• Wat er gebeurt wanneer een vader, gealarmeerd bij zijn dochter die tot 's nachts aan haar huiswerk bezig is voor een week haar huiswerk gaat doen.
    Link naar arikel

    Ik schrok echt van de hoeveelheid huiswerk die dit meisje meekrijgt van haar school. Ik denk dat er op deze manier te veel druk word gelegd op school. Dit is erg demotiverend en ook nog eens slecht voor de gezondheid. Ik ben blij dat het er hier in Nederland niet zo erg aan toe gaan. Tenminste ik neem aan dat niemand van jullie zo lang met zijn huiswerk bezig is.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik heb het helemaal gelezen en ik ben ook heel veel bezig met huiswerk, meer dan 3 uur per dag. Ik heb dan ook nog eens voetbal en ik hou het allemaal niet vol. Vind het wel zielig dat zo'n meisje van 13 zoveel krijgt, wat ook veel moeilijker klinkt dan wat ik nu allemaal heb.

    Man als je dertien bent en je al zoveel huiswerk krijgt miet je je dan voorstellen hoeveel je krijgt als je rond zestien bent, of als je op de uni zit. En dan heb ik niet een het hele verhaal uitgelezen, maar ik ga nu wel even verder


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hooly. Die mot effe bijbenen. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb tot donderdag gelezen. En ik schrok ook van de hoeveelheid huiswerk dat ze meekreeg en hoe laat ze steeds naar bed ging om het af te maken.
    Ze doet een (volgens mij) hoog niveau. dus dan is het op zich wel logisch, als je dan meer huiswerk krijgt, maar 79 pagina´s van een boek lezen en dan nog meer huiswerk in 1 avond maken is wel erg veel voor een meisje van 13.
    Ik ben zelf vaan 1/2 uurtjes er mee bezig. Tenzij ik examens heb. Dan meer omdat het leren veel tijd in beslag neemt.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:24 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Holy shit. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    wow gewoon teveel huiswerk..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Wow.


    26 - 02 - '16