• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    In een land, Quizlet genaamd is er iets engs aan de hand. Mensen verdwijnen van het ene moment op de andere en niemand heeft ook maar enig idee hoe het komt of wie erachter kan zitten. In deze RPG, moeten jullie de rebellen dus proberen ontmaskeren. We hebben plek voor 28 mensen. Je kiest niet wat je wordt, we kiezen straks random wie bij de regering (crew), gevangenen, overgeblevenen en verraders hoort. Degenen die bij verraders horen worden vanzelfsprekend niet bekend gemaakt. Als je mee wilt doen, maak je een karakter van jezelf aan. Je kan gerust eentje reserveren. Let wel op dat als je niet binnen 24 uur je rol aan heb gemaakt, het vrij komt te staan voor iemand anders.

    Users.
    1. Minions || Gail. || Overgeblevene.
    2. Cenation || Sylvie || Overgeblevene.
    3. Arratay || Brooke || Overgeblevene.
    4. Faelan || Xanthe || Overgeblevene.
    5.Asmodeus || Laura || Gevangene
    6. LacieChan || Maxime || Gevangene
    7. Wunjo || Fanny || Overgeblevene.
    8. Rosarum || Lotta || Beta-Reader
    9. Script || Lieke || Overgeblevene.
    10. Inside || Melissa || Gevangene
    11. Aragog || Michelle || Bemiddelaar.
    12. Pirouette || Lisa || Gevangene
    13. Dooddoenervo || Jarne ||OpperGevangene
    14. Scamander || Amber || Gevangene
    15. Merrow || Justine || Admin
    16. Mirik || Lisanne || Gevangene
    17. Patholoog || Manon || Overgeblevene.
    18. Cimmaron || Noek || Gevangene
    19. Wolfheart || Fleur || Overgeblevene.
    20. Silversnow || Laura #2 || Overgeblevene.


    Regels:
    Als eerste houden we ons natuurlijk aan de huisregels van Quizlet,nl. Wat vooral inhoudt, dat we iedereen respecteren, niemand gaan uitslchelden en vooral geen ruzie gaan uitlokken.

    • We hebben graag dat je jezelf alleen inschrijft als je van plan bent om actief mee doen. We hebben een beperkte aantal leden en willen dus niet dat mensen een ander een kansje om mee te doen wegneemt.
    • Bij elk stukje, willen we graag minstens 5 regels hebben. Meer Mogen altijd.
    • OOC, graag met haakjes. Niet meer onder spoilers. Het topic gaat dan raar uitzien.
    • We gaan in het speeltopic, niet off-topic. Hiervoor komt er een praattopic.
    • We gaan niemand buitensluiten en spelen dus gezellig met de ander mee.
    • Tenzij we anders aangeven, openen alleen wij: Rey & Cenation alle bijhorende topics.
    • Zal je het druk hebben met school of iets dergelijks? Graag je afwezigheid melden zodat we rekening mee kunnen houden.
    • We zullen het erg veel op prijs stellen als je je nieuwe usernaam doorgeeft en het ook in je karakter wijzigd.
    • Verraders Mogen, hoe goed bevriend ze ook zijn met een user, absoluut niemand op de hoogte stellen van de schok dat ze tot de verraders horen.
    • Het besturen van iemands personage is streng verboden. Het is irritant voor de rest en allesbehalve leuk voor de persoon zelf.
    • Het lijkt ons onlogisch dat jullie gezellig dirty gaan spelen omdat het zo awkward zal worden, maar 16+ mag dus.



    Update van regel: Als je iets gaat posten zet je je naam + rol erbij zodat alles duidellijk blijft voor iedereen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:18 ]


    -

    [ Mijn Topics.]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 22:55 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik heb even de spoilers uit dat laatste bericht gehaald, en nu ziet het topic er weer normaal uit. (:]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sylvie || Cenation || Overgeblevenen

    Ik hoorde precies wel iemand, maar lette er niet op, ik was te geconcentreerd naar buiten aan het kijken om iedereen in de gaten te houden. Toen ik niet bewoog voelde ik een klap en botste met mijn hoofd tegen het raam. "Auch, het spijt me schat. Maar je begon me bang te maken." hoorde ik opeens de stem van Gail. "AUW!" roep ik nogal laat en draai me kwaad om. "Ben je nou helemaal gek geworden, Gail?!" Ik leg mijn beide handen op haar beide schouders en schud haar een beetje door elkaar, maar op een rustige manier. "Wil je me een hersenschudding bezorgen of zo! Besluip nooit mensen langs achteren!" roep ik naar haar. Ik laat haar los en grijp met mijn hand naar mijn voorhoofd waarmee ik tegen het raam terecht kwam. Ik begin al lichtjes een bult te voelen en loop even naar de badkamer om in de spiegel te kijken. Een beetje rood, maar ik zie nog niet echt een bult, maar ik voel de bult wel! Zuchtend loop ik terug naar Gail. "Wat een entree dat jij maakt zeg ..." Ze is echt gek, wie geeft iemand nou ook een klap als hij of zij niet luistert, even tikken op de schouder is niet genoeg zeker? "In de toekomst tik je me aan of zo, maar geen klappen of ik geef je een extra harde klap terug en als je niet oppast meer dan één klap!" waarschuw ik haar.


    16 - 09 - '17

    Cimmaron || Noek || Overgeblevene.

    Mijn handen klem ik nog steviger om de kop hete thee en ik blaas wat in de hoop dat het wat afkoelt, al gaat het meer om het idee. Daarna nip ik wat. Mijn ogen turen naar buiten en speuren de omgeving af. Daarna draai ik me om en zet het kopje neer op de keukentafel. En draai het elastiekje om mijn pols een keer rond. Terwijl ik met mijn handen door mijn krullende haar ga loop ik naar de woonkamer en pak de haarborstel. Die ik met grote en ruwe slagen door de donkerbruine lokken haal. Het duurt wel een tijdje voor ik alle klitten eruit heb gehaald, vandaag is het nog erger als anders gezien mijn slechte nacht en velen woelen, maak ik over mijn linkerschouder een visgraatvlecht. De thee is ondertussen koud geworden en spoel ik weg, om dan maar een glas water te drinken en naar boven te gaan. Daar doe ik een simpel setje kleren aan, bestaand uit een sportieve sweater, waarvan ik de mauwen tot mijn ellenbogen opschuif, een gewoonte, een spijkerbroek en een paar sneakers. Waarna ik een beanie mijn krullen deels laat bedekken. Een douche heb ik al genomen en ik ga aan de gang met mijn make-up. Niets meer als een beetje mascara en eyeliner.


    Reality's overrated.

    [Omdat er nog geen andere gevangene gereageerd heeft]

    Dooddoenervo||Jarne||oppergevangene

    Ik zit vast met mijn eigen gedachte. Ondanks ik weet dat die er niet is zoek ik elke dag naar een uitweg. Het enige wat je hebt zijn vier betonnen muren en een deur. Maar die deur zit zo vast dat het zinloos is. Ik hebt eigenlijk 1 uitweg maar daar heb ik geen 'gereedschap' voor. 'LAAT MIJ HIER UIT!' Roep ik. Maar dat was zinloos. Gek wordt je ervan. En ik klop met mijn vuist tegen de muur. Geen slimme zet, want nu deed mijn hand ook zeer. Ik leg mij plat op mijn rug. En val in slaap. Ik begin te dromen. Ik lig in mijn cel. Plotseling wordt mijn deur opengedaan. Erieka de moderator stond voor mij. 'Ik heb Jarne teruggevonden!' riep ze. Ik stond recht. 'Wat is dit?' vroeg ik. Maar toen veranderde Erieka in een zwart gedaante, dat gedaante sloeg op mijn been met een ijzeren staaf. Ik gilde het uit. En toen werd ik wakker. Het was een droom.

    [Voor alle duidelijkheid: ik ben Erieka niet aan het besturen. Dat was maar een droom.(krul)]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 13:38 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    [Oke, haha]


    26 - 02 - '16

    -Mijn topics.
    Hoe is bepaald wie Beta is, wie moderator is, enz?
    Want ik ben een beetje vergeten dit topic in de gaten te houden. Sorry.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Inside schreef:
    -Mijn topics.
    Hoe is bepaald wie Beta is, wie moderator is, enz?
    [Want ik ben een beetje vergeten dit topic in de gaten te houden. Sorry.

    Dat werd in het begin gekozen door Gail en Sylvie, ik weet niet hoe precies. Ik ben bèta, Justine admin, Erieka mod en Michelle bemiddelaar wat ze dus al was.]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 13:57 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Inside schreef:
    -Mijn topics.
    Hoe is bepaald wie Beta is, wie moderator is, enz?
    Want ik ben een beetje vergeten dit topic in de gaten te houden. Sorry.


    [We hebben random.org gebruikt en gelieve tussen haakjes fzo te schrijven als je offtopic gaat hier, dankjewel]


    16 - 09 - '17

    Lotta [Rosarum] • Bèta-reader

    Het duurde een tijdje voordat ik klaar was met het vreselijk slecht geschreven hoofdstuk, maar nu heb ik het eindelijk af. Ik zoek nog even naar een velletje perkament en schrijf er wat commentaar bij; soms is het moeilijk om iets goeds te zeggen over iemand wiens spelling helemaal op niks trekt. Het duurt daarom een hele tijd voordat ik iets op het papier kan zetten; als ik naar buiten kijk, zie ik hoe de zon langzaam ondergaat. Ik vraag me af of de rebellen weer iemand ontvoerd hebben ... arme mensen toch. Voorlopig ben ik nog veilig, omdat ik bèta ben, maar het zal niet lang meer duren voordat ook de regering slachtoffer wordt van deze vreselijke rellen. Straks wordt het nog een burgeroorlog, heeft Justine onlangs gezegd, en eerlijk gezegd moet ik haar gelijk geven.
    Ik word wakker uit mijn nare gedachten wanneer de televisie, waarnaar ik al een hele tijd niet meer naar aan het kijken ben, maar die toch aanstaat, een opsporingsbericht uitzendt. Verdrietig kijk ik hoe het gezicht van Jarne voor de zoveelste keer op het scherm verschijnt. Misschien moet ik toch maar eens vergeten wat er vroeger gebeurd is en meehelpen met iedereen te zoeken ...
    Het wordt tijd dat ik het verbeterde hoofdstuk terugstuur. Ik stop het perkament samen met mijn briefje met commentaar op in een envelop, plak er een postzegel op (waar het koningshuis van Quizlet op staat afgebeeld) en ga vervolgens naar buiten, op zoek naar het juiste huis. Behoedzaam kijk ik om me heen om te zien of ik niet word achtervolgd, ga naar het huis toe - gelukkig is het dichtbij - en doe de envelop in de brievenbus. Daarna ga ik terug naar huis, waar ik een warme kop chocolademelk voor mezelf klaarzet.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    [Ik ga ook maar wat schrijven, al zit mijn inspiratie niet erg mee >.< Wat moet je nou doen als gevangene? :'D]

    Lisanne|Mirik|Gevangene

    Wat lusteloos staarde ik naar de betonnen muur voor me. Het bed, het enige echte 'meubelstuk' in deze kale ruimte, zat net iets comfortabeler dan de vloer. Er viel een klein straaltje zonlicht door het minuscule kiertje in het luikje in de deur en even voelde ik de behoefte om toch naar de plek te lopen waar het landde, maar ik besloot dat ik er toch niets mee opschiet en blijf zitten.
    Ik was alle besef van tijd volledig kwijt. Ik wist alleen welk seizoen het was, omdat we eens per week naar buiten werden gesleurd om zwaar werk te verrichten. De maanden, de weken, de dagen: niets wist ik meer. Het zou best kunnen dat ik overdag sliep, want de uren was ik ook al kwijt en mijn biologische klok werkte niet als de beste. Een moedeloze zucht ontsnapte.
    Waarom had de crew ons nog niet gevonden? Ik was het zat, helemaal. Volgens mij zat ik hier al een tijdje, maar ik had geen idee hoelang. Ik werd gek, gek van de eenzaamheid en verveling. Hoelang zou het duren voordat ik besloot mezelf uit te hongeren?
    Nou ja, waarschijnlijk zou dat niet eens nodig zijn. Ik bedoel, als je kijkt naar wat we hier dagelijks voorgeschoteld krijgen... Ik kon niet eens meer verlangen naar wat ik vroeger at: de herinneringen waren verbannen uit mijn gedachten en die werden juist gevuld met de dagelijkse routine van het gevangenebestaan. Ik zuchtte nogmaals en besloot om toch maar naar het kleine straaltje te lopen, in de hoop wat op te warmen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Je kunt best mijn post als voorbeeld gebruiken, en in het praattopic staat ook uitleg.^^]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    [Je kunt best mijn post als voorbeeld gebruiken, en in het praattopic staat ook uitleg.^^]

    [Jup, ik heb het maar even op die manier gedaan :') Maar het worden wel vrij saaie posts op deze manier. :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mirik schreef:
    (...)
    [Jup, ik heb het maar even op die manier gedaan :') Maar het worden wel vrij saaie posts op deze manier. :3]


    [Dat is waar. Maar wat kunnen we doen?]


    Queer zijn is gewoon alles