• Welk lied en welk tekstgedeelte daarin raakt jou keer en keer opnieuw?


    Pretty is just a pretty word.

    Malafide schreef:
    ^ Wauw, jij hebt er werk van gemaakt haha.


    Ik geef altijd graag uitgebreide uitleg ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Ik geef altijd graag uitgebreide uitleg ^^

    Haha, dat heb ik gemerkt ja. Altijd fijn toch. ^^ (Of nou ja, meestal. Moet het niet boring worden :')).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Haha, dat heb ik gemerkt ja. Altijd fijn toch. ^^ (Of nou ja, meestal. Moet het niet boring worden :')).


    True hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maven schreef:
    Christina Aguilera - Hurt en Beautiful
    P!nk - (F*cking) Perfect

    + ik krijg bij little things van 1D kriebels
    En dat lied van de titanic, maar ik weet ff de naam niet x'D


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Javier schreef:
    (...)
    + ik krijg bij little things van 1D kriebels
    En dat lied van de titanic, maar ik weet ff de naam niet x'D


    My heart will go on van Celine Dion ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Make You Feel My Love in de versie van Lea Michele.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."


    26 - 02 - '16

    Demi Lovato - Nightingale
    Boudewijn de Groot - Verdronken vlinder
    Ede Staal - Credo


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    1) Runaways - The Killers

    'She said; 'Ain't we all just runaways?'
    We've got time, but that ain't much,...'

    Om eerlijk te zijn is dat hele laatste album van The Killers echt wow. Misschien is de tekst niet eens zo speciaal, maar ik kan er echt naar blijven luisteren en elke keer totaal versteld staan dat muziek zo goed kan zijn.

    2) Beautiful - Eminem
    'I dreamed of being that cool kid, even if it meant acting stupid.'
    'Cause where you see it, from where you're sittin, It's probably 110% different.'


    Gohh, dit is moeilijk omdat ik maar 16 ben en veel muziek ken ik maar enkele maanden dus moeilijk te bepalen of het een echte 'impact' heeft of dat het gewoon nog nieuw genoeg is. - ik hoop dat dit duidelijk is ;d

    Maar anyway, er zijn wel een paar liedjes die ik echt wow vind, niet zozeer om de tekst daarom, gewoon om het geheel. Zoals de tweede strofe van Cable Car - The Fray ; Het 'tweede' deel van Comes Around - Justin Timberlake ; Somwhere With You - Tyler Ward (cover) de 'brug' denk ik ; Not Afraid - Eminem; Scar Tissue - Red Hot Chilli Peppers.

    En Forever Young en Iris, maar ik denk dat iedereen zich bijna wel eens realiseert dat dat echt bijna perfecte songs zijn :]


    effort never betrays you


    "Notice me, take me hand. Why are we strangers when our love is strong, why carry on without me?"
    "And every time I see you in my dreams. I see your face, it's haunting me. I guess I need you baby."
    "I may have made it rain, please forgive me. My weakness caused you pain, and this song is my sorry."



    "Nothing seems to be the way that it used to. Everything seems shallow, god give me truth."
    "Don't you run too fast my dear, why don't you stop? Just stop and listen to your tears, they're all you've got."
    "No moment will be more true, than the moment I look at you."



    Bij dit lied zijn er geen speciale zinnen, dit lied raakt me in de grond van mijn hart met elk woord wat erin voor komt.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 20:58 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Soms heb ik ook z'on liedje en dan lees ik de lyrics en dan denk ik.. damn wat een goede lyrics en dan is het liedje echt verschrikkelijk.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Mirrors - Justin Timberlake
    We found love - Rihanna
    Zo'n beetje alles van Lana Del Rey
    En ik vergeet er nog een stuk of 1000 maar die weet ik nu niet zo snel op te noemen ...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Evanescence - Hello
    Within Temptation - Forgiven
    Within Temptation - Hand of sorrow (vraag me niet waarom)


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Jennifer Lynn - Fix You (Coldplay Cover)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Maven schreef:
    Evanescence - My immortal


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”