• Hallo mensen!
    Ik heb al een tijdje last van een probleem met schrijven, ik weet niet of anderen het ook hebben dus ik besloot het maar gewoon op het forum te gooien. De laatste tijd heb ik heel veel goede ideeën voor nieuwe story's. Ik heb dan ontzettend zin om te schrijven en iedere keer heb ik het gevoel, dit word 'em. Maar na enkele hoofdstukken vind ik er niets meer aan. Dit heb ik ook met ik ook met lopende story's. Ik heb met heel veel moeite één oude story beëindigt. Maar bijvoorbeeld mijn Twilight story. Ik had daar heel veel abbo's mee gekregen, maar in de tijd dat ik die weinige hoofdstukken heb geschreven is hij al erg vaak op pauze gegaan. En nu ook weer. Ik probeer echt te schrijven, maar mijn interesse slingerd constand heen en weer. Dan weer de Hobbit, dan weer Twilight, soms weer Thor en dan weer HP. Ontzettend veel, en ik schrijf daarnaast ook nog non-fanfics.
    Herkennen jullie dit en/of weten jullie wat je er tegen kan doen?
    Xxx Athenae

    Sorry voor de bump, maar is er echt niemand?(baby)

    Welkom in mijn wereld. :')
    Serieus, dit heb ik dus ook altijd. Mijn interesses gaan van fandom naar fandom en ik heb nog nooit een verhaal langer geschreven dan 14 hoofdstukken. Nu schrijf ik simpelweg geen verhalen meer. :c
    But I'm sorry, ik weet echt niet wat je er aan kunt doen. Succes!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik schrijf zelf altijd één verhaal, maar twee kan ik nog begrijpen. Dan kan je eens awfisselen. Het eerste wat ik doe is het verhaal redelijk ver vooruit schrijven, zodat ik niet vast loop en eigenlijk zeker ben dat ik het verhaal kan afronden. Misschien is het slim om je even op één verhaal te concentreren, inplaats van meerdere verhalen tegelijk?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Zo leef ik al twee jaar.=') Ik wil het wel en ik heb ideeën die hier zekerwetten aan zouden slaan.....maar tja, het zit niet mee.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Misschien kan je wat vaker one shots maken. Die kunnen overal over gaan en daar hoef je niet verder aan te werken.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Bedankt alvast :3 Nog meer tips zijn welkom!

    *Denk er langer over voordat je het gaat opschrijven zodat je ook echt diepte hebt.
    *werk het eerst uit op papier voordat je gaat beginnen met schrijven.
    *Als je vast zit, gooi er een wending in zodat je toch weer inspiratie hebt.
    *houd van je verhaal door en door en zorg dat je er 100% tevreden mee bent en 200% gemotiveerd om dat specifieke verhaal, dus schrijf voor jezelf, niet voor je lezers.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    *Denk er langer over voordat je het gaat opschrijven zodat je ook echt diepte hebt.
    *werk het eerst uit op papier voordat je gaat beginnen met schrijven.
    *Als je vast zit, gooi er een wending in zodat je toch weer inspiratie hebt.
    *houd van je verhaal door en door en zorg dat je er 100% tevreden mee bent en 200% gemotiveerd om dat specifieke verhaal, dus schrijf voor jezelf, niet voor je lezers.


    Oh dat had ik met een verhaal en dat was zo fijn, ik schreef omdat ik er van genoot.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ken dit, en daarom dat ik short story's schrijf.


    Pretty is just a pretty word.

    De motivatie om te schrijven moet je vinden, dat kun je niet krijgen :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.