• Kreta ofwel Chersonissos, voor vele mensen hét party-eiland van de wereld. Jaarlijks gaan er duizenden jongeren naartoe om daar helemaal los te gaan en de beest uit te hangen. Een geweldig uitgaansleven, een mooi strand en heerlijk weer. Wat wil je nog meer?
    Door een prijsvraag van MTV heb je nu de kans om hier naartoe te gaan. Vier jongens en vier meisjes worden uitgeloot en mogen werkelijk naar Kreta voor twee weken. Twee weken lang zon, zee en strand.
    De jongeren worden samen in een villa geplaatst. Een luxe villa met zwembad en alles erop en eraan. Onstaat er vriendschap, liefde of misschien wel haat?

    Rollen:
    Jongens: [VOL]
    - Brandon Henderson || Irvine
    - Alexander "Alex" Ethan Jaspers || xAlways
    - Ethan Brooks || Patholoog
    - Mordecai Callaghan || Metalizer

    Meisjes: [VOL]
    - Lauren Sophia Harrison || Depay
    - Alexis Roselle Johnson || Velton
    - Calisto Eve Andeen || Arratay
    - Florence Eleanora Donato || Presence

    Regels:
    - Het liefst mensen met ervaring in RPG's.
    - Geen one-liners.
    - Algemeen beschaafd Nederlands praten.
    - Niet teveel off-topic, is dit wel nodig, dan tussen haakjes.
    - 16+ mag maar hou dit wel netjes.
    - Hou het realistisch (relaties ontstaan niet in één dag..)
    - Melden als je lang niet kan reageren.
    - Alleen Depay of Irvine maken nieuwe topics.
    - Doe het rustig aan en zorg dat iedereen het kan volgen.
    - Maximaal twee rollen per persoon (j&m) en reserveringen blijven 24 uur staan.

    We beginnen met de aankomst op het vliegveld in Kreta. Voor iedereen staat er buiten een aparte taxi die hen naar de villa zal brengen. In de villa heeft iedereen een aparte kamer met een tweepersoons bed en een aparte badkamer. Ze kunnen hier hun koffers opruimen en kennis maken met de anderen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Mijn topics. Ik zal zo iets posten.)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lauren Sophia Harrison
    Ik griste mijn grote zwarte koffer van de bagageband en kreeg het ding met veel moeite op de grond. Ik haalde zuchtend een hand door mijn lange bruine haren en trok mijn koffer achter me aan op zoek naar de uitgang van het vliegveld. Na een paar minuten zoeken had ik deze eindelijk gevonden en stapte ik naar buiten. Meteen overviel de hitte mij en liet ik mijn witte vest van mijn bovenlichaam af glijden. Er was mij vertelt dat er iemand met een bordje stond te wachten waarop mijn naam stond en dus zocht ik naar een wit bordje met mijn naam erop. Een lichte paniek overviel mij toen ik het bordje niet kon vinden. Nogmaals liep ik het rijtje van de mensen af en uiteindelijk zag ik achteraan iemand staan met het bordje met mijn naam erop. Ik liep glimlachend naar de man toe, die zakelijk zijn weg naar de taxi begon. Hij pakte mijn koffer van me aan en zette deze netjes in de achterbank van de taxi. Hij zei niks. Hij stapte in zijn taxi en reed aan, op weg naar de villa waar we zouden verblijven. Ik keek uit het raam. Het was nog allemaal zo onwerkelijk. Ik had gewoon voor de grap meegedaan aan een prijsvraag op MTV en tegen ieders verbazing in had ik nog gewonnen ook. Het was raar, ik won nooit iets. Nu won ik ineens een droomreis naar Kreta. Het was raar, maar toch leek het echt te gebeuren.
    Na en klein half uur rijden kwamen we aan bij de villa. Het was werkelijk prachtig. Een groot wit gebouw met klassieke zwarte poorten stond voor mij toen ik uit de taxi gestapt was. De chauffeur zette mijn koffer naast me waarop ik hem bedankte en hij weg reed. Ik kneep even zachtjes in mijn arm. Ik had bevestiging nodig dat dit wel echt gebeurde. De poorten gingen open toen ik ervoor stond en gaven mij toegang tot de villa. Stralend blauw water van het zwembad liet mij verlangen naar een koele duik in deze hitte. Ik liep de villa binnen waar een grote trap mij meteen opviel. Ik liep de trap op en zag zoveel deuren. Ik besloot de tweede deur aan de rechterkant open te maken. Een groot tweepersoons bed en een grote, strakke, zwarte kledingkast sierde de kamer. Ik zette mijn koffer voor de kast en ging op mijn bed zitten.

    [Iemand voor Lauren?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Mijn Topics]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Florence Eleanora Donato

    Mijn vingers gleden vluchtig door mijn haren, terwijl ik het elastiekje gebruikte om mijn donkerbruine lokken bij elkaar te binden. Een slordige knot was het resultaat en ik fatsoeneerde nog een paar, enkele plukjes van mijn haar, voordat ik mijn sporttas op mijn schouder hees en mijn dieppaarse koffer achter me aan begon te slepen. Ik was maar al te blij dat ik een simpel, zwart topje droeg en een paar shorts, gevolgd met een paar leuke sandaaltjes die ik nog voor de reis naar Kreta had aangeschaft. De dag dat ik te horen kreeg dat ik een reis naar het prachtige, exotische Griekenland had gewonnen kon ik alleen nog maar glimlachen. Ik had vrijwel direct een verblijfplaats voor mijn honden, Chico en Roxy, kunnen regelen en samen met een goede vriendin nog een paar aankopen gedaan. Ook had ze mij geholpen met het inpakken van mijn spullen en me naar het vliegveld gebracht, zo lief was ze voor me geweest.
    Hoe dan ook, ik moest een taxi zoeken. Terwijl ik alles achter me aan zeulde en nadenkend rondkeek voor de taxi die ik moest hebben, viel mijn oog op een wit bordje met mijn naam erop. Daar moest ik dus zijn.
    Op mijn gemak liep ik in de richting van de man die het bordje vasthield, vertelde met een aantal Engelse woorden wie ik was en zette even later mijn spullen in de achterbak van de taxi, waarna ikzelf op de achterbank ging zitten. Muziek hield me tijdens de rit eventjes bezig en vol enthousiasme herhaalde ik een aantal liedjes keer op keer, totdat ik er helemaal gek van werd.
    Na een halfuurtje kwamen we aan bij de villa waar ik de komende twee weken zou verblijven met nog een aantal jongeren. Ik bedankte de chauffeur toen ik uit de taxi stapte, haalde mijn spullen uit de achterbak en liep via de poorten, die vrijwel automatisch open gingen door een simpele draai van de sleutels die ik had gekregen via de post, naar binnen. Het duurde niet lang voordat ik de villa zelf betrad en eventjes rondkeek, waarna er toch een luide groet over mijn lippen rolde. Ik was benieuwd of er al iemand was.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 23:02 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topic, vraagje: komen er foto's. Ik wil foto's!
    Ik plaats zo iets! Eerst even andere dingetjes doen.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Mijn topics]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (mijn topics)


    Spoiler alert: you will save yourself

    < Mijn topics >


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Brandon Henderson
    Met een zonnebril op, luchtige kleding en een grote grijns op mijn gezicht stap ik de taxi in. Eindelijk is het zover. Ik heb een prijsvraag gewonnen van MTV waardoor ik nu heerlijk ga genieten voor twee weken lang. Met een beetje hoop zijn er ook nog leuke meiden en genoeg drank, want dan gaat het al helemaal goed komen. De taxi rijdt weg met een hoge snelheid en ik kan niet anders dan genieten van de heerlijke omgeving. Het was niet zo erg lang vliegen vanaf Barcelona, maar ik ben toch wel blij dat ik nu weer aan de grond sta. Dat vliegen is helemaal niets voor mij, want ik ben slecht in lang stilzitten. Vandaar dat ik ook niet zo gek vaak films kijk, het duurt me te lang.
    Na een tijd komt de taxi aan op de bestemming en ik stap uit. Mijn koffer laat ik eerst even naast me staan en terwijl de taxi weg rijdt, kijk ik naar de omgeving. De zon schijnt fel en ik stap naar binnen. Voor de rest zie ik tot nu toe nog helemaal niemand en er is ook niet iemand anders die komt aanrijden met een taxi. Het boeit me op het moment nog niet zoveel of ik iemand tegenkom of niet. Ik loop onder de poorten door en wanneer ik het huis binnenga, staat daar een meisje die waarschijnlijk ook net geariveerd is.
    "Hey," zeg ik tegen dat meisje terwijl ik haar even bekijk, ik moet toegeven, ze ziet er goed uit, "jou leer ik later vast nog wel beter kennen."
    Met die woorden loop ik verder het huis binnen en ga op zoek naar een kamer die mij geschikt lijkt zonder op het meisje te wachten of iets nog te zeggen. Ik loop een kamer binnen en weer verschijnt de grote grijns op mijn gezicht.
    "Dit noem ik nu luxe."
    Mijn koffer zet ik aan de zijkant van mijn kamer neer en ik test als eerst het bed uit. Hier zou ik nog best weleens aan kunnen wennen. Ik sta weer op van het bed en kijk eerst naar de rest van de kamer, voordat ik me weer naar de gang toe begeef.
    "Anybody in the house?" roep ik dan door de gang heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.