• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 15:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Scorpia schreef:
    (...)

    en dan sege da my neder lands sleg is vak jou

    *En dan zeggen dat mijn Nederlands slecht is [dat woord kan ik niet lezen] jou.
    :'D
    Mag ik vragen wat er fout is aan Melissa's zin? In jouw zin zijn er trouwens maar twee woorden correct geschreven: is en jou.

    Jezus, laat Emma snel terugkomen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zielig hoor, laat die mensen lekker met rust en ga eens aan jezelf werken, alsjeblieft.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Chocolata schreef:
    (...)
    *En dan zeggen dat mijn Nederlands slecht is [dat woord kan ik niet lezen] jou.
    :'D
    Mag ik vragen wat er fout is aan Melissa's zin? In jouw zin zijn er trouwens maar twee woorden correct geschreven: is en jou.

    Jezus, laat Emma snel terugkomen.


    Thank you. c:

    OT: warme chocolademelk zal me goed doen. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Chocolata schreef:
    (...)
    *En dan zeggen dat mijn Nederlands slecht is [dat woord kan ik niet lezen] jou.
    :'D
    Mag ik vragen wat er fout is aan Melissa's zin? In jouw zin zijn er trouwens maar twee woorden correct geschreven: is en jou.

    Jezus, laat Emma snel terugkomen.


    Onze lieve hacker bedoelt het: ik ga nog eens doodgaan. En met "vak" bedoelt ze volgen mij fuck.

    OT: Deze dag kan echt niet beter, ghehehe :Y)


    Because I love him, do I need another reason?

    Presence schreef:
    Zielig hoor, laat die mensen lekker met rust en ga eens aan jezelf werken, alsjeblieft.


    Some people are art and do art at the same time

    Yay, dit gaat goed. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zo'n lekkere warme fleece deken van m'n opa & oma gekregen + 50 euro voor de vakantie. <3 Het kan nu al niet meer stuk, ghehehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hij zit hij zit hij zit!

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 16:41 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Chocolademelk met een chocoladereep. Teveel chocolade ._. Waarom doe ik dat dan ook


    -

    Hmmm, witte chocola!
    Boeit mij het dat ie eigenlijk al twee jaar over datum is. Het is nog steeds lekker :Y)


    Stenenlikker

    En daar gaat de telefoon weer! Leuk om jarig te zijn :B


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Oh, Jazzie toch. Jij bent echt een vieze rat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    wooosh. 31 likes.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ughhh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik geloof er echt geen ruk van.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 17:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.