• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let op:

    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    -

    Draculea schreef:
    (...)
    NS is echt kut.

    Ja. Zie nu pas dat ik dus nog later thuis aankom. Half 1 pas. Lang leve die godverdomme werkzaamheden. Ze kunnen ook nooit iets goed doen. Ik heb altijd problemen, verdomme tyfus. Ondertussen proppen die bazen hun zakken vol met geld. Ze hebben vorig jaar nog wel 264 miljoen euro winst gemaakt. Gebruik dat nou eens goed, stel hoerenneukers.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 22:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    The fear never left, but I can still choose not to listen.


    You are beautiful, you are love.

    Oké, deze opdracht heb ik verprutst qua verhaallijn, well, never mind. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ;_;


    26 - 02 - '16

    Yeah, nog maar 2.5 uur voordat ik thuis ben. Super gedaan NS. Ik ben zo blij dat we jullie hebben, jullie zijn zo geweldig en rijden ook altijd zo geweldig op tijd. God, ik zou nooit een ander bedrijf willen om mee te reizen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Yeah, nog maar 2.5 uur voordat ik thuis ben. Super gedaan NS. Ik ben zo blij dat we jullie hebben, jullie zijn zo geweldig en rijden ook altijd zo geweldig op tijd. God, ik zou nooit een ander bedrijf willen om mee te reizen.


    Deze post verdrinkt waarschijnlijk in het sarcasme. :W


    26 - 02 - '16

    Méh.. ik wil deze;


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Aw, pap je bent een schat. Je hoeft er niet zo mee te zitten dat iemand een stomme opmerking heeft gemaakt dat ik niet op jou of mam lijk.


    Every artist was first an amateur.

    Heb ik eindelijk een studie gevonden die mij écht leuk lijkt, heb je er natuurkunde en scheikunde voor nodig, wat ik natuurlijk niet heb :c
    Ik baal echt ontzettend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik mis je, zo erg. Ik wilde dat ik nu naast je zat. ):


    •*• Lululu •*•

    Waarom kijk ik die film dan ook als het donker is... Ik weet van mezelf dat ik daar snel bang voor ben.


    :)

    Mag ik het vervelend vinden dat m'n vriend waar ik bijna drie jaar samen mee ben me niet verteld dat hij ontslag wil nemen (en daar al een tijdje aan denkt)... Like dude.


    You are beautiful, you are love.

    Malafide schreef:
    Omg, ik ben zo slecht. Ik wil nou al mijn username veranderen in een andere.. ik ga echt zó erg balen als ik erachter kom dat iemand anders die al heeft over een maand. D:

    I feel you.


    -

    Maven schreef:
    (...)

    Deze post verdrinkt waarschijnlijk in het sarcasme. :W

    Verdrinken? Je kunt met die hoeveelheid sarcasme de wereldwijde behoefte aan water EN olie oplossen. Je zou voor miljoenen jaren genoeg hebben. :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Verdrinken? Je kunt met die hoeveelheid sarcasme de wereldwijde behoefte aan water EN olie oplossen. Je zou voor miljoenen jaren genoeg hebben. :'D


    Haha :'D


    26 - 02 - '16