• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 15:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Scorpia schreef:
    OKEEHJ DAN NIE QUISLETERS! OENEN!


    O.o Wat is er? :')

    OT: Hoe heet dat nou ook al weer -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    O.o Wat is er? :')

    OT: Hoe heet dat nou ook al weer -.-''


    Ze is vermoedelijk gehackt of anders aan het trollen. Het is verstandiger om dat soort dingen te negeren. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ken het nu bijna uit m'n hoofd, oh en kunnen die ganzen die over het huis heen vliegen hun kop houden ja? Dank je wel.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 13:31 ]


    'Darling, just hold on'

    Ja vak u :(


    Some people are art and do art at the same time

    Ik hoop zó dat ze dat mogelijke medicijn voor Alzheimer zo kunnen ontwikkelen dat het kan worden gebruikt voor mensen. Met al die Alzheimer in onze familie ben ik echt bang dat ik het later krijg.


    "I shut my eyes in order to see.'

    zo ontzettend triest -.-


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hahaha. Ohlord, zo grappig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    wauw die zin. Het zegt alles over mijn leven. Zo een betekenis volle zin voor mij.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    TB S05E11 here I come. :9~

    Johann von Goethe was een pervers mannetje dat op jonge meisjes geilde. Hmm. Dat kan ik vast beter niet zeggen in mijn presentatie. (cat)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 13:53 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Draculea schreef:
    TB S05E11 here I come. :9~

    Hé, ik ben ook bij S05E11, maar dan andere serie. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sliem zein julyie Nie in ieder Chefal.. kwoudak GeWon Normale storrie kon Skryvu -warom moeje So dom reachere kBedoel magk nieks meer Sgrijve Ofso EnSonee Het lykt er Wel zo oP ! Dus Als julie daar Rekenning mee Houuden Sgeelt da een heele Hoop meneertjes en Mevrouwetjes :( XD :) :( XD :) XD :( XD :)


    Some people are art and do art at the same time

    Ik dacht dat ik was uitgelogd? o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Orchard schreef:
    (...)
    Hé, ik ben ook bij S05E11, maar dan andere serie. :Y)

    Toevallig! :Y)

    Omfg, ik kan echt niet meer wachten op die nieuwe Dracula serie. Ik wacht al zo lang. (no_chears)