• Iedereen kent de mythen die over Atlantis verteld worden. De gezonken stad zou nog bewoond zijn, vervloekt.
    Little did everyone know...
    Atlantica is inderdaad bewoond, door een mythisch volk: zeemeerminnen.
    Het is een vredig bestaan, midden in de oceaan. Niemand weet van het bestaan van zeemeerminnen, niemand geloofd de verhalen, net als van Atlantica. Behalve een vijftal onderzoekers van een eiland dichtbij. Zij trekken uit over de oceanen, duiken op diepe plekken, allemaal op zoek naar de gezonken stad. Maar deze ligt goed verborgen tussen vele troggen en rotsen.
    Ook zijn er vier uitverkorenen. Zij hebben de gave in een meermin te veranderen zodra ze het water aanraken. Hun doel is Atlantica buiten bereik van de mensen te houden.
    Tijdens een nieuwe zoektocht komen de onderzoekers in de buurt van Atlantica, waardoor de stad op z'n kop staat.
    Zal het de onderzoekers lukken de stad te vinden en het geheim van Atlantica en de zeemeerminnen te onthullen, om vervolgens wereldberoemd te worden? Zullen de uitverkorenen de vrede weten te behouden? Ook nadat een van de uitverkorenen verliefd wordt op de meerminnenprinses? En wat zullen de zeemeerminnen doen om hun geliefde stad te beschermen?


    Rollen:

    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    [alleen voor onderzoekers]Waarom zo geïnteresseerd in Atlantica?:
    Extra:


    Uitverkorenen: Vol!
    Zij zijn mensen, maar veranderen in meerminnen bij een aanraking met water.
    -
    - Damianne Abigail Darce - BarnOwl. 1,4
    - Lavoir (Larv) Sharktale - LyraPhoenix. 1,3
    - Lordeanne 'Lorde' Zeyra Callister - Bronze. 1,4

    Onderzoekers: Mogen nog aangemaakt worden!
    Zij zijn normale mensen, die enorm nieuwsgierig zijn naar Atlantica en haar mythen.
    - Ethan Joshua Rosefield - Raccoon. 1,3
    - Linn Severges - MinimuisBeta. 1,4
    - Sam Winther - LyraPhoenix

    Meerminnen: Mogen nog aangemaakt worden! Meerminnen zijn vol totdat er een gelijk aantal meermannen is!
    Zij zijn half mens, half vis. Ze zijn ook sirene van oorspronkelijk, waardoor ze allen een melodieuze zangstem hebben. Hiermee lokten ze vroeger mensen mee onder water, om ze te verdrinken.
    Koning: Triton Ocean - Mag door iedereen bespeeld worden! 1,6
    Koningin: Loretta Ocean - walkingfar. 1,4
    Prinses: Sephora Eleonora Ocean - Pebble. 1,1
    - Eloise Niamh LIandrindod - Regbo. 1,2
    - Avalon 'Ava' Marina Royals - Aquari. 1,1
    - Dealorian Khaleesi Elvira - Meliora. 1,2
    - Michael David Cristal - Raccoon. 1,5
    - Mako Christian Fin - Pebble. 1,5
    - Thalia Rose Yae - Stillinski. 1,6


    Regels:
    - Geen oneliners! Minstens 7 regels.
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat het voor iedereen te volgen is!
    - Reservaties blijven 24 uur staan, daarna vervalt deze!
    - Schelden mag, maar houdt het gepast.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Het liefst al een beetje ervaren RPG'ers.
    - Geen perfecte personages
    - Melden als je een tijd niet kunt posten.
    - Alleen ik, Pebble, maak nieuwe topics aan.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 18:15 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    xAlways schreef:
    Ik wou die eigenlijk ook, maar als Raccoon die wil neem ik wel een vrouwelijke



    Als je hem echt liever zou hebben vind ik dat ook wel oké hoor ^^

    Anders neem ik wel een mannelijke Onderzoeker/student onderzoeker als dat kan ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)


    Als je hem echt liever zou hebben vind ik dat ook wel oké hoor ^^

    Anders neem ik wel een mannelijke Onderzoeker/student onderzoeker als dat kan ^^


    Bedankt :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol:
    Mannelijke uitverkorene
    Naam:
    Alexander Flynn Jones
    Leeftijd:
    17
    Innerlijk:
    Alexander is een lieve jongen die altijd erg zijn best ervoor doet dat anderen hem ook aardig vinden. Hij kan niet goed tegen kritiek, omdat hij denkt dat hij alles goed moet doen. Hij is dan ook een erge perfectionist, en zal nooit met half werk aankomen. Als hij iets wil, dan krijgt hij dat, en niet door te zeuren, maar door hard ervoor te werken. Toch kan je hem met een verkeerde opmerking helemaal kapot maken, als is die opmerking nog zo goed bedoelt. Ook vertrouwd hij mensen pas als hij echt zeker weet dat ze te vertrouwen zijn. Hij kan er niet tegen dat er mensen op de wereld zijn die denken dat ze perfect zijn, want hoe hard hij het ook probeert, het is hem niet gelukt.
    Uiterlijk:






    Extra:


    Spoiler alert: you will save yourself

    Aquari schreef:
    -Rol Eén van de meerminnen.
    -Naam Avalon "Ava" Marina Royals
    -Leeftijd Achttien jaar, is geboren op eerste kerstdag.
    -Innerlijk
    -Uiterlijk
    Gezicht;



    Staart;


    Avalon heeft lange licht bruine lokken die reiken tot haar onderrug maar doordat ze het meeste van de tijd in het water is, dansen ze vrolijk rond haar lichaam.
    Ze heeft een mooie, egale getinte huid met heel licht wat sproetjes rond haar neus, die je alleen kan zien als je haar gezicht van dichtbij bestudeerd. Verder heeft Ava volle, zachtroze lippen. Haar onderlip is nét iets groter dan haar boven lip. Ze heeft een smal neusje, wat haar een schattig uiterlijk geeft.
    Avalon heeft Heterochromia, wat inhoud dat ze twee verschillende oogkleuren heeft. Het is zeer zeldzaam, alleen het komt net iets vaker voor dan Heterochromie; Kleurverschil binnen één iris. Haar linkeroog heeft een velle turquoise kleur met een zwart/donkerblauw randje erom heen. Haar rechteroog heeft een vele gelige kleur met een zwart randje. Haar ogen zijn gesierd met lange, gitzwarte wimpers.
    Haar staart ziet er erg bijzonder uit, en anders dan alle andere. Het heeft namelijk het patroon van een Clownsvisje -zoals het visje van Finding Nemo- .
    -Extra x


    Morgen zal ik kijken of het innerlijk gaat lukken :].


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Van mij is af, ik kan niet echt een goede foto voorhaar staart vinden, maar het is een paars en blauwe staart ^^

    Is allemaal goed hoor! Ik ga het morgen bijwerken, want ik kom van het Bruno Mars concert af en mijn battetrij is bijna leeg.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rol: Onderzoeker
    Naam: Ethan Joshua Rosefield
    Leeftijd: 22 lentes oud ,hij verjaard op de eerste dag van mei
    Innerlijk: Ethan is een aardig en sociaal iemand ,die altijd wel houd van lachen. Hij heeft Grieks/Latijn gevolgd en studeerde daarna Mythologie. Ethan is ook een sportief type en gaat iedere ochtend gaan joggen om zijn conditie te behouden ,ook deed hij vroeger andere sporten ,maar daar spendeerde hij minder tijd in ,door zijn studies. Hij is een leergierig iemand ,die ook wel graag gelijk heeft. Ondanks dat veel mensen denken dat Ethan veel liever met zijn neus in de boeken zit is dat net niet zo. Hij gaat ook wel graag eens uit naar een café of een feestje of zit gewoon bij vrienden thuis wat te drinken. Ook is hij een af en toe een flirt bij meisjes die hij een beetje kent, maar hij zal niet al te gauw een relatie beginnen ,omdat hij maar al te goed weet wat er gebeurt als je een relatie hebt met iemand die je alleen vanbuiten mooi vind. Ethans ouders zijn uit elkaar sinds 2009 ,wat hem toen erg diep raakte ,maar nu is hij er wel aan gewend. Met zijn vader heeft hij veel meer contact omdat hij een betere band heeft met hem en zijn stiefmoeder. Ethan heeft 2 jongere zusjes ,die dan wel vaker bij hun moeder zitten ,maar in het weekend ,bij zijn vader of af en toe bij hem in het kleine appartementje die hij net kan huren.
    (meer in rpg omdat ik anders rap afwijk ^^ )

    Uiterlijk:



    Ethan heeft warrige bruine haren die hij vaak in een losse kuif zet en lichtgroen/gele ogen ,die altijd wel vrolijk staan. Ethan is sportief gebouwd en is 1m79 lang.Op zijn pols heeft hij een smalle tattoo zitten.
    Ethan zijn stijl is vooral casual en tomboy achtig. Je zult hem niet rap zien lopen in een pak. Vaak draagt Ethan rond zijn nek een simpele ketting met een lichtpaars steentje aan. Hij had het ooit gekregen van zijn jongste zusje die nu ondertussen 15 is en had haar beloofd het altijd te dragen.

    Waarom zo geïnteresseerd in Atlantica?: Ethan heeft Mythologieën gestudeerd en was altijd al zeer gefascineerd geweest over verhalen. Zowel van de Griekse mythologieën tot aan de Noordse verhalen. Niet alleen daarom koos hij ervoor om onderzoek te doen ,maar ook door een ander feit. Toen hij een jaar of 14/15 was huurden zijn ouders een vakantie huisje bij het strand en iedere avond bleef hij buiten op het strand om naar de prachtige zeegolven te kijken en naar de bijna betoverende geluiden te luisteren. Vaak dacht hij dat de zee een lied zong en op een dag ging hij op onderzoek uit, wat niet goed afliep. Hij klom of de glibberige rotsen en ,gleed uit ,waarna hij in het diepe water viel. Doordat hij zijn hoofd had gestoten was hij bewusteloos en zou hij verdronken zijn, maar iets ,heeft hem gered. Het enige waar hij een korte herinnering van heeft ,was een bloedmooie dame ,die een vissenstaart had en zo weer wegdook in de oceaan. Vele zeiden dat hij zijn hoofd gestoten had en die dingen gedroomd had. Maar de flashback bleef hem maar achtervolgen ,waardoor hij er steeds meer in geloofde.
    Extra: Ethan heeft last van verdrinkingsangst. Sinds dat ongeval ,waar hij al bijna het leven werd ontnomen heeft hij nooit meer in de buurt zeeën of meren geweest. Met dit onderzoek wil hij zijn angst trotseren en bewijzen dat hij na al die jaren gelijk heeft gehad over het bestaan van Sirenes en meerminnen.

    Ik heb al even een beginnetje gemaakt :3

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 20:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    LyraPhoenix schreef:
    Rol: Uitverkorene (meerman)
    Naam: Larvior (Larv) sharktale
    Leeftijd: net 19 Geboren op de derde volle maan in mei

    Uiterlijk:



    Larvior is vrij bleek. Zijn warrige haar kleurt mee met zijn gevoelens. Op het land, draagt hij een gestolen blauw shirt waarbij de mauwen totaan zijn elebogen komen larvior is op het land vrij klein en word voor een groot deel aangezien als kabouter. Zijn parelmoer kleurige ogen, maken hem aantrekkelijk.., met daaronder een iets te lange blauw broek. In het water draagt hij nog steeds de linnen shirt, met daaronder een staart van een haai. Zijn vingers worden zelf ook wat langer als hij ook maar even water aan raakt. Alleen Larvior is niet zoon grote spetter, als wat meerminnen meestal zijn.


    Karakter: Larvior is als mens, vrij nieuwschierig en wilt alles weten wat los en vast zit.
    Zijn haar kleurt dan mee en is al snel te zien wat hij voelt, waarbij zijn kracht om te liegen snel verliest. Ook houd hij graag van een lolletje en neemt iedereen in de maling. Door het verlies van zijn ouders (die hij zelf vermoord heeft) is hij soms wat teruggehouden, maar laat het minder snel meken, al zegt zijn haar dan dat hij pijn heeft voor wat hij gedaan heeft met zijn ouders. Bovenwater is hij minder actief dan onderwater, meestal brengt hij de tijd door op rotsen om met zijn goede vrienden de zeedieren.

    Extra: Hechte band met de zeedieren.


    Hij is goed hoor, maar wat ik niet begrijp is dat zijn haar mee kleurt met zijn gevoelens? Dat is een beetje vreemd, niet?
    Dan wordt het een beetje té fantasievol, sorry... :X


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Hij is goed hoor, maar wat ik niet begrijp is dat zijn haar mee kleurt met zijn gevoelens? Dat is een beetje vreemd, niet?
    Dan wordt het een beetje té fantasievol, sorry... :X


    Ik zal het veranderen, maar bij harry potter
    Bij tops, verhanderd haar haar ook mee met haar gevoelens.

    Ik verzin wel wat anders.


    Vampire + Servant = Servamp

    xAlways schreef:
    Rol:
    Mannelijke uitverkorene
    Naam:
    Alexander Flynn Jones
    Leeftijd:
    17
    Innerlijk:
    Alexander is een lieve jongen die altijd erg zijn best ervoor doet dat anderen hem ook aardig vinden. Hij kan niet goed tegen kritiek, omdat hij denkt dat hij alles goed moet doen. Hij is dan ook een erge perfectionist, en zal nooit met half werk aankomen. Als hij iets wil, dan krijgt hij dat, en niet door te zeuren, maar door hard ervoor te werken. Toch kan je hem met een verkeerde opmerking helemaal kapot maken, als is die opmerking nog zo goed bedoelt. Ook vertrouwd hij mensen pas als hij echt zeker weet dat ze te vertrouwen zijn. Hij kan er niet tegen dat er mensen op de wereld zijn die denken dat ze perfect zijn, want hoe hard hij het ook probeert, het is hem niet gelukt.
    Uiterlijk:






    Extra:


    Hij is goed, maar zou je ook zijn staart en waterervaring kunnen beschrijven? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Ik zal het veranderen, maar bij harry potter
    Bij tops, verhanderd haar haar ook mee met haar gevoelens.

    Ik verzin wel wat anders.


    Ik heb de boeken niet gelezen en loop ver achter met de films, dus dat heb ik niet gezien/gelezen, sorry!
    Toch bedankt dat je het wilt veranderen (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Alles is bijgewerkt! Als je rol klaar is zet ik hem erbij, tot dan toe staat hij gereserveerd!
    Dat is voor mij overzichtelijker (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Meliora schreef:
    Van mij is af, ik kan niet echt een goede foto voorhaar staart vinden, maar het is een paars en blauwe staart ^^


    Zou je dit dan bij uiterlijk willen zetten? Dat is overzichtelijker. Je rol staat er al wel bij hoor (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rol: Uitverkorene (meerman)
    Naam: Larvior (Larv) sharktale
    Leeftijd: net 19 Geboren op de derde volle maan in mei

    Uiterlijk:



    Larvior is vrij bleek. Hij heeft warige goudkleurige lange haren. Op het land, draagt hij een gestolen blauw shirt waarbij de mauwen totaan zijn elebogen komen larvior is op het land vrij klein en word voor een groot deel aangezien als kabouter. Zijn parelmoer kleurige ogen, maken hem aantrekkelijk.., met daaronder een iets te lange blauw broek. In het water draagt hij nog steeds de linnen shirt, met daaronder een staart van een haai. Zijn vingers worden zelf ook wat langer als hij ook maar even water aan raakt. Alleen Larvior is niet zoon grote spetter, als wat meerminnen meestal zijn.


    Karakter: Larvior is als mens en meerman, vrij nieuwschierig en wilt alles weten wat los en vast zit. Daarbij speurt hij graag oude schepen af die gezonken zijn. Ook mensen vind hij aantrekkelijk om te bestuderen.
    Hij kan niet legen tegen anderen. Ook houd hij graag van een lolletje en neemt iedereen in de maling. Door het verlies van zijn ouders (die hij zelf vermoord heeft) is hij soms wat teruggehouden, maar laat het minder snel meken. Bovenwater is hij minder actief dan onderwater, meestal brengt hij de tijd door op rotsen om met zijn goede vrienden de zeedieren.


    Extra: Hechte band met de zeedieren.

    VeranderdxD


    Vampire + Servant = Servamp

    Kan ik uitstel voor mijn rol krijgen? Het wordt 'm of vanavond, of morgen. Ik heb het namelijk heel druk met school nu, maar dat verandert na de vakantie ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.