• Ik heb nooit echt fan geweest van one direction maar ik begin de laatste tijd meer muziek van hun te luisteren, posters te verzamelen, meer verhalen van hun te lezen en zo ben ik nu een fan


    Music is my everything

    You know that you won't die if you're a directioner, right?:'D
    Maar zoveel is er toch niet mis met 1D?^^


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Quarantaine.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Malafide schreef:
    Eh, oke? Het is geen ziekte hoor.

    Haha, ik lag plat om de titel.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Als je al "Help" zegt, klopt er iets niet. Dan ben je sowieso geen fan.
    Ik zeg bijvoorbeeld ook niet: "Help, ik ben een P!nk-fan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Naar het ziekenhuis. Gauw professionele hulp zoeken. Nu. Je wil je niet in de dieptes van het Directioner-zijn wagen.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    En nu? Dat maakt toch niet uit? Ik ben het ook en nog steeds redelijk normaal (;


    'Darling, just hold on'

    Oh my god, werelddrama!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ergens snap ik het wel.
    Ik ben ook langzaam aan fan geworden, maar heb dat in het begin ook geprobeerd tegen te houden/te ontkennen.
    Zeg nu nog niet graag dat ik 1D leuk vind. En waarom niet, omdat er meteen een oordeel klaar ligt.
    Directioners staan nou niet echt bekend op een positieve manier.

    Ravenswood schreef:
    Ergens snap ik het wel.
    Ik ben ook langzaam aan fan geworden, maar heb dat in het begin ook geprobeerd tegen te houden/te ontkennen.
    Zeg nu nog niet graag dat ik 1D leuk vind. En waarom niet, omdat er meteen een oordeel klaar ligt.
    Directioners staan nou niet echt bekend op een positieve manier.


    Amen. In het begin had ik ook een vooroordeel. Boybands, eh? 1D is my 'guilty pleasure' Ik hou niet van alle muziek die z\e maken, but some of that shit is catchy as hell.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Thanks for info. I will now return to stuff I care about.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo erg is dat toch niet? :')


    Don’t wait for the perfect moment. Just take a moment and make it perfect.

    Hahaha ik snap wat je bedoelt, zo dacht ik ook over Tokio Hotel in het begin :'D


    Life is hard and then we die

    JamesPotter schreef:
    Hmm, geen koorts.... Ik denk dat je de One Direction Infection te pakken hebt. Ik zou veel rust nemen en ondertussen wat muziek luisteren. Muziek van One Direction bijvoorbeeld. Fangirlen is trouwens ook toegestaan over deze jongens. Dus, join de meerderheid van Quizlet met he Directioners hart en tja. Hopelijk ben je snel over de infectie heen.

    Haha, this.


    :)

    Orchard schreef:
    Quarantaine.


    2 maanden. Minimaal.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    2 maanden. Minimaal.

    Is te weinig. Zet ze op een eiland ver weg van de bewoonde wereld. Ik ben benieuwd hoeveel overlevende er gaan zijn.


    Take me to wonderland