• Ik heb al meerdere keren rijexamen gedaan, en ben door heel nog steeds niet geslaagd. Bij elk rijexamen was ik heel erg zenuwachtig en de laatste keer had ik zelfs een blackout op het einde. Mijn rijschool raadt me nu aan om een faalangstexamen aan te vragen. Hebben van jullie ervaring met het faalangsexamen of kennen jullie iemand die het heeft gedaan? En heeft het geholpen?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ken wel iemand en zij zei dat het heel fijn was


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Nah, sorry, ik ken niemand. Ik houd dit topic echter wel in de gaten, heb zelf ook behoorlijk faalangst. Duurt nog even voor ik m'n rijexamen mag doen, maar het is een goede voorbereiding.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb zelf een faalangstexamen gehad. Het heeft zeker wel geholpen, maar fijn zal zo'n examen nooit worden. Je praat van tevoren langer met je examinator en je bent langer onderweg. Je hebt de mogelijkheid om tussendoor even te stoppen en adem te halen en de examinatoren die de faalangstexamens doen zijn vaak heel rustig en aardig.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb ook faalangst en ik neem er pilletjes voor :) die helpen ook echt goed. Wist persoonlijk niet dat je zo'n examen kon aanvragen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Iemand die ik ken was 3 keer gezakt en toen met zo'n faalangst examen wel geslaagd. Maar het kan ook het idee zijn hè? Dat je dan zo ingesteld bent op 't feit dat het een faalangst examen is, dat het dan ineens wel goed gaat.


    To infinity and beyond •