• Zowat alle stories waarop ik een abo had zijn afgelopen dus ik zoek weer nieuwe stories. Het zou handig zijn als de stories net zijn begonnen zodat ik snel een abo kan nemen en zodat ik niet veel bij hoef te lezen. Ik zoek OP's, ik lees het liefste romantische verhalen of verhalen over geesten, thriller en horror vind ik ook fijn. 1D, JB en HG mag. Ik lees geen sciencefiction en TH. Alvast bedankt. (:



    Everything you do is magic | Hogwarts

    When your life changed so much that not only your your environment is totally different as before, but gradually also your personality changed. How do you save yourself out there, if you have no one left?




    'I don't know what I am doing anymore'
    'Who are you?'
    'I, I just don't know'


    Do the things that you do for you and for nobody else

    Wil je mijn story lezen en misschien abo worden?

    It's gotta be Lou | Louis Tomlinson


    xo AmandaTacooo


    Once you replace negative thoughts with positive ones, you'll start having positive results.




    What if other people know more about you than you know about yourself?
    What if people are looking for you?
    What if people want to see your die?
    What if....
    What if....
    What if....
    What if you were thinking you were a normal girl of the high school?
    What if your life is chaos by one car accident?
    He told me that this is not the end of my life. No, he says it's the begin of my dead.


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    :)
    Once Upon A Time... | Niall Horna &'Ariana Grande


    'Be yourself, cause everyone else is already taken.'

    Carrie × One Direction




    She takes revenge. Not only him, but to everyone. She does things she has never done before. She goes for it. You would never dare to bully her. She takes revenge. Look out .. she is behind you. She's gonna get you. Without you touching it does hurt you. She pushes you away or lift you up. But you can't feel her. She love your pain. You know her name.




    `Niall, I can make things move.`
    `Yes I know. I can do that too.`
    `No you do not understand.`
    `So what do you mean?`
    `I can make things move without touching them.`
    `...`




    × Written/Spoken in dutch.
    × One Direction bestaat niet!
    × Writter; Memorie
    × Co- Auteur -


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Hey,

    Misschien vind je mijn story wel leuk. Gaat over Harry Styles en Louis Tomlinson.
    Kijk maar
    Nobody Knows - Larry Stylinson
    Groetjess

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 22:48 ]

    Bitterzoet, klik voor meer info!

    * Onbekende personen
    * Thriller
    * Romantiek
    * Minstens 2 hoofdstukken in de week
    * Ik waarschuw niet, als je het leuk vind, neem een abo!
    * Reacties en commentaar zijn welkom
    * Nederlandstalig


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Misschien is mijn story iets voor jou?
    Hij is vandaag begonnen en ik probeer zoveel mogelijk te schrijven.



    " Agent 005, there is a mission for you. You have to protect One Direction "
    " I can't protect 3 guys on my own. And you know HE is my brother."
    " We know, that's why agent 009 is coming with you. "
    " But I hate him. "
    " We don't care. Fix it! "



    Ken je het gevoel dat je er soms alleen voor staat? Dat er niemand is die je kan helpen? Ken je het gevoel dat alles wat je weet een leugen blijkt te zijn? Dat niets is wat het lijkt? En dat alles wat lijkt gewoon niets is?
    Wel, Selena maakt het allemaal mee. Bij een nieuwe missie gaat haar hele wereld op zijn kop staan. Ze ontmoet haar familie weer, na jarenlang niets tegen elkaar gezegd te hebben. Ze ontdekt dat de personen die het meest betekenen voor haar, niet zijn wie ze zeggen dat ze zijn. Op zo'n moment kan niemand haar nog helpen. Ze staat er helemaal alleen voor.
    Zal ze erin slagen om haar leven weer op rails te krijgen? Zal ze erin slagen om eindelijk weer gelukkig te zijn?
    Dit is een verhaal van liefde, verdriet en bedrog. Een netwerk van leugens waarbij de waarheid niet meer te achterhalen valt.



    Lijkt het je wat? Klik dan op volgende link: http://www.quizlet.nl/stories/127892/hes-my-brother--one-direction/
    Lijkt het je niets? Geen enkel probleem.


    It's too easy to fake a smile

    It's not just that easy || Harry Edward Styles

    We fell in love, despite our differences, and once we did, something rare and beautiful was created.
    For me, love like that has only happened once, and that's why every minute we spent together has been seared in my memory.
    I'll never forget a single moment of it.

    http://www.quizlet.nl/stories/126638/its-not-just-that-easy--harry-edward-styles/



    Harry Edward Styles




    Scarlett Lucie Cowell


    xoxoxoxo

    Lost ~Annie Cresta

    She won the 70th anual Hunger Games
    But lost the rest of her life
    She lost her districtpartner
    Lost her independence
    Lost her mind
    'Cause you can't win the games without loosing
    The odds are never in your favor

    The novels of Suzanne Collins told us the story about Katniss and Peeta
    So here is her story
    The story about the girl who Finnick loves,
    A poor, mad girl back home




    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Je kan een kijkje nemen op mijn profiel, maar de meeste stories die ik schrijf zijn sci-fi.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hey L.A


    De 18-jarige Laurie-Ann zou op vakantie gaan met haar beste vrienden, Jared, Eve en Keira, maar haar ouders vinden dat ze moet gaan werken, dus blijft ze in Los Angeles. Haar ouders hebben al geregeld dat ze aan de slag kan gaan bij het VVV Kantoor in het centrum.
    Laurie-Ann ziet zo dagelijks honderden toeristen, maar wat gebeurt er als een jongen genaamd Mitch het VVV Kantoor in komt lopen?

    'Hey L.A.,' he said. 'It's really really nice to meet ya.'


    Take a breath & let the rest come easy

    http://www.quizlet.nl/stories/127500/even-demons-have-feelings/




    Rose Ramos hoort samen met nog vier andere tot de grootste pesters van de school, echter verandert dit allemaal als de Engelse Nathaniel Morris bij haar op school komt, Nathaniel is alles behalve een pester, Rose noemt hem wel eens de pure ziel een engel, terwijl zij in vergeleken met hem de verdorvene ziel is en dat is ook nog eens echt zo, maar wat als dat van Nathaniel ook waar is? dat hij inderdaad de pure ziel is?
    Dankzij hem gaat Rose ook de goede in zichzelf zien en de wereld, en ze beseft dat wat haar vader heeft verteld niet waar is en wat hij haar heeft geleerd niet kan, maar wat als ze uit eindelijk van elkaar te weten te komen wat ze werkelijk zijn? en dat het eigenlijk ten strengst verboden is dat ze met elkaar omgaan? komt er vijandigheid tussen die twee? of groeien ze juist dichter bij elkaar?
    En dan zijn er ook nog series mysterieuze moorden.