• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 15:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    something doesn't feel quite right ;3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Scorpia schreef:
    Sliem zein julyie Nie in ieder Chefal.. kwoudak GeWon Normale storrie kon Skryvu -warom moeje So dom reachere kBedoel magk nieks meer Sgrijve Ofso EnSonee Het lykt er Wel zo oP ! Dus Als julie daar Rekenning mee Houuden Sgeelt da een heele Hoop meneertjes en Mevrouwetjes :( XD :) :( XD :) XD :( XD :)


    Kwak en Boemel zijn blijkbaar ook van de partij.

    OT: Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in, maar afzeggen is ook zo zielig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    (...)

    Kwak en Boemel zijn blijkbaar ook van de partij.

    OT: Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in, maar afzeggen is ook zo zielig.

    Ik vraag me af of ik haar moet melden, maar dan wordt ze waarschijnlijk geband terwijl dat ik toch echt wel denk dat dit een hacker is.


    OT: Waarom ben ik toch altijd zo moe? :/


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    (...)

    Ze is vermoedelijk gehackt of anders aan het trollen. Het is verstandiger om dat soort dingen te negeren. ^^

    Ik wou haar bijna gaan verbeteren totdat ik jouw berichtje zag. Leek me wel grappig :').

    OT: Ik heb het zo koud en zo geen zin in de winter. Het enigste positieve daaraan is de rumrozijnenbol die voor me ligt :').

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 14:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh.


    -

    Naar centrum gaan als je half dood ben is niet goed.
    & ahww papa is met word aan het kloten ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik voel gelukkig alweer een stuk beter dan de afgelopen twee dagen
    Misschien had ik wel kunnen gaan werken vandaag
    Maar misschien ook niet, ik ben nog niet helemaal oké


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jij vervelende spin. Je webbetje over het lichtknopje spinnen en het midden bezetten. (cat) Oh jij.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gehehe, voedsel gevonden wat ouder is dan ikzelf :Y)


    Stenenlikker

    Dit is zo spannend, waarom heb ik dit toen gepauzeerd. o.o
    Damn vampires.

    Ik heb drie uur geleden al besloten dat ik me zou gaan douchen en aankleden. Waarom heb ik dat dan nu nog steeds niet gedaan? ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Balen dat me er zo toe moet zetten, bleh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga nog eens doodgaan door die hoest. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lipari schreef:
    Ik ga nog eens doodgaan door die hoest. D:


    en dan sege da my neder lands sleg is vak jou


    Some people are art and do art at the same time

    It was fun, but now it's starting to get annoying...


    Because I love him, do I need another reason?