• A Vacation To Never Forget II One Direction



    Het Verhaal:
    One Direction heeft een zwaar jaar achter de rug. Ze willen rust. Na lang discussiëren hebben ze besloten om op vakantie te gaan. Gewoon lol maken met wat vertrouwde vrienden. Ze zijn niet van plan om naar een luxe resort te gaan of iets dergelijks, ze willen kamperen in Spanje. Ze huren vier zespersoons caravans. Genoeg ruimte voor iedereen dus. Ze vragen hun beste vrienden mee, ze reageren enthousiast en hebben er al gelijk zin in. Nu alleen nog inpakken en gaan met die banaan.

    De omgeving:
    Het verhaal speelt op een camping in Spanje met een waterpark. De camping ligt vlakbij zee en een groot bos. Ze gaan zes weken op vakantie, maar daarna kan natuurlijk nog alles veranderen.

    Regels:
    - Minimaal 150 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personages.
    - Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    - Schrijf alleen voor jezelf.
    - Maximaal 2 personages per persoon, deze moeten wel van een ander geslacht zijn.
    - 16+ is toegestaan, maar houd het netjes.
    - Houd je aan de huisregels.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Off-topic met haakjes; [ ], { }, [ ]. Waarschijnlijk komt er later een praattopic
    - Alleen ik, Cozart maak de topics aan.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het kan volgen, en niet dat er om het uur een nieuw topic aangemaakt moet worden.


    Rollen:
    Harry Edward Styles || Lipari
    Zayn Jawaad Malik || InZaynGirl
    Liam James Payne || Shaughnessy
    Niall James Horan || Taormina
    Louis William Tomlinson || LookAfterYou
    Kyle Hugo Winchester || KiliOfDurin

    Joanne Diana Revlon || Averalda
    Chiara Vannelli || Ramazotti
    Aleyna Elizabeth Price || JustMyHazza
    Aubrey Wiltshere || TheSeasons


    Andere mensen op de camping:
    Danaë 'Dan Catherina Elliott || Foxes
    Cynthia Julia Elliott || Cozart
    Fan/Stalker: Gladys Amelia 'Amy' Fields || Foxes

    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Familie:
    Uiterlijk (beschrijving+foto):
    Innerlijk (karakter):
    Extra:
    * Alleen voor de vrienden/vriendinnen. Hoe zijn ze bevriend geraakt met de jongens/ of één van de jongens

    Camper indeling:

    Camper 1:
    - Kyle || KIliOfDurin
    - Liam || Shaughnessy.
    - Zayn || InZaynGirl.

    Camper 2:
    - Joanne || Averalda
    - Chiara || Kraaijkamp.
    - Niall || Taormina.

    Camper 3:
    - Louis || Ziallicious.
    - Aleyna || JustMyHazza.
    - Harry || Vulcano.
    - Aubrey || TheSeasons.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij de camping. Sommige zullen misschien gelijk naar het zwembad gaan, andere kunnen bijvoorbeeld ook eerst hun spullen uitpakken.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 11:54 ]


    Do what people say you can't.

    [Wat is er nog gebeurd? Zal kijken of ik kan posten via mijn mobiel (': ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Harry & Louis knuffelen, nadat Harry bij jullie is komen staan. Chiara staat in haar bh omdat ze gemorst heeft met haar sinaas. :')]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ramazzotti schreef:
    (...)

    [Ik ga 25 oktober, want moest vanochtend werken. ^^ Is het de moeite waard? (:]

    ]Fuck. D: Ik ga 24 oktober. Gaan we net niet tegelijk, meh.]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Hm, wat kan Liam gaan doen, haha.]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Shaughnessy schreef:
    (...)
    ]Fuck. D: Ik ga 24 oktober. Gaan we net niet tegelijk, meh.]


    [Omfg, Mir. aolfkjsdlfkjsdfk. Fuck. Maar ja, jij hebt dan vakantie. :') Ik heb de 25ste gewoon vrij, daarom ga ik dan. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ramazzotti schreef:
    (...)

    [Omfg, Mir. aolfkjsdlfkjsdfk. Fuck. Maar ja, jij hebt dan vakantie. :') Ik heb de 25ste gewoon vrij, daarom ga ik dan. ^^]


    [Oh, ja klopt. c:]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Chiara Romée Vannelli.

    Ik glimlachte toen ik Harry en Louis zag knuffelen, wat een schatjes zijn het samen ook toch. Ik schudde even met het blikje sinas om te voelen hoeveel er nog in zat, de helft zat dus in mijn shirt. Echt, zo'n goed begin van de vakantie. "Ongelukje gehad?" Lachend kijkt Harry me aan, waarna hij Louis had losgelaten. Ik knikte en grinnikte. "Tja, de helft van het blikje sinas was over m'n shirt heen gegaan. Kyle had me nog gewaarschuwd, maar ik ben niet zo handig." Ik nam een slok van de inmiddels erg warme sinas en spreidde mijn shirt onder tussen uit over het gras, zodat die kon drogen. Aan het einde van de vakantie zou m'n hele tas dus naar sinas stinken want dat bleef er nog wel even in zitten. Ik slaakte een zucht en ging opnieuw op het gras zitten, om mijn tas naar me toe te schuiven. Dan maar een shirt gaan zoeken.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 16:10 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aubrey Wiltshere

    Ik was in gedachten verzonken geraakt en staarde een beetje naar de grond. "Ongelukje gehad?". Ik herkende die lach maar als te goed. Meteen werd ik terug getrokken uit mijn gedachtens en keek toe naar een lachende Harry en een Chiara die plots in haar bh stond. Een klein fronsje verscheen op mijn gezicht waarna ik mijn wenkbrauw optrok maar uiteindelijk ook zachtjes grinnikten. "Hey" zei ik wat zachter terwijl een glimlachje op mijn gezicht verscheen en ik even naar harry keek. Ik was altijd te verlegen om mensen meteen een knuffel te geven, of om ze uitgebreid te begroeten, ookal kende ik ze goed. Dus meestal verliet alleen een zachte 'hey' mijn mond die vaak niet eens werd opgemerkt. Ja ik was verlegen, te verlegen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam Payne
    Nadat ik even had gezwommen in het -te koude- zwembad, kwam ik terug bij de caravans. Plotseling waren er al een heleboel mensen.
    "Hey allemaal," begroette ik ze nonchalant. Toen mijn oog op Chiara viel, schoten mijn wenkbrauwen omhoog. Ze stond in haar bh. Ze had een prachtig lichaam, zag ik. Totaal niet slecht. Met een zucht ging ze op het gras zitten en begon in haar tas te zoeken, waarschijnlijk naar een shirt.
    "Wat is er met jou gebeurd dan?" vroeg ik terwijl ik naast haar plaats nam. Ik kon een zachte grinnik niet onderdrukken.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Chiara Romée Vannelli.

    Ik nam het laatste slokje van het blikje sinas en deukte 'm daarna in elkaar, om 'm vervolgens lachend richting Louis te gooien. Die jongen was altijd wel in voor een lolletje. "Hey allemaal," Liam. Ik knipperde kort met mijn ogen en glimlachte, om mijn tas open te ritsen. "Wat is er met jou gebeurd dan?" Vroeg Liam, terwijl hij naast me kwam zitten en een grinnik zijn mond verliet. Ik slaakte een geluidje en sloeg hem zachtjes tegen zijn bovenarm aan. "Niet lachen," pruilde ik. Ik wist zeker dat mijn wangen nu knalrood moesten zijn, ik was totaal niet onzeker bij jongens, maar bij Liam wist ik het eigenlijk nooit zo goed. "Dat blikje sinas," ik wees naar het blikje wat nu vlak voor Louis' voeten lag. "Ik maakte 'm open en toen vloog de helft over m'n shirt heen, dus ja..." Een grinnik verliet mijn mond en ik kon gewoon geen shirt vinden, het was alsof ze expres onderop lagen waardoor ik de hele tijd in m'n bh moest lopen totdat we in de camper waren. Want om nu alles hier op het gras neer te gooien, nee, liever niet.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 16:36 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    'Mag ik me zorgen maken over mijn krullenbol?' vroeg ik met een onschuldige grijns toen ik de reacties te horen kreeg. 'Maar het is goed om te horen, en te zien, dat het inderdaad zo is, want we willen je nog heeel lang in ons midden hebben.' Mijn armen sloot ik ook direct om hem heen wanneer ik de zijne om mij heen voelde. Dit soort moment waren voor mij toch echt goud waard en zou ik dan ook niet meer willen missen. Sinds het begin voelde het al vertrouwd en dat was nog steeds het geval. Heel langzaam liet ik de jongen uiteindelijk ook weer los, om me weer op de andere te richten. Pas toen het woord 'ongelukje' viel, gingen mijn ogen razendsnel naar de spullen van mij en Kyle die in het gras lagen. Misschien moesten die ook maar vast weggezet, en mijn zooi weer bij mijn eigen spullen, voor dat straks problemen op zou leveren. Ik wist natuurlijk allang hoe het anders uit zou pakken. 'Trouwens je zit deze vakantie weer aan mijn idiote gedrag vast, want je zit met, onder andere, mij ingedeeld in een camper,' verliet zacht mijn mond en keek Harry onschuldig aan waarna ik toch echt mijn spullen bij elkaar begon te zoeken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kyle Hugo Winchester
    Ik keek even rustig toe. Ik snapte het niet helemaal meer. De meisjes kende ik nu ik beter keek wel vaag. Het blikje sinas ging over het meisje heen. Ik kon een zacht gegrinnik niet inhouden. Ik was echt heel erg, maar ik kon er niet veel aan doen. Louis was inmiddels compleet op en rond Harry, zoals wel vaker. Liam liep ook rond. Ik voelde me langzaam drukker worden en minder depressief. Ik haalde nog wat snoep van Lou uit mijn tas en propte het in mijn mond. Dit was misschien niet de beste zet, maar goed. Ik slikte de kleverige zoete dingen door en stak een stickie op. Verslaafd? Hoezo? Nu de suiker weer begon te werken was ik los. Zeker omdat de meisjes bekent leken te zijn. Ik huppelde naar Louis en Harry en sloeg mijn armen stevig om hen heen. "Ik wil ook liefde!" riep ik uit nogsteeds in mijn zware platte Yorkshire accent. Ik werd nog wel eens heel aanhankelijk van suiker. Gelukkig was Louis dat ook, anders zou ik echt niet aan mijn trekken komen. Ik hield de jongens dicht tegen me aan. Gelukkig waren mijn armen lang, dus kon ik ze allebei omarmen en Louis blokeren die volgens mij net weg wilde lopen.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 23:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ze slaakte een geluidje en sloeg me zachtjes tegen mijn bovenarm aan. "Niet lachen," pruilde ze. Haar wangen kleurden al snel rood. Opnieuw verliet een grinnik mijn mond. "Oke, sorry." Ik drukte mijn lippen stijf op elkaar.
    "Dat blikje sinas," begon ze, wijzend naar het blikje voor Louis' voeten. "Ik maakte 'm open en toen vloog de helft over m'n shirt heen, dus ja..." grinnikte ze. Met een serieus gezicht bleef ik haar aanstaren. Ik mocht niet lachen. Ik moest en zou niet lachen. Ik- Ik lachte. "Sorry! Het is gewoon grappig," verontschuldigde ik me snel, nog steeds lachend. Het leek er op dat ze geen shirt kon vinden in haar tas. "Wil je misschien een shirt van mij lenen? Of ben je van plan de hele tijd in je bh rond te lopen." grapte ik. Bij het beeld van Chiara in één van mijn shirts glimlachte ik. Het shirt zou veel te groot voor haar zijn, maar het zou haar wel staan. Al zou het wel haar prachtige vormen vervagen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Chiara Romée Vannelli.

    Louis begon om ons heen van alles op te ruimen en ik had de neiging om hem om te duwen, maar goed, dat leek me niet zo'n best idee voor de rest. Ik kon zien dat Liam moeite moest doen om niet in de lach te schieten en ik wilde er bijna iets van zeggen, toen hij echt moest lachen. "Sorry! Het is gewoon grappig," verontschuldigde Liam zich snel, maar hij was nog steeds aan het lachen. Ik schudde mijn hoofd, met een kleine glimlach rond mijn lippen. Ik haalde een elastiekje van mijn pols en bond mijn haar in een knot en trok er wat plukjes tussenuit. "Wil je misschien een shirt van mij lenen? Of ben je van plan de hele tijd in je bh rond te lopen." Hoorde ik Liam zeggen, ik keek naar hem op en tuitte bedekenkelijk mijn lippen, waarna ik knikte. "Goed, omdat het moet dan. Het is omdat ik zo snel niets kan vinden..." Ik zag Liam glimlachen en ik vroeg me af wat er allemaal in zijn hoofd omging. Ik ritste mijn tas dicht en wachtte geduldig totdat Liam me een van zijn shirts gaf. Lieve jongen is het toch ook.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 17:31 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Toen ik in de lach schoot en me verontschuldigde, schudde ze haar hoofd met een kleine glimlach rond haar lippen. Na mijn voorstel om haar mijn shirt te lenen, keek ze me aan en tuitte bedenkelijk haar mooie, rode lippen. "Goed, omdat het moet dan. Het is omdat ik niets kan vinden..." zei ze vervolgens.
    "Ik ben zo terug." verzekerde ik haar, waarna ik de caravan in liep. Ik ritste mijn nog ongeopende koffer open en pakte het eerste shirt dat ik tegen kwam. Het was een basic, wit adidas shirt. Ik verliet de caravan en reikte Chiara het shirt aan. "Graag gedaan," glimlachte ik. Langzaam liet ik me weer neerzakken op het gras.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.