• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    In een land, Quizlet genaamd is er iets engs aan de hand. Mensen verdwijnen van het ene moment op de andere en niemand heeft ook maar enig idee hoe het komt of wie erachter kan zitten. In deze RPG, moeten jullie de rebellen dus proberen ontmaskeren. We hebben plek voor 28 mensen. Je kiest niet wat je wordt, we kiezen straks random wie bij de regering (crew), gevangenen, overgeblevenen en verraders hoort. Degenen die bij verraders horen worden vanzelfsprekend niet bekend gemaakt. Als je mee wilt doen, maak je een karakter van jezelf aan. Je kan gerust eentje reserveren. Let wel op dat als je niet binnen 24 uur je rol aan heb gemaakt, het vrij komt te staan voor iemand anders.

    Users.
    1. Minions || Gail. || Overgeblevene.
    2. Cenation || Sylvie || Overgeblevene.
    3. Arratay || Brooke || Overgeblevene.
    4. Faelan || Xanthe || Overgeblevene.
    5.Asmodeus || Laura || Gevangene
    6. LacieChan || Maxime || Gevangene
    7. Wunjo || Fanny || Overgeblevene.
    8. Rosarum || Lotta || Beta-Reader
    9. Script || Lieke || Overgeblevene.
    10. Inside || Melissa || Gevangene
    11. Aragog || Michelle || Bemiddelaar.
    12. Pirouette || Lisa || Gevangene
    13. Dooddoenervo || Jarne ||OpperGevangene
    14. Scamander || Amber || Gevangene
    15. Merrow || Justine || Admin
    16. Mirik || Lisanne || Gevangene
    17. Patholoog || Manon || Overgeblevene.
    18. Cimmaron || Noek || Gevangene
    19. Wolfheart || Fleur || Overgeblevene.
    20. Silversnow || Laura #2 || Overgeblevene.


    Regels:
    Als eerste houden we ons natuurlijk aan de huisregels van Quizlet,nl. Wat vooral inhoudt, dat we iedereen respecteren, niemand gaan uitslchelden en vooral geen ruzie gaan uitlokken.

    • We hebben graag dat je jezelf alleen inschrijft als je van plan bent om actief mee doen. We hebben een beperkte aantal leden en willen dus niet dat mensen een ander een kansje om mee te doen wegneemt.
    • Bij elk stukje, willen we graag minstens 5 regels hebben. Meer Mogen altijd.
    • OOC, graag met haakjes. Niet meer onder spoilers. Het topic gaat dan raar uitzien.
    • We gaan in het speeltopic, niet off-topic. Hiervoor komt er een praattopic.
    • We gaan niemand buitensluiten en spelen dus gezellig met de ander mee.
    • Tenzij we anders aangeven, openen alleen wij: Rey & Cenation alle bijhorende topics.
    • Zal je het druk hebben met school of iets dergelijks? Graag je afwezigheid melden zodat we rekening mee kunnen houden.
    • We zullen het erg veel op prijs stellen als je je nieuwe usernaam doorgeeft en het ook in je karakter wijzigd.
    • Verraders Mogen, hoe goed bevriend ze ook zijn met een user, absoluut niemand op de hoogte stellen van de schok dat ze tot de verraders horen.
    • Het besturen van iemands personage is streng verboden. Het is irritant voor de rest en allesbehalve leuk voor de persoon zelf.
    • Het lijkt ons onlogisch dat jullie gezellig dirty gaan spelen omdat het zo awkward zal worden, maar 16+ mag dus.



    Update van regel: Als je iets gaat posten zet je je naam + rol erbij zodat alles duidellijk blijft voor iedereen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:18 ]


    -

    Sylvie || Cenation || Overgeblevene

    Het was even stil, ik besloot om stil te zijn en volgens mij had Gail ook niet veel te vertellen. Normaal heb ik zoveel met haar te bespreken en nu weet ik gewoon geen enkel onderwerp om over te praten. Als ik net wil vragen wat we kunnen doen hoor ik wat buiten. Zoals meestal ben ik erg oplettend de laatste tijd omdat er veel mensen verdwijnen dus spring ik meteen recht en kijk Gail aan. "Sshhtt, misschien gebeurd er wat, ik moet even kijken." fluister ik. Net alsof iemand mij gaat horen hoor, soms denk ik niet echt na. Ik zucht om mezelf en loop meteen naar het raam. Ik druk mijn neus bijna tegen het raam, maar blijf achter het gordijn staan, hopend dat niemand me ziet. Ik zie de overbuurman in zijn vuilbakken die buiten staan rommelen. Wat moet hij nou zoeken in zijn vuilbakken? Ieuw. "Psssttt, kom is kijken!" roep ik naar Gail en doe teken dat ze moet komen. Als hij ook al raar begint te doen, moeten we zeker uitkijken. Ik bedoel, hij is mijn overbuur, die zit dichter dan je denkt. Misschien loop ik de laatste tijd nogal hard van stapel, ik ben bij het minste bang dat er rondom me gebeurd.


    16 - 09 - '17

    Mirik - Lisanne - Gevangene

    Op het moment dat de bewaker binnenkwam, verkeerde ik nog in diepe slaap. De ruwe manier van wekken beviel me dan ook geenszins, maar goed, wie ben ik om daarover te klagen? Zij waren toch de baas. Versuft, slaapdronken en met mijn haren volledig ontploft slof ik geboeid achter de angstaanjagende mannen aan. Ik was vrij groot, maar zij wonnen het nog. Eén seconde lang stelde ik me een kleine bewaker voor en verwierp deze gedachte glimlachend. Deze glimlach kwam me op een klap te staan: vrolijkheid werd niet getolereerd in deze kille gevangenis.
    Aangekomen bij de werkplaats zag ik dat ik de laatste was. Ik keek naar de andere gevangenen, zij naar mij, en vervolgens keken we allemaal naar onze oppergevangene. Ik zat nu al maanden met deze mensen opgesloten en ik wist nog niet eens hoe ze heetten. We mochten geen contact hebben onderling. Ik kijk naar de bergen stenen en tonnen cement die rondom ons verspreid liggen. Lekker gebouwen bouwen, wat een feest. Nu we er allemaal zijn, zullen we wel te horen krijgen wat we moeten doen. Niet dat het zal verschillen van die andere keren, maar goed. Ik kijk nogmaals op naar de oppergevangene en wacht op de orders die ik inmiddels kan dromen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dooddoenervo||Jarne||Oppergevangene

    Ik lig wakker, sinds die marteling heb ik niet geslapen. De pijn was te hels, als ik me probeer recht te zetten voelt het aan alsof er op elke plek van mijn lichaam met naalden geprikt wordt. Opeens komt een bewaker binnen. Instinctief kruip ik naar achter maar de bewaker grijpt me vast en zet me recht. Door de pijn die volgde moest ik moeite doen om niet te roepen. De bewaker duwt me vooruit en ik begin te hinken. Het kost me veel moeite, maar als ik nu val dan kan ik beter meteen in een graf gaan liggen. We komen aan een deur. Als die open gaat wordt ik verblind door het licht. Het was weer tijd om te werken, de meeste zouden blij zijn dat ze buiten kunnen na zes dagen in een donker gebouw te zitten. Maar ik zucht, een dag waarop je moet werken is zwaar, heel zwaar. Als ik verder loop zie ik dat ik de eerste ben. Dat is normaal als je oppergevangene bent. Je moet de gevangenen tellen en opdrachten geven. Op het eerste zicht lijkt het een open veld. Maar de bewakers hadden er een soort hok van gemaakt met overal hekken. Eén voor één komen de gevangene binnen. De laatste is Lisanne. Ze kijkt naar mij, net als alle gevangene. Eén van de vele bewakers komt naar mij toe en drukt een papier in mijn handen. Ik moet luidop voorlezen wat er op staat:
    'Jullie moeten vandaag graven.' dat is het enigste wat er op staat.

    [@Mirik, tijdens de werkdag mag er wel gepraat worden. Dit om te voorkomen dat het echt eenzijdig wordt.:) Dus wie voor Jarne?]


    Queer zijn is gewoon alles

    [Mirik-> Catilina
    Ik post misschien morgen, maar ik heb het nu zo ontzettend druk...]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Zullen we dan morgen een gesprek hebben?]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    [Zullen we dan morgen een gesprek hebben?]

    [Mij best (:]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Okii! Tot morgen dan.:'D]


    Queer zijn is gewoon alles

    Catilina - Lisanne - Gevangene

    'Graven,' mompelde ik. 'Leuk.'
    Van alle klusjes die we mochten doen, haatte ik graven het meest. Het was zwaar werk en je rug deed ontzettend veel pijn aan het eind van de dag. Het zou me niets verbazen mocht ik ooit een hernia oplopen. Langzaam en nauwlettend in de gaten gehouden door de bewakers liep ik naar de schep en begon enigszins doelloos in de grond te graven. Ik keek even op, naar de wolken die nu nog vriendelijk boven onze hoofden langsdreven, maar misschien een vervelende regenbui zouden kunnen worden. Laten we hopen dat het droog blijft.
    Volgens mij waren we al een tijdje bezig met dit werk. Waar het voor diende, wist ik niet. Het was alsof we een hele grote poster op een hele grote muur moesten plakken: telkens zag je maar kleine stukjes en wist je niet waar het mee bezig was. Pas als je een eindje verder weg zou gaan staan zag je wat het eindresultaat was. Ik was eigenlijk best benieuwd, maar wij, gevangenen en geen bouwvakkers, werkten niet zo snel.
    Ik zuchtte en stortte me weer op de grond. Schep, schep, schep, schep. De hoop aarde naast mijn kuil groeide gestaag. Ik keek even naast me en zag dat Jarne ook druk aan het graven was. Omdat ik in tijden geen mens meer had gesproken, probeerde ik maar een gesprek aan te knopen. Ik had behoefte aan een beetje contact.
    "Vreemd weer de laatste weken," zei ik, bij wijze van openingszin. Ik was hier zo slecht in.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 18:24 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Catilina schreef:
    Catilina - Lisanne - Gevangene

    'Graven,' mompelde ik. 'Leuk.'
    Van alle klusjes die we mochten doen, haatte ik graven het meest. Het was zwaar werk en je rug deed ontzettend veel pijn aan het eind van de dag. Het zou me niets verbazen mocht ik ooit een hernia oplopen. Langzaam en nauwlettend in de gaten gehouden door de bewakers liep ik naar de schep en begon enigszins doelloos in de grond te graven. Ik keek even op, naar de wolken die nu nog vriendelijk boven onze hoofden langsdreven, maar misschien een vervelende regenbui zouden kunnen worden. Laten we hopen dat het droog blijft.
    Volgens mij waren we al een tijdje bezig met dit werk. Waar het voor diende, wist ik niet. Het was alsof we een hele grote poster op een hele grote muur moesten plakken: telkens zag je maar kleine stukjes en wist je niet waar het mee bezig was. Pas als je een eindje verder weg zou gaan staan zag je wat het eindresultaat was. Ik was eigenlijk best benieuwd, maar wij, gevangenen en geen bouwvakkers, werkten niet zo snel.
    Ik zuchtte en stortte me weer op de grond. Schep, schep, schep, schep. De hoop aarde naast mijn kuil groeide gestaag. Ik keek even naast me en zag dat Jarne ook druk aan het graven was. Omdat ik in tijden geen mens meer had gesproken, probeerde ik maar een gesprek aan te knopen. Ik had behoefte aan een beetje contact.
    "Vreemd weer de laatste weken," zei ik, bij wijze van openingszin. Ik was hier zo slecht in.


    Dooddoenervo|Jarne|oppergevange

    Ik hink naar een schop en begin te graven, elke beweging die ik maak doet zeer. Maar ik geef geen krimp, bang om geslagen te worden. Het duurt eeuwen en de bewakers houden ons zo goed in de gaten dat een verkeerde beweging zelfmoord zou zijn, bovendien vertrouw ik de wolken ook niet. Waar bleef de crew om ons te redden? Nu hebben we ze het meest nodig, maar waar zijn ze? Waarschijnlijk behaagelijk in het kasteel, lachend en vrolijk prétend en vooral niet aan ons denken! Ik merk dat ik rood begin te worden en denk gauw aan iets anders. Plotseling hoor ik een stem naast me.
    'Vreemd weer de laatste weken.' zegt Lisanne. Ik kijk haar verbaasd aan en antwoord.
    'Ja inderdaad, wat heb jij nog allemaal gedaan? Hebben ze jou ook pijn gedaan?' vraag ik.


    Queer zijn is gewoon alles

    [Cenation > Gylani]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 22:24 ]


    16 - 09 - '17