• - Welke username moet ik weer terugnemen?
    - Welke van mijn usernames vind je de leukste? [1]
    - Welke van mijn usernames vind de leukste? [2]

    Hopelijk willen jullie ze alle drie voor mij invullen! :Y)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 22:20 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gedaan ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Peculiaris schreef:
    Gedaan ^^


    Dank je wel! :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    heb je al die usernames al gehad? O.O


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Peculiaris schreef:
    heb je al die usernames al gehad? O.O


    Jep, en er zijn er nog sowieso twee die ik wil, eentje die ik in overweging neem en dan komt er vast nog wel 'ns wat voorbij. ^.^ Alleen ik wil ook wel wat terug gaan nemen, ik heb dat twee keer eerder gedaan: bij Symphonia en bij Kidagakash. Ik overweeg dus Layton, Filettino, Incantatem [houden] of Kidagakash, maar dat is voor de lange termijn als ik die twee heb gehad die op de planning staan. ^.^


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    haha ^^
    Ik herkende je eigenlijk al niet meer omdat je profielfoto anders was, moet je nagaan als je een nieuwe naam krijgt xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    I like Mulan. c:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Peculiaris schreef:
    haha ^^
    Ik herkende je eigenlijk al niet meer omdat je profielfoto anders was, moet je nagaan als je een nieuwe naam krijgt xD


    Ik houd ook bij profielfoto's bij sinds AvatarKyoshi, alleen ik had deze ook bij Filettino, dus ik moet nog erbij zetten dat ik deze had óók voor Incantatem. ^.^ Ja, haha. Ik kies uernames omdat het past in wat voor periode of fase ik zit; Layton koos ik toen ik in mijn Professor Layton-periode zat, Incantatem in die van Harry Potter, Svenka/Sverige/Zalachenk'/Plague/Sjolander/Uppsala had ik in die van Milennium etc. Of dingen die juist indruk op mij maken, zoals het boek De prins van Filettino, zodat ik Filettino had etc. Daarom blijf ik ook meer veranderen, omdat bijna elke twee weken wel iets anders mij weergeeft, maar ik moet een maand wachten, dus ik kan dan goed nadenken, haha!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Parachutes schreef:
    I like Mulan. c:


    Ik heb daar ook heel veel plezier van gehad! Ik weet nog dat Sofie (Ludovico) zei dat het haar verbaasde dat 'ie nog niet bezet was en als ik er nu terug aan denk, heb ik ook enorm geluk gehad. Ik wou liever Pocahontas, maar die was al bezet, haha. Mijn favoriete Disney karakters zijn Kidagakash, Mulan en Pocahontas, vandaar. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    (...)

    Ik heb daar ook heel veel plezier van gehad! Ik weet nog dat Sofie (Ludovico) zei dat het haar verbaasde dat 'ie nog niet bezet was en als ik er nu terug aan denk, heb ik ook enorm geluk gehad. Ik wou liever Pocahontas, maar die was al bezet, haha. Mijn favoriete Disney karakters zijn Kidagakash, Mulan en Pocahontas, vandaar. c:

    *Carmina ;P

    Maar zoals ik al zei: Als je 'm neemt, krijg ik weer last van nostalgie, dus doe maar :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Carmina schreef:
    (...)
    *Carmina ;P

    Maar zoals ik al zei: Als je 'm neemt, krijg ik weer last van nostalgie, dus doe maar :Y)


    Ik wil Layton heel graag terug, maar ik wil vooral één username heel graag de dan nóg een maand moet wachten, dus ik twijfel enorm. Of ik moet GM worden, maar dat gaat 'm niet worden aangezien mijn ouders vinden dat ik er nóg meer achter ga zitten (true story) en ik zet er al te veel achter (ook true story). Maar ik neem Layton sowieso terug, ik vind 'm zo leuk!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Poll 1: Incantatem houden.
    Poll 2: Uppsala.
    Poll 3: Incantatem.


    Some people are art and do art at the same time

    -Filettino
    -Mulan
    -Filettino


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    - Layton
    - Mulan
    - Plague


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Thanks, everyone! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    (...)

    Ik wil Layton heel graag terug, maar ik wil vooral één username heel graag de dan nóg een maand moet wachten, dus ik twijfel enorm. Of ik moet GM worden, maar dat gaat 'm niet worden aangezien mijn ouders vinden dat ik er nóg meer achter ga zitten (true story) en ik zet er al te veel achter (ook true story). Maar ik neem Layton sowieso terug, ik vind 'm zo leuk!

    Ik zou als ik jou was die nieuwe pakken en dan Layton. Layton kun je altijd nog nemen, die nieuwe kan zo foetsie zijn als je 'm over een maand wilt.


    Deep inside, I've never felt alive