• Mijn laptop is gisteren helaas gestorven. Hij bleek een virus te hebben, en de harde schijf was kapot. Ik heb nooit aardig tegen hem gedaan, en daar heb ik nu wel spijt van. Ik bleef maar dingen downloaden en er zat ook geen virus scanner op. En telkens als hij sloom deed of als Quizlet vast liep begon ik er op de rammen en te vloeken.
    Dat werd hem te veel, hij viel opeens uit en was niet meer op te starten. Mijn moeder bracht naar iemand die verstand had van laptops, en die zei dat hij niet meer te redden was. Ik had hem minder dan een jaar. Het was een acer.
    R.I.P mijn laptop.

    Maar goed, nu mijn laptop dus kapot is betekend dat dat ik wel iets minder actief op Quizlet ben voorlopig. Want ik heb echt een hekel aan typen op mijn mobiel of ipad. Dat wou ik even melden. Een fijne dag nog verder.
    X Wunjo


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    NOOOOOOO!!!!!! Hij was altijd zo aardig tegen mij!(huil)

    Srry, dat moest gewoon.xD

    Jammer dat je minder actief zal zijn.


    Queer zijn is gewoon alles

    Een virusscanner op je laptop kan blijkbaar toch wel vrij praktisch zijn, he?
    Volgende keer toch miss eens overwegen erop te zetten. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    Een virusscanner op je laptop kan blijkbaar toch wel vrij praktisch zijn, he?
    Volgende keer toch miss eens overwegen erop te zetten. :P


    Jup, dat ben ik wel van plan ja. Ik ben iemand die dat soort dingen uitstelt tot het eind. En dat is dom.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Jup, dat ben ik wel van plan ja. Ik ben iemand die dat soort dingen uitstelt tot het eind. En dat is dom.


    Nah, ergens snap ik dat wel hoor.
    De virusscanner is software dat vooral veel achter de schermen werkt.
    Vaak zie je niet eens hoeveel smerig werk die opknapt en begin je het bijna normaal te vinden dat hij dat doet.
    Soms is het ook weleens storend als die dan opeens verschijnt met zo'n berichtje van "Ik wil verlengd worden!" of zoiets, als je net aan het spelen of iets aan het kijken bent. Maar toch adviseer ik je toch om hem erop te zetten, want hij is misschien niet helemaal waterdicht, maar zorgt er wel voor dat al een groot deel van de virussen wordt tegen gehouden.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Gecondoleerd :Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Taka schreef:
    (...)

    Nah, ergens snap ik dat wel hoor.
    De virusscanner is software dat vooral veel achter de schermen werkt.
    Vaak zie je niet eens hoeveel smerig werk die opknapt en begin je het bijna normaal te vinden dat hij dat doet.
    Soms is het ook weleens storend als die dan opeens verschijnt met zo'n berichtje van "Ik wil verlengd worden!" of zoiets, als je net aan het spelen of iets aan het kijken bent. Maar toch adviseer ik je toch om hem erop te zetten, want hij is misschien niet helemaal waterdicht, maar zorgt er wel voor dat al een groot deel van de virussen wordt tegen gehouden.


    Ik had ook ooit een virus scanner, maar die was tijdelijk. En ik heb hem nooit verlengd.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    RIP laptop van Fanny :'(. Van harte gecondoleerd <3!
    Ik heb gewoon een gratis AVG-ding, dat helpt ook heel goed tegen virussen. Maar wat jammer nou, dat je minder actief zal zijn op het forum.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gecondoleerd en heel veel sterkte.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bedankt voor alle steun. x'D


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Minder dan een jaar? Aw, dan was hij nog heel jong. D:

    Ik heb afgelopen zomer ook afscheid genomen van mijn laptop, maar dat was in wederzijdse overeenstemming en na drie jaar intensief gebruik. Ik hoefde hem bovendien pas aan de kant te leggen toen ik een vervanger had, als weet ik van bepaalde periodes hoe vervelend het is om zonder te zitten. Sterkte ermee. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aw. Gecondoleerd.
    Ik heb ook geen virusscanner op mijn laptop en ik download heel erg veel :') Heb hem nu een half jaar en hij doet het prima. Mijn andere heb ik nu zo'n 2 jaar en daar zit ook nog steeds geen virusscanner op, en daar is ook nog niets verkeerd mee gegaan (behalve dat alle toetsen nu spontaan van het toetsenbord afvallen en dat is heel irritant)

    Arratay schreef:
    Gecondoleerd :Y).


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb ook een acer en die valt de hele tijd uit. Hij is wel al zeven jaar, dus best wel oud.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare