omdat ik nu geen spiegel in de buurt had bekeek ik het maar even via de camera van mijn telefoon - heel handig. Tot mijn grootste verbazing zat het nog echt goed ook. Dat was makkelijk. Voor de tweede keer inmiddels liep ik weer naar de bank toe om erop neer te ploffen. 'En, nog iemand wat leuks gedaan?' vroeg ik wat zachter, proberend het ijs wat te breken zonder dat er een ongemakkelijke stilte viel noch er een barstende ruzie kwam.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 20:33 ]


    Every artist was first an amateur.

    Zayn Malik
    Ik voelde me behoorlijk kut nu en dat was nog zacht uitgedrukt. 'Ik weet niet echt meer wat ik moet zeggen. Je geloofd me toch niet.' Ik geloofde hem wel. Ik geloofde namelijk best dat ik onaardig en onredelijk was. Maar dat nam niet weg dat, dat pijn deed om te horen van je beste vriend. Louis kroop tegen me aan en ik kon niets anders dan mijn hoofd in zijn nek verbergen. Ik wist het gewoon even niet meer. Ik weet dat je een ochtendhumeur hebt, maar hun toch niet? Daar kunnen zij toch niets aan doen.' Ik wilde niet horen hoe hij telkens opnieuw mijn gedrag afkeurde en het opnam voor mensen die we niet eens kende. Ik had toch niets gedaan? Ik had niets tegen ze gezegd, behalve tegen Elijah. En die mocht ons volgens mij toch allemaal al niet. Dus dat kon me niets schelen. Ik was gewoon weggelopen omdat ik de drukten niet aan kon. Als ik was blijven zitten had ik pas nare dingen gezegd. 'Ik wil geen klootzak zijn Boo.' Fluisterde ik zacht. Mijn gebroke stem was duidelijk te horen en ik slikte moeizaam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.

    Zayn verbergde zijn hoofd in mijn nek en ik glimlachte kleintjes, waar ik met mijn vingers kriebelde in zijn nek. "Ik wil geen klootzak zijn boo." Fluisterde Zayn zachtjes en ik kon aan zijn stem horen dat hij zich niet zo goed voelde. Ik beet op mijn lip en steunde mijn hoofd op de zijn. "Je bent geen klootzak, Zaynie, absoluut niet." Mompelde ik. Als ik zou willen kon ik zo hier in slaap vallen. Zayn was erg verwarmend namelijk. Ik murmelde een geluidje en probeerde mezelf nog wat kleiner te maken. "Voel je -je al wat beter?" Ik kon er namelijk heel slecht tegen als een van mijn beste vrienden zich niet goed voelde. "Wil je de chocolademelk van Clary al? Al zal die nu wel koud zijn..." Dat laatste kwam er tamelijk zacht uit, maar volgens mij kon Zayn het wel horen.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 23:28 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Louis steunde met zijn hoofd op die van mij en ik klemde mijn handen stevig in zijn shirt. 'Je bent geen klootzak, Zaynie, absoluut niet.' Ik kneep mijn ogen dicht en bromde zachtjes. Ik wist het allemaal even niet meer. Het enige wat ik wel wist, was dat ik nu enorme hoofdpijn kreeg en ik echt gewoon weer wilde slapen. 'Voel je -je al wat beter?' Ik haalde enkel mijn schouders even op. 'Niet echt.' Gaf ik stil toe. Maar dit kwam nu niet door Louis. Ik zat gewoon met mezelf in de knoop en was er gewoon klaar mee. Ik wilde rust en deze was altijd al moeilijk te krijgen zo met zijn vijfen in een tourbus en nu al helemaal. 'Wil je de chocolademelk van Clary al? Al zal die nu wel koud zijn.' Ik schudden mijn hoofd. Het was al dat ik er gewoonweg geen trek in had, anders was het uit princiepe geweest. Ik snapte heus wel dat het lief bedoeld was, maar op dit moment kon ik dat gewoon even niet waarderen. Maar op dit moment kon ik niets waarderen, behalve Louis die tegen me aanlag gekropen. Weer iets wat mijn schuld was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    Ik zat nog maar eventjes neer, toen een onbekend iemand me opmerkte. 'Goedemorgen,' zei ze. Ik lachte eventjes naar haar en antwoordde dan: 'Hey, ik ben Harry, zoals je misschien wel al weet.' Ondertussen hoorde ik een ander stem: 'Australië! Ik kom gewoon saai uit Holmes Chapel, toen naar London gestuurd. Je ken het verhaal wel.' Oh god, niet zij. Ik negeerde haar opmerking en concentreerde me op de rest. 'Curls,' hoorde ik plots iemand zeggen. Nog iemand van wie ik geen benul had wie ze was. 'Hallo,' antwoordde ik dus maar simpel. Nog voor ik iets kon vragen, kreeg ik een opmerking naar mijn hoofd geslingerd van de persoon die mij ongetwijfeld nog steeds haatte,Clarisse. 'Harry, toch? Herken je me nog?' vroeg ze met de meest sarcastische lach die ik ooit had gezien. I besloot het spelletje mee te spelen en antwoordde: 'Natuurlijk, hoe zou ik jou nu kunnen vergeten?'


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hazel June Cyning

    Ik voelde hoe Clary haar armen om mij heen legde en ik voelde tranen opkomen. Gelijk knipperde ik deze weg. En luisterde naar haar woorden. "Hey, niet verdrietig worden. We gaan de hele wereld touren. Inclusief Australië," Zei ze en ik knikte zachtjes ze liet mij los en liep naar de jongen toe. "Harry, toch? Herken je me nog?" Vroeg ze met een wat sarcastische grijns. Mijn ogen sperde zich open en ik zag Liam weglopen. Ik zag hoe het meisje met het roze haar mij arrogant aankijk. Nou ja ons eigenlijk.
    ''Liefie, kijk niet zo lelijk. Je wordt er niet knapper op.'' Zei ik met een mierzoet stemmetje terwijl ik haar liefjes aankeek. Ik rolde vervolgens overdreven mijn ogen terwijl ik weg keek. Wat een ***** zeg. Ik keek naar Harry en dacht na over wat Clary had verteld. Ergens mocht ik deze jongen al niet, misschien kwam het door mijn goed gelovigheid maar ik voelde mij niet op mijn gemak. ''Natuurlijk, hoe zou ik jou nu kunnen vergeten?'' Zei de bruinharige jongen tegen Clary en ik voelde een zucht mijn mond verlaten. Liam plofte neer op de bank aangekleed en wel en besloot deze ongemakkelijke situatie te verbreken. ''En, nog iemand wat leuks gedaan?'' Vroeg hij en ik keek eventjes hem dankbaar aan. Ik hield niet van ruzie's -wie wel trouwens?- maar kon me echt als een bitch gedragen af en toe. Zoals ik daarnet had gedaan bij suikerspin. Ja ik wist haar naam niet en aangezien ik die niet een hoefde te weten noemde ik haar maar eventjes suikerspin. ''Niet echt. Heb alleen maar gegeten met mijn ouders en mijn zusje gisteren en geskypt met wat vrienden. Voor de rest niks. En jullie?'' Vroeg ik maar snel zodat we misschien geen ruzie zouden krijgen. Dat kon ik echt niet aan op in de ochtend.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 10:37 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Louis Tomlinson.

    Zayn klemde zijn handen stevig in mijn t-shirt en bromde zachtjes wat. Ach, als hij chagrijnig kan hij alsnog als een schatje overkomen. En waarschijnlijk zou ik niet eens de enige zijn die dat zou vinden. "Niet echt." Mompelde Zayn en ik slaakte een klein geluidje. "Vind je het eigenlijk wel leuk dat al die dames komen?" Mompelde ik zachtjes. Langzaam verscheen er kippenvel op mijn armen en ik besloot om net als Zayn ook onder zijn dekens te gaan. Eerlijk gezegd was ik benieuwd of alles wel zo goed zou aflopen met al die vijf dames hier. Zayn schudde zijn hoofd op mijn vraag of hij de chocolademelk al wilde. "Ga anders nog wat slapen? Misschien voel je -je dan straks beter. Als je wilt blijf ik wel bij je." Zo dat ik zelf misschien ook nog wat slaap uurtjes kon in halen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you