• A Vacation To Never Forget II One Direction



    Het Verhaal:
    One Direction heeft een zwaar jaar achter de rug. Ze willen rust. Na lang discussiëren hebben ze besloten om op vakantie te gaan. Gewoon lol maken met wat vertrouwde vrienden. Ze zijn niet van plan om naar een luxe resort te gaan of iets dergelijks, ze willen kamperen in Spanje. Ze huren vier zespersoons caravans. Genoeg ruimte voor iedereen dus. Ze vragen hun beste vrienden mee, ze reageren enthousiast en hebben er al gelijk zin in. Nu alleen nog inpakken en gaan met die banaan.

    De omgeving:
    Het verhaal speelt op een camping in Spanje met een waterpark. De camping ligt vlakbij zee en een groot bos. Ze gaan zes weken op vakantie, maar daarna kan natuurlijk nog alles veranderen.

    Regels:
    - Minimaal 150 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personages.
    - Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    - Schrijf alleen voor jezelf.
    - Maximaal 2 personages per persoon, deze moeten wel van een ander geslacht zijn.
    - 16+ is toegestaan, maar houd het netjes.
    - Houd je aan de huisregels.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Off-topic met haakjes; [ ], { }, [ ]. Waarschijnlijk komt er later een praattopic
    - Alleen ik, Cozart maak de topics aan.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het kan volgen, en niet dat er om het uur een nieuw topic aangemaakt moet worden.


    Rollen:
    Harry Edward Styles || Lipari
    Zayn Jawaad Malik || InZaynGirl
    Liam James Payne || Shaughnessy
    Niall James Horan || Taormina
    Louis William Tomlinson || LookAfterYou
    Kyle Hugo Winchester || KiliOfDurin

    Joanne Diana Revlon || Averalda
    Chiara Vannelli || Ramazotti
    Aleyna Elizabeth Price || JustMyHazza
    Aubrey Wiltshere || TheSeasons


    Andere mensen op de camping:
    Danaë 'Dan Catherina Elliott || Foxes
    Cynthia Julia Elliott || Cozart
    Fan/Stalker: Gladys Amelia 'Amy' Fields || Foxes

    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Familie:
    Uiterlijk (beschrijving+foto):
    Innerlijk (karakter):
    Extra:
    * Alleen voor de vrienden/vriendinnen. Hoe zijn ze bevriend geraakt met de jongens/ of één van de jongens

    Camper indeling:

    Camper 1:
    - Kyle || KIliOfDurin
    - Liam || Shaughnessy.
    - Zayn || InZaynGirl.

    Camper 2:
    - Joanne || Averalda
    - Chiara || Kraaijkamp.
    - Niall || Taormina.

    Camper 3:
    - Louis || Ziallicious.
    - Aleyna || JustMyHazza.
    - Harry || Vulcano.
    - Aubrey || TheSeasons.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij de camping. Sommige zullen misschien gelijk naar het zwembad gaan, andere kunnen bijvoorbeeld ook eerst hun spullen uitpakken.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 11:54 ]


    Do what people say you can't.

    Chiara Romée Vannelli.

    "Ik ben zo terug," verzekerde Liam me en ik keek hem glimlachend na. Ik leunde achterover en hield hou vast aan mijn ellebogen. Geduldig keek ik even rond, ik zag af en toe wel een aantal mensen kijken, maar ja, wie deed dit nou niet als hier een meisje in haar bh zag. Ik zag Liam weer aankomen met een wit shirt, waardoor mijn zwarte kanten bh dus wel door zou schijnen. "Graag gedaan," glimlachte hij terwijl hij me het shirt aanreikte. Ik glimlachte, pakte het shirt aan en duwde mezelf omhoog. Vervolgens trok ik het shirt aan en het leek wel alsof ik een jurkje aan had. Ik was sowieso niet heel groot, maar naast Liam of een van de andere jongens voelde ik me helemaal klein. Ik grinnikte en keek Liam aan. "Staat die me niet prachtig?" Expres draaide ik een rondje voor hem, voordat ik terug op het gras plofte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ze trok het shirt aan, en ik had gelijk. Het was natuurlijk véél te groot, wat haar korte lengte benadrukte. Ook was haar zwarte bh nog steeds duidelijk zichtbaar. Ach, het was tenminste iets. Het zag er wel schattig uit.
    "Staat die me niet prachtig?" Ze draaide een rondje, waardoor het shirt zwierde als een jurkje. Een brede grijns sierde mijn gezicht. "Ja, heel mooi," zei ik. Er klonk een ietwat sarcastische ondertoon in mijn stem, wat niet de bedoeling was. "Echt waar." voegde ik er snel aan toe. Ik wreef kort over een kriebelig plekje op mijn kin. Wacht, had ik mezelf niet geschoren? De kleine haartjes prikkelden de zachte huid van mijn hand. Dom, Liam, dom.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Chiara Romée Vannelli.

    Een brede glimlach verscheen rond Liam's lippen. "Ja, heel mooi," ik fronste kort mijn wenkbrauwen, het klonk niet bepaald aardig... "Echt waar." Voegde hij er daarna aan toe. Een glimlach verscheen ook rond mijn lippen en ik keek gefascineerd toe hoe Liam met zijn wijsvinger en duim over zijn kin wreef. "Dat beginnende baardje staat je wel leuk," floepte er uit mijn mond en ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan. Hoe kon ik dat nou zeggen?! Ik voelde direct mijn wangen weer rood worden. God, wat was er met me aan de hand? Bij anders jongens kon ik gewoon normale opmerkingen maken en mezelf niet steeds voor gek zetten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    -

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 11:07 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam Payne
    Er verscheen een glimlach rond haar lippen. "Dat beginnende baardje staat je wel leuk," zei ze, en direct daarna werd ze zo rood als een boei. Ze leek haast verlegen, wat ik niet van haar gewend was. Ik trok mijn wenkbrauwen heel iets op en glimlachte. "Dankje," antwoordde ik. Met een diepe zucht rekte ik me uit. "En... ben je blij met de indeling van de caravans?" vroeg ik, niet wetend wat te zeggen. Misschien was het een saaie vraag. Ja, het was een saaie vraag. We zouden waarschijnlijk alleen in de caravans zijn als we sliepen, dus was maakte het uit. Geen slimme zet, Li.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Chiara Romée Vannelli.

    Liam trok zijn wenkbrauwen iets op en glimlachte. "Dankje," antwoorde hij en ik glimlachte, god zij dank dat hij het niet verkeerd opvatte. Met een diepe zuchte rekte hij zich uit. "En... ben je blij met de indeling van de caravans?" Vroeg hij en ik haalde mijn schouders op. "Ik heb eerlijk gezegd nog een idee wat de indeling is, ben jij er wel blij mee?" Nu was ik eerlijk gezegd reuze nieuwsgierig naar met wie ik in de camper zou moeten slapen. Ik hoop dat het wel een beetje gezellig ingedeeld zou zijn, nou ja, in prin cipe ben je vrienden met iedereen, maar je hebt toch altijd wel je voorkeuren, denk ik zelf. Ik vroeg me eigenlijk af waar de rest ondertussen was...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ze haalde haar schouders op. "Ik heb eerlijk gezegd nog een idee wat de indeling is, ben jij er wel blij mee?" reageerde ze. Nu was het mijn beurt om mijn schouders op te halen. "Ja, hoor. Ik zit met Kyle en Zayn. Het is gezellig, maar die twee kunnen af en toe nét iets te druk zijn, snap je?" legde ik uit. Het was waar. Het waren geweldige gasten, en hele goede vrienden, maar soms had een mens zo zijn rust nodig. Maar ja, zo lang ik gewoon goed kon slapen, vond ik het helemaal prima.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 19:31 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    ( Moest ik nog ergens op reageren?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aubrey Wiltshere

    Met mijn hand onder mijn kin en leunend tegen de caravan zat ik een beetje afgezonderd van de rest. Chiara had ondertussen een t-shirt aangetrokken van liam terwijl ze nu een gesprek hadden, en Louis stond nogsteeds half te knuffelen met Kyle en Harry. Normale mensen zouden zich waarschijnlijk eenzaam hebben gevoeld nu, maar ik daarentegen hield er wel van om af en toe alleen te zijn. Ik trok wat gras uit de grond waarna ik het weer terug liet vallen en dit een paar keer herhaalden. Uiteindelijk stond ik op en veegden wat gras van mijn jurkje waarna ik richting de drie liep. "Dus..hoe was jullie reis?" vroeg ik net zoals gewoonlijk zachtjes. Even keek ik van de een naar de ander waarna ik mijn blik al snel weer op mijn schoenen richten, maar ze uiteindelijk toch weer aankeek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Kyle heeft knuffelende Harry en Louis in een moordknuffel getrokken]


    Bowties were never Cooler

    Chiara Romée Vannelli.

    Ook Liam haalde net zoals mij zijn schouders op. "Ja, hoor. Ik zit met Kyle en Louis. Het is gezellig, maar die twee kunnen af en toe nét iets te druk zijn, snap je?" Zei hij en een zachte grinnik verliet mijn mond, ik snapte hem precies. "Ik heb medelijden met je," het klonk heel sarcastisch volgens mij. "Maar ach, het is alleen maar om te slapen, hè?" Met een kleine glimlach keek ik de jongen aan. "Dus..hoe was jullie reis?" Hoorde ik Aubrey zeggen en ik draaide heel even naar achter, om haar aan te kijken. "Mijn verhaal weet je al." En anders had ik toch niet zo'n zin om het nog een keer te vertellen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Liam zit toch met Zayn en Kyle?]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Liam zit toch met Zayn en Kyle?]

    [Whoops, dat bedoelde ik. Even aanpassen. c:]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Liam Payne
    Een zachte grinnik verliet haar mond. "Ik heb medelijden met je," zei ze op sarcastische toon. Heel even schoten mijn wenkbrauwen omhoog, maar het was vast niet haar bedoeling om sarcastisch te klinken. "Maar ach, het is alleen maar om te slapen, hè?" zei ze vervolgens. Ik knikte glimlachend. "Precies! Ik overleef het wel." Ik wierp een korte blik op Kyle, die Harry en Louis' knuffel overviel door hen samen een dodelijke knuffel te geven. Sukkels. Maar wel leuke sukkels.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Chiara Romée Vannelli.

    Zijn wenkbrauwen schoten algauw omhoog, maar ik besteedde daar maar niet veel aandacht aan, al zag het er redelijk sexy uit. Liam knikte glimlachend. "Precies! Ik overleef het wel." Ik volgde zijn blik, die uit kwam bij Kyle, die nog steeds zijn armen om Larry had geslagen. "Vast wel en anders is er misschien wel plaats voor je bij mij in de camper." Ik beet abrupt op mijn lip toen ik merkte wat ik had gezegd, ugh, waarom maakte ik steeds van die rot opmerkingen?! Met een glimlach duwde ik mezelf omhoog. "Wie gaat er mee, om te kijken of we de camping winkel kunnen vinden?" Zelf vond ik het wel leuk om 's avonds wat met het eten te prutsen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you