• Hoi!
    Ik wil graag de essence gel nails at home kopen (Te koop bij een Kruidvat met een tweede nagellakschap)
    maar de meningen zijn hier erg over verdeeld. Hebben jullie hier ook ervaringen mee?
    Hier heb ik een filmpje van Serena Verbon (Beautylab) Zij is er best positief over maar wou toch graag jullie meningen horen.

    link

    Alvast bedankt!

    Liefs, Tialda.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik niet iig.. ben er wel benieuwd naar.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik heb geen ervaringen hier mee. Ik laat mijn nagels doen in een nagelstudio, zodat ik ervan verzekerd ben dat het goed gaat etc. ^^

    Ik heb er op erg veel blogs al over gehoord, maar de algemene mening was geloof ik dat de basislak heel erg krimpt.


    The night is dark and full of terrors.

    Ik heb nog even een aantal reviews onder elkaar gezet voor je:
    Review 1
    Review 2
    Review 3
    Review 4

    Persoonlijk denk ik, dat je het beter gewoon bij een nagelstudio kunt doen, ben je wel wat meer kwijt, maar als ik dit allemaal lees (ondanks dat er ook goede punten tussen zitten), heb je echt sterke nagels nodig, anders beschadig je ze. Al gebeurd dat ook wanneer je het bij een nagelstudio doet..


    To infinity and beyond •

    ik heb reviews gelezen op beautygloss en misslipgloss. Beiden waren niet heel ontevreden, maar als je wat verder zoekt, kom je er wel achter dat je beter wat meer geld eraan uit kunt geven zodat je echt een goeie hebt zoals van sensationails.


    Music is life :)