• Hoihoi,

    Ik denk dat ik op deze site prima terecht kan met de volgende vraag. Sinds kort werk ik als copywriter bij een jong bedrijf. De werkwijze daar is in principe dat ik als ZZP'er/freelancer ingeschreven moet staan bij de KvK en zij vervolgens fungeren als mijn opdrachtgever.

    Allemaal leuk en aardig, maar nu moet ik dus nog een naam hebben voor mijn eenmansbedrijf. (cat)

    Ik heet Claire en ik dacht eraan dat combineren met iets wat te maken heeft met creativiteit en/of, in het bijzonder, schrijven. Engelse en Franse (mijn naam is Frans dus dat rolt misschien lekker over de tong (cat)) woorden als toevoegingen zijn dus gewenst.
    Maarrrr uiteraard, als je wat beters weet zonder mijn naam erin, ook prima! Als het maar kan fungeren als bedrijfsnaam, ik wil het heel graag weten! Je krijgt er kusjes voor, maar alleen als je wilt. -3-

    Laat je creativiteit de vrije loop en maak mij heel blij! Dankjewel! (:

    Update 13 oktober: Ik heb mijn naam gevonden. Het is Clarity Writings geworden. Bedankt voor het meedenken iedereen!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 19:15 ]


    ars moriendi

    Meteorsea schreef:
    Classic Claire :Y)
    Ik vond Taiteilijan's Clarity ook heel leuk trouwens!
    Maar verder zou ik het niet weten.

    Chocolata schreef:
    C'est Claire. Dat komt van c'est clair, wat zoveel betekent als 'dat is duidelijk'.
    Sorry, meer weet ik niet :].

    Creative people everywhere! Dankjulliewel allemaal! <3 Ik ga er zeker een tussen vinden met al deze suggesties!


    ars moriendi

    Taiteilijan schreef:
    Clarity. Het betekent helderheid en is een samenvoeging van jouw naam en creativity.

    Het is uiteindelijk Clarity Writings geworden. Hartstikke bedankt!


    ars moriendi

    Ramses schreef:
    (...)
    Het is uiteindelijk Clarity Writings geworden. Hartstikke bedankt!


    Gaaf! Veel succes met je eigen bedrijfje!


    Searching heavens for another earth