• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:33 ]

    Ubiquitous schreef:
    Pestcadeaus (: Koop een piemelbakvorm, koop een fotolijstje en zet er de tekst "In case of emergency break the glass" op en plak er een condoom in, koop een rode oortjes etc. etc. ;p

    En anders kan je denken aan cadeaubonnen (boekenbon, kledingzaak, sieradenwinkel, drogisterij, parfumerie etc.) of een bioscoopbon, een grote zak snoep als je iets kleins hebt en het wilt aanvullen, een leuke mok/beker, een sexy schort, een mooie mannenkalender. Haha. Iig, die persoon heeft toch wel een of andere hobby?

    Whut o.O. Dirty mind-alarm.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Voor dat soort mensen op ik meestal een cadeau bon :$


    Life is hard and then we die

    Chocolata schreef:
    (...)
    Whut o.O. Dirty mind-alarm.


    Helemaal niet eigenlijk, maar onze vriendengroep doet dat :Y) Haha, het is gewoon grappig om te geven en handig als je niks weet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Helemaal niet eigenlijk, maar onze vriendengroep doet dat :Y) Haha, het is gewoon grappig om te geven en handig als je niks weet.

    Waha, dat eerste zou ik toch echt niet willen krijgen van mijn beste vriendin, hoor! :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Waha, dat eerste zou ik toch echt niet willen krijgen van mijn beste vriendin, hoor! :'D


    Een piemelbakvorm? Haha, ik vind het wel geinig :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    PUKKELxDING schreef:
    Voor dat soort mensen op ik meestal een cadeau bon :$


    Maar ik wil geen cadeaubonnen geven ;___;

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Een piemelbakvorm? Haha, ik vind het wel geinig :')


    Dit was mijn reactie op deze post, allee had ik chocolade in mijn mond en geen drank.
    Waha, zou wel een leuk cadeau zijn voor je vriendje op valentijnsdag xD.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Cadeau bon voor de film, geld ect. :Y)


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Chocolata schreef:
    (...)


    Dit was mijn reactie op deze post, allee had ik chocolade in mijn mond en geen drank.
    Waha, zou wel een leuk cadeau zijn voor je vriendje op valentijnsdag xD.


    De taart die eruit komt is een cadeau voor onze gay bet friend :) En ik heb ook al eens penispasta cadeau gedaan en ik zei dat hij dat een keer voor ons -vrienden- klaar moest maken, bleek hij het later gegeten te hebben met zijn ouders :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ligt eraan voor wie het is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn ik weet niet wat ik moet geven maar ik moet iets geven pakket:

    Geld + een kaartje + snoep.

    Werkt (bijna) altijd.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''