• Hoi!

    Ik ben tegenwoordig weer helemaal into instagram, maar ik zit met een klein probleem.
    Om te beginnen: ik heb een Iphone 4.

    Als ik een foto in mijn camera roll bewerk, krijg ik die bewerkingen nooit te zien op zowel instagram als VSCOcam. Dus stel dat ik een foto zwart wit maakt, als ik hem dan open in instagram/VSCOcam om verder te bewerken dan opent die gewoon de gekleurde versie, ook al heb ik de zwart-wit versie aangeduid.

    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, het is namelijk super lastig omdat ik mijn foto's hierdoor niet kan bewerken zoals ik wil. Ik heb het geprobeerd op te zoeken op het internet, maar ik krijg altijd topics over foto's opslaan van instagram naar mijn camera roll en dat is niet wat ik zoek.

    Dus, help?


    The soul needs autumn.

    Ik heb geen iPhone dus daar kan ik je niet bij helpen, maar ben je zeker dat je de foto als je deze bewerkt (niet in instagram) dat je deze dan opslaat? Dus met andere woorden als jij je foto bewerkt zie je dan wel de bewerkte foto in je camera roll of niet? Want als dat niet het geval is dan ligt het probleem dus daar.
    De enige andere oplossing die ik kan bedenken is je bewerkingen gewoon in 1 app doen. Ik weet niet wat je precies aanpast aan je foto op je camera roll maar als het gewoon gaat om bijsnijden of het zwart-wit maken van een foto dan kan je dat net zo goed in instagram doen denk ik (of in vsco).
    Ik hoop dat ik je vraag goed begrepen heb, als dat niet het geval is dan laat je het maar weten.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik ga thuis eventjes kijken of ik het probleem ook heb, al heb ik geen iPhone 4 maar een 5C.
    Op school doet Instagram het namelijk niet, dus ik zal thuis eventjes kijken en dit bericht aanpassen met wat ik kan vinden ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Huh dat is raar. Ik heb een iPhone 6s, maar ik heb dat probleem nog nooit gehad.

    Ik bewerk mijn foto's altijd via apps, en dan slaat hij automatisch een aparte versie van de foto op. Misschien komt het daar door, maar dat lijkt me sterk.

    Ik heb geen idee hoe je kan oplossen, sorry!


    Alleen maar tranen van geluk