• Geen idee of er al een topic over is.



    National Coming Out Day (NCOD) is an internationally observed civil awareness day celebrating individuals who publicly identify as bisexual, gay, lesbian, transgender—coming out regarding one's sexual orientation and/or gender identity being akin to a cultural rite of passage for LGBT people. The day is observed annually by members of the LGBT community and allies on October 11.


    Het is weer National Coming Out Day. So tell me, wat is jullie mening over deze dag?
    Zelf ben ik al een paar jaar 'out of the closet' als Demisexual. En jullie?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben ook al een tijdje uit de kast als lesbienne.
    Ik heb eigenlijk een beetje een gedeelde mening over dit soort dingen. Aan de ene kant vind ik het echt heel goed dat hier aandacht aan besteed word, want het is nog steeds een taboe voor zoveel mensen. Het kan mensen echt helpen door er extra aandacht aan te besteden en anderen te laten zien hoe het kan. Maar aan de andere kant is teveel aandacht ook niet goed, mensen kunnen zich er ongemakkelijk door voelen, ook door mensen die op zulke dagen extra haten.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ik vind het eigenlijk een beetje vreemd dat er een dag moet zijn om uit de kast te komen. Het recht op homoseksualiteit of een andere, door de samenleving bevreemde geaardheid lijkt me al een beter initiatief (ik weet niet of die er al is..). Zoiets heeft tijd nodig, de beslissing of de kastdeuren open moeten of nog even dicht blijven. Maar het is wel fijn dat er op dagen als deze meer aan geaardheid wordt besteed.
    Of is het de bedoeling dat er gevierd wordt dat je al eerder uit de kast bent gekomen?

    Ik ben trouwens zo hetero als de metro, dus ik heb er niet echt verstand van...


    Searching heavens for another earth

    Bij ons hangen overal op school posters hierover en een heleboel leraren dragen een badge. Mijn Engels docente stond net nog te klagen dat ze de badge te klein vond. :'D
    Ik vind het idee wel goed, want voor sommige mensen kan iets als dit misschien net op de juiste manier een extra zetje zijn, maar zelf zou ik er niet aan meedoen. Ik zou juist liever niet uit de kast komen op een speciale dag, want dan lijkt het net alsof dat iets heel bijzonders is, terwijl het in mijn ogen eigenlijk iets heel simpels zou moeten zijn - als anderen er moed uit putten of het gewoon prettig vinden om het op een nationale dag te doen is dat geweldig en heb ik daar echt geen problemen mee, maar het is niets voor mij.
    Niet dat ik überhaupt weet als wat ik uit de kast zou moeten komen. Ik ben een groot vraagteken wat dat betreft. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, zoiets had ik ook al gelezen via mijn school site. Er is zelfs een hele advertentie over gemaakt. Persoonlijk vind ik dit heel goed, iedereen heeft recht om te zijn wie hij of zij is, ik ben er een groot voorstander van. Het is goed dat er zoveel aandacht aan besteed word.
    Over mezelf heb ik totaal nog geen idee. Ben nog nooit verliefd geweest of iets in die richting. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik ben 2,5 jaar geleden al uit de kast gekomen als bi sexueel


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ben. Ik ben al wel een aantal keren 'verliefd' geweest, maar dat waren alleen jongens en als ik me tot iemand aangetrokken voel, zijn het ook altijd jongens.
    Voor nu zeg ik dus dat ik heteroseksueel ben, maar ik ben ook wel van mening dat iemands innerlijk belangrijker is dan zijn/haar geslacht, dus ik zou het niet heel vreemd vinden als ik me eens aangetrokken zou voelen tot een meisje. Maar voor nu heb ik dat dus (nog) niet ervaren.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ben zelf ook al twee -bijna 3- jaar uit de kast als Biseksueel haha.

    Ik vind het op zich wel een goede dag. Meer weet ik er eigenlijk niet over te zeggen heheh.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 15:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nooit van die dag gehoord, haha.


    26 - 02 - '16

    Ik ben sinds mijn 15e uit de kast gekomen als biseksueel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb meisjes altijd 'mooier' gevonden dan jongens. Ik kwam er al heel vroeg voor uit dat ik lesbisch ben, geen idee hoeveel jaar geleden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik weet voor 80% zeker dat ik biseskueel ben, maar zolang ik geen relatie met een jongen heb gehad / iets met een jongen heb gedaan blijf ik bij straight / bicurious :'D

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 16:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Ik weet voor 80% zeker dat ik biseskueel ben, maar zolang ik geen relatie met een jongen heb gehad / iets met een jongen heb gedaan blijf ik bij straight / bicurious :'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het een beetje onnodig om hier speciaal een dag voor te maken, but okay. Als het voor anderen een duwtje in de rug is, I'm not complaining


    Take me to wonderland

    Ik kom uit de kast als hetero. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I have Nationality Dysphoria. I was born as a Belgian, but I feel English :Y)

    Ik vond het ook iets dat nodig uit de kast moest (cat)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 19:41 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.