• Hello :]

    Ik heb op het moment een prima Smartphone -Alcatel One Touch 918D- maar omdat er afgelopen oud en nieuw nagellakremover overheen is gegaan is het beeldscherm echt bagger. Ik word daar onderhand wel een beetje gek van en ben dus op zoek naar een nieuwe telefoon.
    Prijs maakt niet heel erg uit, maar géén iPhone om persoonlijke redenen.
    Dus, iemand een aanradertje voor me?

    EDIT: Ik wil er waarschijnlijk ook wel een hoesje bij, lijkt me wat veiliger, maar wat is het beste: Een siliconen hoesje, hardcase hoesje of zo'n leren hoesje? Wat is jullie ervaring met smartphone hoesjes?

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 9:52 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Prefect schreef:
    Zolang je maar geen HTC Wildfire neemt, die telefoon was niet swag

    Hahaha, precies.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben tevreden over mijn galaxy S3. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sorry voor de bump, maar hebben jullie ook hoesjes en zo ja, welke?
    Mijn vorige had namelijk geen hoesje nodig, die is drie keer van de zolder naar beneden gevallen -don't ask :')- en leeft nog compleet.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Voor hoesjes zou ik - als ik jou was, op eBay of miniinthebox kijken!


    To infinity and beyond •

    Heb de S3 Mini, ik vind hem prima werken. Het scherm is niet te groot, maar ook niet te klein.

    Ik heb nu de Galaxy S2 plus en een hoesje die zeg maar ook het scherm beschermd, dus zo'n klapding. Want mijn vorige telefoon was helemaal naar de klote en ik kan er echt niet fatsoenlijk mee omgaan maar dat is mijn karakter haha (A)


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin