• Iedereen kent de mythen die over Atlantis verteld worden. De gezonken stad zou nog bewoond zijn, vervloekt.
    Little did everyone know...
    Atlantica is inderdaad bewoond, door een mythisch volk: zeemeerminnen.
    Het is een vredig bestaan, midden in de oceaan. Niemand weet van het bestaan van zeemeerminnen, niemand geloofd de verhalen, net als van Atlantica. Behalve een vijftal onderzoekers van een eiland dichtbij. Zij trekken uit over de oceanen, duiken op diepe plekken, allemaal op zoek naar de gezonken stad. Maar deze ligt goed verborgen tussen vele troggen en rotsen.
    Ook zijn er vier uitverkorenen. Zij hebben de gave in een meermin te veranderen zodra ze het water aanraken. Hun doel is Atlantica buiten bereik van de mensen te houden.
    Tijdens een nieuwe zoektocht komen de onderzoekers in de buurt van Atlantica, waardoor de stad op z'n kop staat.
    Zal het de onderzoekers lukken de stad te vinden en het geheim van Atlantica en de zeemeerminnen te onthullen, om vervolgens wereldberoemd te worden? Zullen de uitverkorenen de vrede weten te behouden? Ook nadat een van de uitverkorenen verliefd wordt op de meerminnenprinses? En wat zullen de zeemeerminnen doen om hun geliefde stad te beschermen?


    Rollen:

    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    [alleen voor onderzoekers]Waarom zo geïnteresseerd in Atlantica?:
    Extra:


    Uitverkorenen: Vol!
    Zij zijn mensen, maar veranderen in meerminnen bij een aanraking met water.
    -
    - Damianne Abigail Darce - BarnOwl. 1,4
    - Lavoir (Larv) Sharktale - LyraPhoenix. 1,3
    - Lordeanne 'Lorde' Zeyra Callister - Bronze. 1,4

    Onderzoekers: Mogen nog aangemaakt worden!
    Zij zijn normale mensen, die enorm nieuwsgierig zijn naar Atlantica en haar mythen.
    - Ethan Joshua Rosefield - Raccoon. 1,3
    - Linn Severges - MinimuisBeta. 1,4
    - Sam Winther - LyraPhoenix

    Meerminnen: Mogen nog aangemaakt worden! Meerminnen zijn vol totdat er een gelijk aantal meermannen is!
    Zij zijn half mens, half vis. Ze zijn ook sirene van oorspronkelijk, waardoor ze allen een melodieuze zangstem hebben. Hiermee lokten ze vroeger mensen mee onder water, om ze te verdrinken.
    Koning: Triton Ocean - Mag door iedereen bespeeld worden! 1,6
    Koningin: Loretta Ocean - walkingfar. 1,4
    Prinses: Sephora Eleonora Ocean - Pebble. 1,1
    - Eloise Niamh LIandrindod - Regbo. 1,2
    - Avalon 'Ava' Marina Royals - Aquari. 1,1
    - Dealorian Khaleesi Elvira - Meliora. 1,2
    - Michael David Cristal - Raccoon. 1,5
    - Mako Christian Fin - Pebble. 1,5
    - Thalia Rose Yae - Stillinski. 1,6


    Regels:
    - Geen oneliners! Minstens 7 regels.
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat het voor iedereen te volgen is!
    - Reservaties blijven 24 uur staan, daarna vervalt deze!
    - Schelden mag, maar houdt het gepast.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Het liefst al een beetje ervaren RPG'ers.
    - Geen perfecte personages
    - Melden als je een tijd niet kunt posten.
    - Alleen ik, Pebble, maak nieuwe topics aan.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 18:15 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Een van de meerminnen? :)

    Als ik jou was zal ik even een stop zetten op de vrouwelijke meerminnen :]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Meliora schreef:
    Een van de meerminnen? :)


    Sure!
    Ik zet je erbij!

    @ Aquari, je hebt gelijk, ga ik doen (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik zet een stop op de vrouwelijke meerminnen, deze gaan weer open zodra we genoeg mannen hebben.
    De koningin is nog wel beschikbaar.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 23:32 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rol: Een van de meerminnen
    Naam: Daelorian Khaleesi Elvira (Anounced as: Delloriean Kalliesie Elviera)
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Lori is een erg behulpzaam, maar nieuwsgierig meisje die in is voor een uitdaging. Ze is elke dag dan ook opzoek naar een nieuw avontuur en door haar enthousiasme fleurt/klaart ze de dagen van veel mensen op. Wel kan ze erg afstandelijk doen als je naar haar zusje vraagt.
    Uiterlijk: Blond, Blauwe Ogen, Niet erg lang


    Extra: Bijna iedereen in Atlanta kent haar wel door haar ''warme'' (geen idee hoe ik het moet beschrijven) persoonlijkheid. De meesten beschrijven haar als een ''bijdehand en vrolijk meisje''.


    [WORD MORGEN AFGEMAAKT]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 16:45 ]

    Rol: Uitverkorene (meerman)
    Naam: Larvior (Larv) sharktale
    Leeftijd: net 19 Geboren op de derde volle maan in mei

    Uiterlijk:



    Larvior is vrij bleek. Zijn warrige haar kleurt mee met zijn gevoelens. Op het land, draagt hij een gestolen blauw shirt waarbij de mauwen totaan zijn elebogen komen larvior is op het land vrij klein en word voor een groot deel aangezien als kabouter. Zijn parelmoer kleurige ogen, maken hem aantrekkelijk.., met daaronder een iets te lange blauw broek. In het water draagt hij nog steeds de linnen shirt, met daaronder een staart van een haai. Zijn vingers worden zelf ook wat langer als hij ook maar even water aan raakt. Alleen Larvior is niet zoon grote spetter, als wat meerminnen meestal zijn.


    Karakter: Larvior is als mens, vrij nieuwschierig en wilt alles weten wat los en vast zit.
    Zijn haar kleurt dan mee en is al snel te zien wat hij voelt, waarbij zijn kracht om te liegen snel verliest. Ook houd hij graag van een lolletje en neemt iedereen in de maling. Door het verlies van zijn ouders (die hij zelf vermoord heeft) is hij soms wat teruggehouden, maar laat het minder snel meken, al zegt zijn haar dan dat hij pijn heeft voor wat hij gedaan heeft met zijn ouders. Bovenwater is hij minder actief dan onderwater, meestal brengt hij de tijd door op rotsen om met zijn goede vrienden de zeedieren.

    Extra: Hechte band met de zeedieren.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 20:45 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Wijziging: Er is nog een rol als uitverkorene bij gekomen, maar dit moet een jongen zijn.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rol: Eén van de meerminnen.
    Naam: Eloise Niamh Llandrindod.
    Leeftijd: 18, geboren op één januari.
    Innerlijk: Eloise is een speels meisje, enorm ongeduldig en kan niet lang stil blijven zitten. Ze is altijd in voor een nieuw avontuur en denkt totaal niet na over de gevaren, ze houdt van wat uitdaging, aangezien ze haar leven veel te saai vind. Eloise is makkelijk af te leiden met boeken, aangezien ze graag leest en dan wel stil kan blijven zitten. Eloise maakt snel vrienden en is totaal niet verlegen, soms zegt ze iets te snel wat ze denkt, wat mensen nogal kan afschrikken. Eloise houdt meermensen graag gezelschap, aangezien ze niet van alleen zijn houdt. Alleen tijdens het lezen vindt ze het wel fijn om alleen te zijn. Eloise is erg eigenwijs, al zeggen meermensen haar iets niet te doen dan doet ze het juist wel, alleen maar om te laten zien dat ze het best kan. Eloise is nieuwsgierig en ze heeft er een hekel aan als iemand geheimen voor haar achter houdt, dan kan ze nogal zeurderig worden. Ze is het meeste van de tijd vrolijk en zwemt met een glimlach op haar gezicht rond, ondanks haar stemming van dat moment. Ze probeert het altijd te verbergen als ze verdrietig is.
    Eloise bestudeert graag mensen, ze voelt zich thuis aan de oppervlakte van het water. Naast lezen en het bestuderen van mensen zingt ze graag, of ze nou vrolijk of verdrietig is.
    Uiterlijk:





    Eloise heeft krullende blonde haren tot boven haar schouder, die ze vrijwel altijd los draagt. Haar ogen zijn ijsblauw gekleurd, wat Eloise soms een kille uitdrukking geeft. Haar ogen worden omringd door lange, krullende wimpers. Haar staart is van dezelfde kleur als haar ogen - ijsblauw. Eloise heeft een hoge, zangerige stem die aangenaam in de oren klinkt van meermensen, en al helemaal voor gewone mensen. De wenkbrauwen van Eloise zijn donkerder dan haar haarkleur. Ze heeft een redelijk lichte huid, een klein neusje en zachtroze lippen. Eloise' borsten worden bedekt door twee grote, donkerblauwe schelpen.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 17:58 ]


    To love is to destroy.

    Ik wil anders ook wel een mannelijke uitverkorenen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mijn rol is af, ik wil alleen nog een betere foto voor haar staart vinden. (:


    To love is to destroy.

    Die van mij is bijna af, alleen nog even een goede foto van haar staart vinden en misschien haar karakter nog wat langer maken :)

    Ik twijfel voor een mannelijke uitverkorenen als die er nog is?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wou die eigenlijk ook, maar als Raccoon die wil neem ik wel een vrouwelijke


    Spoiler alert: you will save yourself

    BarnOwl schreef:
    Mag ik een vrouwelijke uitverkorene meermin reserveren?

    Als het nog kan? I love mermaid-RPG's.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ik zou graag de koningin doen als dat kan :P