• Hello :]

    Ik heb op het moment een prima Smartphone -Alcatel One Touch 918D- maar omdat er afgelopen oud en nieuw nagellakremover overheen is gegaan is het beeldscherm echt bagger. Ik word daar onderhand wel een beetje gek van en ben dus op zoek naar een nieuwe telefoon.
    Prijs maakt niet heel erg uit, maar géén iPhone om persoonlijke redenen.
    Dus, iemand een aanradertje voor me?

    EDIT: Ik wil er waarschijnlijk ook wel een hoesje bij, lijkt me wat veiliger, maar wat is het beste: Een siliconen hoesje, hardcase hoesje of zo'n leren hoesje? Wat is jullie ervaring met smartphone hoesjes?

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 9:52 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Een Samsung Ace of Samsung Galaxy s2 heb ik ervaring mee en zijn geweldige dingen. Maar de Galaxy heeft een dubbelzijdge camera wat de Ace niet heeft. Zijn al wat oudere modellen dus niet tè duur. Hoop dat ik je hier mee kon helpen :Y)


    Because I love him, do I need another reason?

    Samsung galaxy s2


    26 - 02 - '16

    Als prijs niks uitmaakt zou ik voor de Galaxy Nexus gaan. Als je toch wel om de prijs geeft kun je beter kijken naar de LG L5 of de LG L7


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb een HTC desire c. Prima ding, niet overdreven duur. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    TheScientist schreef:
    Als prijs niks uitmaakt zou ik voor de Galaxy Nexus gaan. Als je toch wel om de prijs geeft kun je beter kijken naar de LG L5 of de LG L7


    Ik heb nu een tijdje de Nexus 4 en ik ben er erg tevreden mee :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mijn Samsung Galaxy S3 werkt prima, het scherm is net groot genoeg. Zie geen rede voor update naar S4 en je vind op internet vast wel wat aanbiedingen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Maven schreef:
    Samsung galaxy s2


    To love is to destroy.

    Ik heb al een hele tijd de Samsung Galaxy Text en op zich ben ik er wel blij mee. Alleen zou ik zelf ook eerder voor de Galaxy s2 gaan nu. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb aan Samsung Galaxy S3, prima ding. c:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb huawei ascend g510
    Ik zou voor jezelf een lijstje mk met specificaties die je graag zou willen en aan de hand daarvan zoeken

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 22:33 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    TheScientist schreef:
    Als prijs niks uitmaakt zou ik voor de Galaxy Nexus gaan. Als je toch wel om de prijs geeft kun je beter kijken naar de LG L5 of de LG L7


    Edit : (Domme ik) Het is de Google Nexus want hij is helemaal niet van samsung maar van Asus.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ga morgen even rondkijken/zoeken, dus ik zal deze zeker even zoeken!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Oh, erg handig om dit ook te weten, want ik ben ook naar een nieuwe mobiel op zoek. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naar mijn mening - en ervaringen - ermee zou ik juist geen Samsung nemen. Dat is echter je eigen keuze, maar verder kan ik je niet helpen.
    Ik wil vanaf nu enkel nog maar een oude Nokia, zo'n koelkast doet het prima voor mij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zolang je maar geen HTC Wildfire neemt, die telefoon was niet swag