• Zowat alle stories waarop ik een abo had zijn afgelopen dus ik zoek weer nieuwe stories. Het zou handig zijn als de stories net zijn begonnen zodat ik snel een abo kan nemen en zodat ik niet veel bij hoef te lezen. Ik zoek OP's, ik lees het liefste romantische verhalen of verhalen over geesten, thriller en horror vind ik ook fijn. 1D, JB en HG mag. Ik lees geen sciencefiction en TH. Alvast bedankt. (:

    Dit verhaal is net begonnen. Het is een 1D fanfictie, maar we hebben er een originele draai aan gegeven.

    Verder heb ik alleen thrillers met meer hoofdstukken en andere fanficties, zoals HP en de Hobbit.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 20:58 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    A pact with the Devil
    Ik heb weleen story die onder je voorkeuren valt, denk ik toch. Er staat al een proloog, en omdat ik nog vast zat met het eerste hoofdstuk stond dat er nog lang niet. Hier werk ik dus nog aan, als je er naar zou vragen.
    Euhm, verder is het een OP verhaal. Er komt wat horror in, romantiek. Het gaat niet over geesten, maar misschien spreken Engelen je wel aan?

    Verder staat er nog eentje op mijn profiel "When everything changed, I changed too" die over romantiek gaat, leugens ect. Het is ook OP, en het is wat meer richting realiteit.
    Hopelijk vind je wat je zoekt ^^

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 21:32 ]


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    http://www.quizlet.nl/stories/125846/raining-sunrays/

    Hopelijk wil je een kijkje nemen, het zijn one shots (:

    xoxo

    Ik zal morgen mijn story droppen. Ben ook bezig met een nieuwe. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Restless hearts ft. Harry Styles


    There is nothing more badass than being yourself

    Open my eyes



    Thuis heerst er een intense stilte. De enigen die mij nog vergezellen zijn degenen die altijd weg zijn. Voor hen ben ik niet belangrijk, ten minste niet net zo belangrijk als zij voor mij. Op school heb ik geen steunpilaren, geen grapjassen en ook geen kletsmaatjes. Ik heb niemand, alleen mezelf.

    Ze is extreem verlegen, wantrouwig en ruimdenkend. Ze doet niet aan feestjes, roken, kletsen over mode en school, afspreken en winkelen. Maar dat is niet alles. Jody heeft een geheim, iets waar ze zich voor schaamt, iets wat ze wil vergeten. Maar dat kan ze niet. Naast dat alles houdt ze haar blog bij, probeert vrienden te maken en hoopt ze op de ontmoeting met die jongen uit haar dromen die steeds weer opduikt in haar hoofd tijdens haar slaap.

    Over een muurbloempje die zichzelf leert waarderen.


    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 18:06 ]


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    above, je link werkt niet.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 18:07 ]


    Some people are art and do art at the same time

    The unsightly things of being differently


    Aylin voelt zich haar hele leven al anders dan haar familie en de mensen met wie ze om gaat. Wanneer ze naar de middelbare school gaat komt ze daar door in de problemen. Haar ouders begrijpen waarom ze zich afzondert. Caner begrijpt haar en samen proberen ze het te reden. Niet alleen thuis, maar ook op school en online.



    The first day, when I saw your face,
    I knew you were special.
    Even when I was giving up all the faith.
    You gave me strength.

    I don't know how you did it,
    but it helped.
    It made me feel human again.
    Like you freed me from my curse.




    The unsightly things of being differently



    Ochtendlicht • OP

    Emma, een meisje van 17 jaar, is verliefd op Milo, een jongen van 22 jaar. Hij studeert al, zij zit nog in haar examenjaar. Op vakantie ontmoeten ze elkaar en ze gaan samen een super tijd tegemoet. Maar dan, als ze weer thuis zijn van vakantie, blijkt Milo haar opeens niet meer zo leuk te vinden. Of toch wel? Emma houdt van hem, dus ze wil hem niet opgeven, maar wat nou als hij echt een spelletje met haar speelt? Cassie, één van Emma's vriendinnen, zegt dat Emma het moet uitmaken, maar Britt (een andere vriendin, die jongens aan de lopende band verslijt) zegt dat jongens dit altijd doen. Het is normaal dat jongens een tijdje niks van zich laten horen. Maar Emma weet het niet meer. Wat moet ze nou doen, en hoe zal Milo reageren? Ze is al zo onzeker van zichzelf en dan laat ze ook nog eens met zich sollen. Maar dan komt Will in haar leven, de beste vriend en rechterhand van Milo. Hij is zo lief voor haar, en ze kunnen zo goed met elkaar praten, over dingen die ze meemaken. Emma voelt zich veilig bij hem en weet nu nog minder goed wat ze met Milo aan moet. Will is nog single...


    • Emma's POV
    • Soms 16 +
    • Begonnen 15/10/13
    • Volledig Nederlands



    One moment I had you,
    the next you were gone.



    one direction bestaat niet // de members wel
    nederlandse story // speelt zich af in londen.


    too rad to be this sad

    Without Touch

    Lange afstandsrelaties zijn zwaar

    ze halen het bloed onder je nagels vandaan

    je bent boos woedend furieus

    maar je weet niet waarop of op wie

    dus richt je je woede maar op diegene waar je het meest van houd

    wat erin resulteert dat de relatie kapot gaat

    maar het enige wat je ooit wilde was dat hij dichterbij was

    minder mijlen tussen jullie in

    maar vooral minder obstakels

    hij wil praten wanneer jij wilt slapen

    jij wilt praten wanneer hij naar school is

    en wanneer je er boos om wordt

    barst de bom

    want hij zat acht uur geleden in precies dezelfde situatie

    en hij kon er ook niets aan doen

    behalve gefrustreerd zijn


    Without Touch

    Unknown Characters
    Romance
    Based on a true story
    Just started



    Amilia heeft net een heftige relatie achter de rug en is er nog steeds zwaar van in de war. Maar dat de relatie over is hoeft nog niet te betekenen dat het contact voorbij is. Jace wil haar nog steeds blijven zien, maar met een aantal voorwaarden. Hij blijkt nogal losse handjes te hebben en Amilia kan hem ondanks alles maar niet loslaten. Maar dan ontmoet ze Damian en haar leven staat meer op zijn kop dan ooit. Ze wordt op slag verliefd. Zal Damian haar van Jace loskrijgen? En beïnvloed en verblind door de liefde, is alles eigenlijk wel wat het lijkt?


    • Helemaal Nederlands
    • 16+
    • Genre: Drama, Romantiek, Thriller

    Nieuwsgierig? http://www.quizlet.nl/stories/125978/no-masks-left/


    • Truth is relative. Pick one that works. •

    Night is what us connected - Vampire story

    What's this feeling I'm having
    What's coming over me
    I'm afraid I can't recover
    From what you've done to me

    Without you I feel cold and lonely
    Oh, my heart feels so strange
    You've got me walking the wild side
    Feel so strong, I feel danger




    I looked at her. She looked back. I was afraid she knew what I was. But no, that was impossible. I couldn't move. She walked into my direction, I felt the fear inside me. I had never been afraid, till now. This was a completely new feeling for me. This connection between us, it made me feel uncomfortable. It was like I had fallen in love with her.

    • Soms 16+
    • Nederlands, af en toe Engels
    • Geweld en grof taalgebruik
    • Vampires and romances

    Dit verhaal is slechts een paar hoofdstukken jong. Het is OP en gaat over een schoolreis richting Rome, waarbij één jongen een soort uitverkorene is.

    Trailer:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik ben bezig met een nieuwe story. titel is nog niet bekend, ik ben wel druk bezig met schrijven en ik hoop dat de storie snel online kan.


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?