• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let op:

    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    -

    I wonder...


    What the f doe je nou ineens stom. (cat)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat is.... ZO GEMEEN!

    Huiswerk op mijn vrije zaterdagavond. sigh!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Je bent echt zo'n irritant klotekind.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Can't stop thinking about you :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik mis je ):

    Oh please, don't even get me started on this one.


    † Love? I want to sleep.

    Tetris muziek haha~

    Soms ben ik echt blij dat ik in dat soort situaties kalm kan blijven. Ook al had het niet veel gescheeld of ik had je hoofd tot moes geslagen met mijn stick. Dat moest even, ghehe. :3


    •*• Lululu •*•

    Zo gaaf. Zo gaaf. Zo Gaaf. Zo Gaaf. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    nerveus schreef:
    Can't stop thinking about you :$

    nerveus schreef:
    Can't stop thinking about you :$

    Mijn rug doet zo'n pijn en ik heb helemaal geen zin om mijn zaterdagavond te verspillen aan maatschappijleer.

    This hunger is driving me crazy. *.*


    † Love? I want to sleep.