• Voor de grap besloot ik om iedereen die erom vroeg een crewbaantje te geven, maar omdat iedereen nu begint offtopic te gaan in topics, maak ik er zelf één over aan :Y). Dus: zeg hier even welk baantje je wilt en ik probeer wat. De kwaliteit is wel niet altijd even goed en het duurt soms even, maar goed.

    Voorbeelden:



    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 17:46 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil wel bemiddelaar worden ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wiarda schreef:
    Geef mij maar een felroze kleurtje. Wat mij betreft zijn de bèta's lang genoeg paars geweest en dankzij mijn vage laptop zien de bemiddelaars eruit als bèta's en zie ik eruit als een bemiddelaar. Fashionably pink zou mij veel beter staan. *divablik*

    Nee, groen zal jullie beter staan :Y)


    -

    - Ik ben even weg, mensjes. ^^ Dus niet ongeduldig zijn als het wat langer duurt, met wat pech zal het voor morgen moeten wachten. Maar ik doe mijn best. Ik had nooit verwacht dat het zo'n succes zou hebben, lol. -


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wiarda schreef:
    Geef mij maar een felroze kleurtje. Wat mij betreft zijn de bèta's lang genoeg paars geweest en dankzij mijn vage laptop zien de bemiddelaars eruit als bèta's en zie ik eruit als een bemiddelaar. Fashionably pink zou mij veel beter staan. *divablik*


    Ik ben eigenlijk veel te gehecht aan het paars, maar als er een kleurwissel moet komen, stem ik op een volle regenboog voor de bèta's. Regenbogen maken alles beter. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik was bemiddelaar en de groene kleur stond me echt geweldig, tbh.
    Nehe.

    Maar wel leuk idee, haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Chocolata schreef:
    (...)




    Omg, mijn plaatje ziet er echt schattig uit (ik had er nog niet zo erg op gelet)
    My gosh, ik wil zo graag mod zijn


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Rood staat mij vast wel goed :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    beta
    rood :DXD
    lijkt me wel leuk


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik zit op mobiel en kan dus helaas geen plaatjes meer voor vandaag maken :[.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aight, Moderator, please c:


    Tijd voor koffie.

    oke Xd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ShadowNight schreef:
    beta
    rood :DXD
    lijkt me wel leuk


    En rode bèta? Dat is een interessante combinatie. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Geef mij maar een felroze kleurtje. Wat mij betreft zijn de bèta's lang genoeg paars geweest en dankzij mijn vage laptop zien de bemiddelaars eruit als bèta's en zie ik eruit als een bemiddelaar. Fashionably pink zou mij veel beter staan. *divablik*


    Noooo ik wil paars blijven. D:
    Al vind ik het regenboog idee van Square ook wel leuk. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    hahahaahhahahaahahaahhaah


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mag ik Bemiddelaar worden? :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife