• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    In een land, Quizlet genaamd is er iets engs aan de hand. Mensen verdwijnen van het ene moment op de andere en niemand heeft ook maar enig idee hoe het komt of wie erachter kan zitten. In deze RPG, moeten jullie de rebellen dus proberen ontmaskeren. We hebben plek voor 28 mensen. Je kiest niet wat je wordt, we kiezen straks random wie bij de regering (crew), gevangenen, overgeblevenen en verraders hoort. Degenen die bij verraders horen worden vanzelfsprekend niet bekend gemaakt. Als je mee wilt doen, maak je een karakter van jezelf aan. Je kan gerust eentje reserveren. Let wel op dat als je niet binnen 24 uur je rol aan heb gemaakt, het vrij komt te staan voor iemand anders.

    Users.
    1. Minions || Gail. || Overgeblevene.
    2. Cenation || Sylvie || Overgeblevene.
    3. Arratay || Brooke || Overgeblevene.
    4. Faelan || Xanthe || Overgeblevene.
    5.Asmodeus || Laura || Gevangene
    6. LacieChan || Maxime || Gevangene
    7. Wunjo || Fanny || Overgeblevene.
    8. Rosarum || Lotta || Beta-Reader
    9. Script || Lieke || Overgeblevene.
    10. Inside || Melissa || Gevangene
    11. Aragog || Michelle || Bemiddelaar.
    12. Pirouette || Lisa || Gevangene
    13. Dooddoenervo || Jarne ||OpperGevangene
    14. Scamander || Amber || Gevangene
    15. Merrow || Justine || Admin
    16. Mirik || Lisanne || Gevangene
    17. Patholoog || Manon || Overgeblevene.
    18. Cimmaron || Noek || Gevangene
    19. Wolfheart || Fleur || Overgeblevene.
    20. Silversnow || Laura #2 || Overgeblevene.


    Regels:
    Als eerste houden we ons natuurlijk aan de huisregels van Quizlet,nl. Wat vooral inhoudt, dat we iedereen respecteren, niemand gaan uitslchelden en vooral geen ruzie gaan uitlokken.

    • We hebben graag dat je jezelf alleen inschrijft als je van plan bent om actief mee doen. We hebben een beperkte aantal leden en willen dus niet dat mensen een ander een kansje om mee te doen wegneemt.
    • Bij elk stukje, willen we graag minstens 5 regels hebben. Meer Mogen altijd.
    • OOC, graag met haakjes. Niet meer onder spoilers. Het topic gaat dan raar uitzien.
    • We gaan in het speeltopic, niet off-topic. Hiervoor komt er een praattopic.
    • We gaan niemand buitensluiten en spelen dus gezellig met de ander mee.
    • Tenzij we anders aangeven, openen alleen wij: Rey & Cenation alle bijhorende topics.
    • Zal je het druk hebben met school of iets dergelijks? Graag je afwezigheid melden zodat we rekening mee kunnen houden.
    • We zullen het erg veel op prijs stellen als je je nieuwe usernaam doorgeeft en het ook in je karakter wijzigd.
    • Verraders Mogen, hoe goed bevriend ze ook zijn met een user, absoluut niemand op de hoogte stellen van de schok dat ze tot de verraders horen.
    • Het besturen van iemands personage is streng verboden. Het is irritant voor de rest en allesbehalve leuk voor de persoon zelf.
    • Het lijkt ons onlogisch dat jullie gezellig dirty gaan spelen omdat het zo awkward zal worden, maar 16+ mag dus.



    Update van regel: Als je iets gaat posten zet je je naam + rol erbij zodat alles duidellijk blijft voor iedereen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:18 ]


    -

    [My topics]


    26 - 02 - '16

    Maven schreef:
    [My topics]


    Queer zijn is gewoon alles

    [Mijn topics]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    [MT]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    *is excited omdat het topic al open is*
    Mes topics :Y).

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 19:20 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    - MT.

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [MT]


    16 - 09 - '17

    Merrow II Justine II 25 II Administrator
    Misnoegd wrijf ik in m’n handen, terwijl mijn mondhoeken vertrokken zijn in een grimmige trek. Er verdwijnen steeds meer users en Quizlet lijkt steeds meer overgeleverd te zijn aan de genade van de rebellen. Het frustreert dat ik niet weet wat er met mijn verdwenen Quizletters gebeurd en dat de overgeblevenen steeds wraaklustiger worden, dat ze het recht in eigen hand nemen. Met elke dag die passeert, worden ze namelijk vastberadener om de rebellen te ontmaskeren. Ik weet niet hoe lang het nog zal duren voordat er daadwerkelijk een burgeroorlog uitbreekt in mijn geliefde land. Nog even en ik vrees het allerergste voor mijn geliefde Quizlet.

    [Het was de bedoeling dat ik al iets meer zou schrijven, maar ben noodgedwongen te stoppen met schrijven. Maar zodat iedereen verder van start kan gaan, post ik alvast deze korte intro. Ter info, ik bevind me dus in het kasteel XD, maar dit zal ik in een volgende post verder uitschrijven :3]

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 22:37 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    MT


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lotta [Chocolata] • Bèta-reader

    Ik zucht diep terwijl ik in mijn postvakje voor bèta-aanvragen kijk. Drie stukjes perkament liggen erin. Drie. Hoogstwaarschijnlijk komt het door die verdwijningen dat mensen steeds minder gaan schrijven en dus ook minder aanvragen indienen, maar toch vat ik het een beetje persoonlijk op. Ik doe mijn werk toch goed, of niet? Ach, ik zal dat minderwaardigheidscomplex van me maar eens van me af moeten zetten, maar het is zo moeilijk ... vooral door dat voorval met Jarne. Een jaar geleden heeft hij me zonder reden bijna neergestoken. Hij is nu gevangen genomen door die rebellen, en stiekem ben ik daar een beetje blij mee.
    Ik haal het langste stuk eruit en bekijk hem. Daar zal ik wel een tijdje zoet mee zijn. Ik ga terug naar mijn torenkamer, mijn profiel, zet mij in een lekkere stoel en bekijk het blad eens. Blijkbaar is het een hoofdstuk van één of ander boek over Larry Stylinson, waar behoorlijk veel fouten in zitten. Geen aanhalingstekens, geen komma's, veel te veel voegwoorden, kortom: een vreselijk slecht hoofdstuk, om het heel eerlijk te zeggen. Ik zoek naar mijn lievelingsveer, doop hem in een inktpotje en begin te verbeteren.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 22:47 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    [heeft Lotta, niet heefd ;)]

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 21:30 ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    [heeft Lotta, niet heefd ;)]

    [Haha, i know, ik wilde eerst iets anders typen en toen heb ik die d laten staan :'D. Maar het is al aangepast, eerlijk gezegd had ik gehoopt dat niemand het had gezien.]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 15:00 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dooddoenervo||Jarne||oppergevangene

    Ik draai mij om in mijn bed, alhoewel bed een groot woord is. Meer een plank met een zak stro erop. Het ligt totaal niet makkelijk. Ik ben er wel al aan gewend. Ondertussen lig ik hier al anderhalf jaar. Ik wrijf met mijn handen in mijn ogen. Anderhalf jaar hel. Niemand, zelfs de mods niet hebben mij gevonden. Als ik mij uitstrek voel ik een helse pijn in mijn been. Een mysterieuze bewaker had mij een paar dagen geleden met een ijzeren staaf geslagen. Waarom weet ik niet. Het enige wat ik weet is dat het veel zeer doet. Ik zet mij recht en kijk om mij heen, een klein hok met bed en emmer. Die emmer stelt het toilet voor. Terwijl ik voor mij uit staar denk ik aan de tijd dat ik vrij was. Het laatste wat ik had gedaan was Lotta de beta aanvallen. Ze zat mij alleen maar te verbeteren. Maar nu mis ik haar eigenlijk wel. Ik mis iedereen. Waarschijnlijk zie ik niemand meer behalve mijn medegevangene.

    [Is dit goed?]

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 21:16 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    laat maar.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 21:28 ]


    -