• A Vacation To Never Forget II One Direction



    Het Verhaal:
    One Direction heeft een zwaar jaar achter de rug. Ze willen rust. Na lang discussiëren hebben ze besloten om op vakantie te gaan. Gewoon lol maken met wat vertrouwde vrienden. Ze zijn niet van plan om naar een luxe resort te gaan of iets dergelijks, ze willen kamperen in Spanje. Ze huren vier zespersoons caravans. Genoeg ruimte voor iedereen dus. Ze vragen hun beste vrienden mee, ze reageren enthousiast en hebben er al gelijk zin in. Nu alleen nog inpakken en gaan met die banaan.

    De omgeving:
    Het verhaal speelt op een camping in Spanje met een waterpark. De camping ligt vlakbij zee en een groot bos. Ze gaan zes weken op vakantie, maar daarna kan natuurlijk nog alles veranderen.

    Regels:
    - Minimaal 150 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personages.
    - Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    - Schrijf alleen voor jezelf.
    - Maximaal 2 personages per persoon, deze moeten wel van een ander geslacht zijn.
    - 16+ is toegestaan, maar houd het netjes.
    - Houd je aan de huisregels.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Off-topic met haakjes; [ ], { }, [ ]. Waarschijnlijk komt er later een praattopic
    - Alleen ik, Cozart maak de topics aan.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het kan volgen, en niet dat er om het uur een nieuw topic aangemaakt moet worden.


    Rollen:
    Harry Edward Styles || Lipari
    Zayn Jawaad Malik || InZaynGirl
    Liam James Payne || Shaughnessy
    Niall James Horan || Taormina
    Louis William Tomlinson || LookAfterYou
    Kyle Hugo Winchester || KiliOfDurin

    Joanne Diana Revlon || Averalda
    Chiara Vannelli || Ramazotti
    Aleyna Elizabeth Price || JustMyHazza
    Aubrey Wiltshere || TheSeasons


    Andere mensen op de camping:
    Danaë 'Dan Catherina Elliott || Foxes
    Cynthia Julia Elliott || Cozart
    Fan/Stalker: Gladys Amelia 'Amy' Fields || Foxes

    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Familie:
    Uiterlijk (beschrijving+foto):
    Innerlijk (karakter):
    Extra:
    * Alleen voor de vrienden/vriendinnen. Hoe zijn ze bevriend geraakt met de jongens/ of één van de jongens

    Camper indeling:

    Camper 1:
    - Kyle || KIliOfDurin
    - Liam || Shaughnessy.
    - Zayn || InZaynGirl.

    Camper 2:
    - Joanne || Averalda
    - Chiara || Kraaijkamp.
    - Niall || Taormina.

    Camper 3:
    - Louis || Ziallicious.
    - Aleyna || JustMyHazza.
    - Harry || Vulcano.
    - Aubrey || TheSeasons.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij de camping. Sommige zullen misschien gelijk naar het zwembad gaan, andere kunnen bijvoorbeeld ook eerst hun spullen uitpakken.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 11:54 ]


    Do what people say you can't.

    Louis Tomlinson
    Ik volgde Kyle zijn bewegingen toen hij in de tassen groef na de vraag over het drinken. Hoogstwaarschijnlijk ging ik zo nog wel wat horen over de troep van mij die daar nu ook inzat. Ja, ik moest het net toch ergens kwijt? Mijn tas ging al niet meer dicht en dit was dan toch de beste oplossing, want achter laten in het busje zou ik het echt niet. Ik kon je verzekeren dat dan echt alles weg was en ik zou er niet aan moeten denken, want er waren oplossingen genoeg. Door de zachte grinnik die zijn mond verliet en de vraag die volgde, verscheen toch weer een brede, maar onschuldige, glimlach op mijn gezicht. Soms twijfelde ik toch nog of ik een preek erover zou krijgen of het weg zou kunnen lachen. Het was namelijk niet de eerste, of laatste, keer en de enige persoon. 'Ik ben vreemd, mijn spullen zijn dan automatisch ook vreemd en mijn vrienden kunnen er ook wel een houtje van,' antwoordde ik lachend. Het was zeker niet op een slechte manier bedoeld, want dan had ik het echt wel anders vertaald. En hoe hadden mensen het anders met Kyle en mij uit moeten houden? Dat was vrijwel onmogelijk als je zelf ook niet een beetje vreemd was. 'Je moet trouwens blij zijn dat ik gedwongen ben om de helft thuis te laten, want anders had je echt kunnen lachen. Al had ik wel medelijden gehad met Harry en de andere die bij mij moeten slapen,' mompelde ik er zacht achteraan. Hoogstwaarschijnlijk had ik het dan echt op een rennen kunnen zetten, omdat mensen dan boos waren geworden. Mijn blik ging weer naar de andere twee toe en de derde die zich daar weer bij aansloot. 'Hazza, je leeft nog,' grinnikte ik zachtjes en hupte langzaam naar de jongen toe.

    ( Ik weet het ondertussen niet meer ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ramazzotti schreef:
    [Volgens mij kennen ze elkaar wel, ze gaan met een groep vrienden op vakantie? Dus ik neem het aan. :')]


    [Waarom stellen ze zich dan aan elkaar voor? :'D]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Chiara Romée Vannelli.

    "Ergens in een tas of koffer," beantwoorde Louis mijn vraag of iemand wat te drinken voor me had. En dat is uiteraard iets teveel moeite voor mij. Ik keek toe hoe Kyle in zijn rugzak begon te zoeken en hoorde hem iets tegen Louis zeggen, wat ik niet helemaal kon verstaan. Ik slaakte een zacht kreetje toen Kyle me een blikje sinas aan gaf. Al veel beter. "Wel oppassen," zei hij erbij en ik knikte. "Thanks." Ik glimlachte naar hem en bracht mijn wijsvinger en duim richting het lipje van het blikje, om deze in een ruk open te maken. Een gil verliet mijn mond toen de helft van het blikje over mijn shirt heen klotste. Heel fijn. Nu ruik ik heerlijk naar sinas. Ik grinnikte en zette het blikje zo stabiel mogelijk op de grond, om vervolgens op te gaan staan en in een ruk mijn shirt uit te trekken. Ik schaamde me niet zo bij andere, zeker niet als het je vrienden zijn. Al moest het er vast raar uit zien, een meisje in haar bh voor twee jongens. "Heey, sorry dat ik wat later ben." Hoorde ik achter me en ik draaide me om. "Je bent niet de enigste, de helft is er nog niet," grinnikte ik. Oké, laat ik maar gewoon een schoon shirt uit m'n koffer pakken. "Hazza, je leeft nog," grinnikte Louis, waarna hij naar de jongen toe huppelde. Een grinnik verliet mijn mond en ik keek ze beide aan. "Dat mag ik toch wel hopen, ja." Ik hees mijn rechterbandje iets omhoog en pakte het blikje sinas van Kyle om daar maar eerst is van te genieten. Dat shirt kwam later anders wel.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 15:02 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lipari schreef:
    (...)

    [Waarom stellen ze zich dan aan elkaar voor? :'D]


    [Geen idee? Maar er staat bovenaan dat ze met een vriendengroep weggaan, vandaar dat ik het niet deed. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ramazzotti schreef:
    (...)

    [Geen idee? Maar er staat bovenaan dat ze met een vriendengroep weggaan, vandaar dat ik het niet deed. :')]


    [Okay, dan doe ik het ook niet. ^^]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Ik post wat als ik thuis ben, was de hele dag in utrecht voor 1D world (': ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    TheSeasons schreef:
    [Ik post wat als ik thuis ben, was de hele dag in utrecht voor 1D world (': ]


    [Ik ga 25 oktober, want moest vanochtend werken. ^^ Is het de moeite waard? (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ramazzotti schreef:
    (...)

    [Ik ga 25 oktober, want moest vanochtend werken. ^^ Is het de moeite waard? (:]


    [Haha jaaaa het is de moeite waard! Heb wel ongelovelijk lang in de rij moeten staan maar het was het wel waard ^^]


    The expert in anything, was once a beginner.

    TheSeasons schreef:
    (...)

    [Haha jaaaa het is de moeite waard! Heb wel ongelovelijk lang in de rij moeten staan maar het was het wel waard ^^]


    [Mooi zo! Ik ben er ook echt ontzettend benieuwd naar!]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ramazzotti schreef:
    (...)

    [Mooi zo! Ik ben er ook echt ontzettend benieuwd naar!]


    [Het is wel een hele chaos en super druk. Ik weet niet hoe het de andere dagen is maar nu mochten er elk 3 kwartier 50 mensen naar binnen]


    The expert in anything, was once a beginner.

    ( Ik ga morgen, maar ik België was dat inderdaad ook zo. Is het ook weer zo dat je binnen ook in de rij staat, on bij de toonbank alles te bestellen?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ICantChange schreef:
    ( Ik ga morgen, maar ik België was dat inderdaad ook zo. Is het ook weer zo dat je binnen ook in de rij staat, on bij de toonbank alles te bestellen?)


    [Yep, was best irritant omdat iedereen kris kras door elkaar stond en je helemaal plat werd geduwd.]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik ben in België niet geweest en nu ga ik al helemaal niet. :')]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    TheSeasons schreef:
    (...)

    [Het is wel een hele chaos en super druk. Ik weet niet hoe het de andere dagen is maar nu mochten er elk 3 kwartier 50 mensen naar binnen]


    [Ja, het is ook de opening, dat snap ik wel. Serieus? What the f. :') Al ben ik er later pas achter gekomen dat Noord-Holland die week vakantie heeft dus dan is het misschien wel druk. DDD: Mweh.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.

    Louis was de eerste die me opmerkte en begroette: 'Hazza, je leeft nog." Ik lachte en antwoordde: "Natuurlijk leef ik nog, slimpie." Ik liep naar hem toe en sloeg mijn armen om hem heen. Ik knuffelde hem graag, het herinnerde me altijd aan de X-factor dagen. Ik snoof zijn geur op en glimlachte gelukzalig. Ik voelde dat deze vakantie geweldig ging worden. Ik had zin om nog even zo te blijven staan, maar om het niet te awkward te maken voor de rest, liet ik Louis weer los en lachte naar de rest. Nu pas zag ik dat de meisjes Chiara en Aubrey waren. Ik keek vragend naar Chiara, die plots in haar bh voor ons stond. "Ongelukje gehad?" vroeg ik lachend.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.