• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let op:

    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    -

    Father schreef:
    (...)
    Verdrinken? Je kunt met die hoeveelheid sarcasme de wereldwijde behoefte aan water EN olie oplossen. Je zou voor miljoenen jaren genoeg hebben. :'D


    En toen viel ik uit mijn bed van het lachen xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    gossh ik wil je zoo graag zieen <33


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Nee. Fuck. Ik zit weer te janken. Are you fucking kidding me?!


    26 - 02 - '16

    Father schreef:
    (...)
    Verdrinken? Je kunt met die hoeveelheid sarcasme de wereldwijde behoefte aan water EN olie oplossen. Je zou voor miljoenen jaren genoeg hebben. :'D


    Dankje voor het maken van mijn dag xD Ow god dit maakt mij zo hard aan het lachen xD
    OT: Het gaat me lukken!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Je was eigenlijk een alladin in het hedendaags. Ik mis je


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik haat het als mensen mijn naam in een zin verwerken. Alsof ze het beter weten.
    "Nee Laura, dat is niet zo."
    Ach houd toch je mond.

    wat ik ook probeer, wat ik ook doe. het eindigt enkel op verdriet ):


    Every artist was first an amateur.

    Soms kijk ik in de spiegel en denk ik: dit ben ik niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Soms kijk ik in de spiegel en denk ik: dit ben ik niet.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Best moviescene EVER.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nou nu zit in eindelijk in de trein naar Enschede. Straks overstappen op een vreselijke sprinter. Wat je wel allemaal niet doet om op tijd thuis te komen voor je opa's verjaardag :'D Volgend jaar mag hij het lekker op een andere dag vieren. Ik ga niet meer in het weekend met de trein naar huis.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    You should be at school. Tja dat was niet zo slim he? :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Lyall schreef:




    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Natuurlijk is het allemaal weer mijn schuld.
    Twee van jullie hadden gezegd dat jullie wel zouden gaan tellen voor H4 en nu zijn jullie boos omdat ik weggegaan ben, terwijl jullie eerst zelf ook allemaal weg wilden gaan en gister op de groepsapp zeiden dat jullie dit maar één keer zouden doen en voor de rest niet meer. En ook heel fijn dat ik de enige ben die er over aangevallen wordt, terwijl er nog iemand is die weggegaan was. Great, bedankt jongens.
    Ik wou echt dat ik gewoon gestopt was met volleybal.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered