• Iedereen kent de mythen die over Atlantis verteld worden. De gezonken stad zou nog bewoond zijn, vervloekt.
    Little did everyone know...
    Atlantica is inderdaad bewoond, door een mythisch volk: zeemeerminnen.
    Het is een vredig bestaan, midden in de oceaan. Niemand weet van het bestaan van zeemeerminnen, niemand geloofd de verhalen, net als van Atlantica. Behalve een vijftal onderzoekers van een eiland dichtbij. Zij trekken uit over de oceanen, duiken op diepe plekken, allemaal op zoek naar de gezonken stad. Maar deze ligt goed verborgen tussen vele troggen en rotsen.
    Ook zijn er vier uitverkorenen. Zij hebben de gave in een meermin te veranderen zodra ze het water aanraken. Hun doel is Atlantica buiten bereik van de mensen te houden.
    Tijdens een nieuwe zoektocht komen de onderzoekers in de buurt van Atlantica, waardoor de stad op z'n kop staat.
    Zal het de onderzoekers lukken de stad te vinden en het geheim van Atlantica en de zeemeerminnen te onthullen, om vervolgens wereldberoemd te worden? Zullen de uitverkorenen de vrede weten te behouden? Ook nadat een van de uitverkorenen verliefd wordt op de meerminnenprinses? En wat zullen de zeemeerminnen doen om hun geliefde stad te beschermen?


    Rollen:

    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    [alleen voor onderzoekers]Waarom zo geïnteresseerd in Atlantica?:
    Extra:


    Uitverkorenen: Vol!
    Zij zijn mensen, maar veranderen in meerminnen bij een aanraking met water.
    -
    - Damianne Abigail Darce - BarnOwl. 1,4
    - Lavoir (Larv) Sharktale - LyraPhoenix. 1,3
    - Lordeanne 'Lorde' Zeyra Callister - Bronze. 1,4

    Onderzoekers: Mogen nog aangemaakt worden!
    Zij zijn normale mensen, die enorm nieuwsgierig zijn naar Atlantica en haar mythen.
    - Ethan Joshua Rosefield - Raccoon. 1,3
    - Linn Severges - MinimuisBeta. 1,4
    - Sam Winther - LyraPhoenix

    Meerminnen: Mogen nog aangemaakt worden! Meerminnen zijn vol totdat er een gelijk aantal meermannen is!
    Zij zijn half mens, half vis. Ze zijn ook sirene van oorspronkelijk, waardoor ze allen een melodieuze zangstem hebben. Hiermee lokten ze vroeger mensen mee onder water, om ze te verdrinken.
    Koning: Triton Ocean - Mag door iedereen bespeeld worden! 1,6
    Koningin: Loretta Ocean - walkingfar. 1,4
    Prinses: Sephora Eleonora Ocean - Pebble. 1,1
    - Eloise Niamh LIandrindod - Regbo. 1,2
    - Avalon 'Ava' Marina Royals - Aquari. 1,1
    - Dealorian Khaleesi Elvira - Meliora. 1,2
    - Michael David Cristal - Raccoon. 1,5
    - Mako Christian Fin - Pebble. 1,5
    - Thalia Rose Yae - Stillinski. 1,6


    Regels:
    - Geen oneliners! Minstens 7 regels.
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat het voor iedereen te volgen is!
    - Reservaties blijven 24 uur staan, daarna vervalt deze!
    - Schelden mag, maar houdt het gepast.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Het liefst al een beetje ervaren RPG'ers.
    - Geen perfecte personages
    - Melden als je een tijd niet kunt posten.
    - Alleen ik, Pebble, maak nieuwe topics aan.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 18:15 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Bronze schreef:
    Kan ik uitstel voor mijn rol krijgen? Het wordt 'm of vanavond, of morgen. Ik heb het namelijk heel druk met school nu, maar dat verandert na de vakantie ^^


    Ja, tuurlijk! Ik heb het zelf nu ook erg druk met school, dus ik snap het best (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    LyraPhoenix schreef:
    Rol: Uitverkorene (meerman)
    Naam: Larvior (Larv) sharktale
    Leeftijd: net 19 Geboren op de derde volle maan in mei

    Uiterlijk:



    Larvior is vrij bleek. Hij heeft warige goudkleurige lange haren. Op het land, draagt hij een gestolen blauw shirt waarbij de mauwen totaan zijn elebogen komen larvior is op het land vrij klein en word voor een groot deel aangezien als kabouter. Zijn parelmoer kleurige ogen, maken hem aantrekkelijk.., met daaronder een iets te lange blauw broek. In het water draagt hij nog steeds de linnen shirt, met daaronder een staart van een haai. Zijn vingers worden zelf ook wat langer als hij ook maar even water aan raakt. Alleen Larvior is niet zoon grote spetter, als wat meerminnen meestal zijn.


    Karakter: Larvior is als mens en meerman, vrij nieuwschierig en wilt alles weten wat los en vast zit. Daarbij speurt hij graag oude schepen af die gezonken zijn. Ook mensen vind hij aantrekkelijk om te bestuderen.
    Hij kan niet legen tegen anderen. Ook houd hij graag van een lolletje en neemt iedereen in de maling. Door het verlies van zijn ouders (die hij zelf vermoord heeft) is hij soms wat teruggehouden, maar laat het minder snel meken. Bovenwater is hij minder actief dan onderwater, meestal brengt hij de tijd door op rotsen om met zijn goede vrienden de zeedieren.


    Extra: Hechte band met de zeedieren.

    VeranderdxD


    Zo is 'ie goed hoor! Ik zet hem erbij! (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zo volgens mij is Ethan af :3 Als ik iets moet veranderen hoef je het maar te zeggen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mag ik een onderzoeker? aangezien er daarvan niet veel zijn


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    mag ik een onderzoeker? aangezien er daarvan niet veel zijn


    Tuurlijk! Wil je een mannelijke of een vrouwelijke?

    @ Raccoon, Ethan is goed hoor! Ik ga hem erbij zetten.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    In je beginpost staat dat Avalon op de derde pagina staat, maar ze staat op de eerste :]. Die op de derde had ik gequote.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    In je beginpost staat dat Avalon op de derde pagina staat, maar ze staat op de eerste :]. Die op de derde had ik gequote.


    Oh, ik zie het! Ga ik meteen veranderen, sorry! (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    vrouwelijk graag :)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rol: onderzoeker
    Naam: Linn Severges
    Leeftijd: 21, 18 december
    Innerlijk: Linn is een vrolijke meid die graag beweegt. Ze is bijna nederlands kampioen in zwemmen. Ze traint hier vaak voor, maar liever niet in een zwembad. Ze traint alleen in de zee. Ze is bijna altijd vrolijk, ze kan goed slechte reacties of zielig emoties van zich afzetten en gaat dan gewoon vrolijk door. Alleen de dood vind zij erg eng. Ze heeft soms een beetje last van een kleine paniekaanval als ze denkt dat ze misschien dood gaat. Dit komt alleen niet zo vaak voor. Linn is na 2 jaar gedumpt door haar vriend, dit was de aanzetting toto dit onderzoek. Ze had het al lang geplant maar hield rekening met andere mensen. Ze leert zo langzamerhand dat je ook goed voor jezelf moet zorgen. Ze heeft alleen wel moeite om haar tweeling zus Jaye achter te laten. Ze zijn beste vriendinnen en doen bijna alles samen. Ze zouden eerst ook samen dit onderzoek leiden maar Jaye mocht helaas niet vanwege haar gezondheid.
    Uiterlijk:



    Waarom zo geïnteresseerd in Atlantica: Haar vader heeft vroeger ook hier een onderzoek naar gedaan. Zo kwam Linn ook op het ide om te gaan zwemmen. De reden dat ze alleen maar in de zee zwemt is, zodat, stel er komt een zeemeermin of meerman naar boven, ze die ook kan zien. Ze wist zelf ook dat dit eigenlijk niet kon, maar van het bestaan van Atlantis was ze wel zeker. Ook al had nog nooit iemand het echt gezien.
    Extra: Linn heeft een ketting gekregen van zijn vader.


    deze staat voor dat liefde de enige sleutel is tot geluk.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 18:11 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rol: Uitverkorene.
    Naam: Lordeanne "Lorde" Zeyra Callister.
    Leeftijd: 17.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:







    De rest komt nog ^^

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 18:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Uitverkorenen
    Naam: Damianne Abigail Dacre
    Leeftijd: 18 jaar
    Innerlijk:



    Damianne is een aardige meisje dat een eigen mening heeft en voor zichzelf op komt voor haar vrienden gaat ze door het vuur, en ze is niet bang om haar mond open te trekken als je ze iets aan doet, ze haat arrogante mensen en zal dus anders tegen hun doen dan tegen de niet arrotante mensen, Damianne is helemaal geen mode mens, ze draagt het liefste joggingkleding, vesten en gympen, haar haren draagt ze meestal los of slordig in een staart.
    Uiterlijk: Ze heeft blond lang haar en groene ogen ze is 1,67 lang en heeft een best bleek gezicht
    Extra:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 20:31 ]

    Kan ik koning reserveren?


    Giovanni

    DancingKing schreef:
    Kan ik koning reserveren?


    Tuurlijk! Ik zet je erbij!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rol: koningin (zeemeermin)
    Naam: loretta Ocean
    Leeftijd: 35
    Uiterlijk: ze heeft eesmaracht groene staart. ze heeft erg lange blonde haren. ondeugende groene ogen. een stralende bleke huid. en bijna bloedrode lippen.
    Karakter: erg aardig en behulpzaam. ze is ook best wijs voor haar leeftijd en ze is erg spontaan en soms een flapuit. ze is wel erg elegant en aantrekkelijk
    Extra: ze was vroeger een mens maar de koning van de zee viel voor haar meteen toen hij haar zag en veranderde haar in een zeemeermin. ze is nu voor altijd zeemeermin tenzij ze word vermoord door het voorwerp wat haar veranderde.(dan keerst ze terug naar haar menselijke vorm maar gaat pas dood als ze dan weer word vermoord)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 17:02 ]

    Ik twijfel ergens om misschien nog een meerman te maken :/ hmmm


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH