• Het leek me handig om alle Ask-accounts van de Q-users hier in een topic te zetten zodat we elkaar kunnen doodspammen. c:
    Dankjewel Draculea, IK MAAK NOOIT. MAAR DAN OOK NOOIT MEER DEZE LIJST!! wat een &^*#&^$&(! werk xD

    Lijst:
    Elvenking -Ask
    Meereen- Ask
    Calum_Hood - Ask
    DiNozzo - Ask
    Styford - Ask
    Pulchre - Ask
    Ryess - Ask
    Leshley - Ask
    Chevalin - Ask
    PeIIegrino - Ask
    Libertas - Ask
    Haerolin - Ask X
    Nonno - Ask
    Amaretto - Ask
    Jacobsen - Ask
    Barnabas - Ask
    Soothsayer- Ask
    Dierickx - Ask
    KillianHook -Ask
    Elgort - Ask
    Schreave- Ask
    PUKKELxDING - Ask
    Anakin - Ask
    Kageyama -Ask
    JulieH - Ask
    JamesPotter - Ask
    Telcontar - Ask
    Jazzie - Ask
    Emrys - Ask
    Inquisitor - Ask
    Snakepit - Ask X
    Cheshere - Ask
    Regan - Ask
    Leighton - Ask
    Denys - Ask X
    WingsOfFreedom - Ask
    Debbaut - Ask
    Cicatrix - Ask
    x = Geen vragen stellen over Q.
    X = Geen levensvragen stellen

    Mag ik mensen erop wijzen dat sommige berichten heel erg pijnlijk kunnen zijn. Ga alsjeblieft niet zielig doen en de anonimiteit misbruiken. Schelden is niet stoer. Ik weet natuurlijk niet of de haatberichten van Q komen, maar ik wil dit gewoon even duidelijk maken.
    Mocht je dit wel doen; wat leuk, je hebt weer een paar seconden verspilt van je leven. Voel je je nu beter over jezelf door anderen de grond in te stampen?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 okt 2014 - 20:32 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Tragically schreef:
    Krijgen jullie ook allemaal anonieme vragen met schatje enzo er in? Ik dacht eerst dat het een grapje was...


    Wel iemand die vroeg "NEUKE?" maarja, gewoon niet serieus nemen.

    Anyway: ask me because I’m bored.

    En toen heette Lotta geen Rosarum meer, maar Facts.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    En toen heette Lotta geen Rosarum meer, maar Facts.

    Jij bent echt sadistic. Lolol. Ik ga je gewoon volspammen met vragen nou. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Jij bent echt sadistic. Lolol. Ik ga je gewoon volspammen met vragen nou. :'D

    Omdat ik Ironicus niet nam? En doe maar lekker :Y).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    (...)
    Omdat ik Ironicus niet nam? En doe maar lekker :Y).

    Hahaha, ik doe altijd lekker. -Waarom heb ik geen dansende banaan? D:- Dan maar deze: (cool).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Hahaha, ik doe altijd lekker. -Waarom heb ik geen dansende banaan? D:- Dan maar deze: (cool).

    You're a pervert. :(|


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    (...)
    You're a pervert. :(|

    Ehhh.. hoe vatte jij die opmerking op? Want ik bedoelde het niet, nee niet, doordenkerig! :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Ehhh.. hoe vatte jij die opmerking op? Want ik bedoelde het niet, nee niet, doordenkerig! :'D

    Oh, haha. Dan ben ik hier de pervert :'D. Maar hoe bedoelde je het anders? Ik vind die banaan alleen heel dubbelzinnig, snap je.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    (...)
    Oh, haha. Dan ben ik hier de pervert :'D. Maar hoe bedoelde je het anders? Ik vind die banaan alleen heel dubbelzinnig, snap je.

    Hahaha, dat snap ik dat je het dubbelzinnig opvatte, maar ik bedoelde het echt niet zo. Ik vind die dansende banaan gewoon grappig, maar misschien was het beter als ik daar idd niets over zei. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, wie heeft dit geplaatst?!

    I'm going to shut up, you're awalys seeking attention and thinking you're so mighty and better then everyone else. Let me say it thisway: You're no princess who is above everyone else!! GET YOUR HEAD OUT OF THE CLOUDS!!!


    Ik weet niet wie dit heeft geplaatst and it scares the crap out of me.


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    Oké, wie heeft dit geplaatst?!

    (...)

    Ik weet niet wie dit heeft geplaatst and it scares the crap out of me.

    Wat ik van ask weet - niet heel veel, want ik zit er zelf niet op - is dat er vaak zo'n anonieme berichtjes geplaatst worden. Het heeft geen enkele reden of zo. Voor zover ik weet gaat iemand gewoon willekeurige reacties plaatsen bij willekeurige mensen. Dus je moet je er zeker niet slecht door voelen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Wat ik van ask weet - niet heel veel, want ik zit er zelf niet op - is dat er vaak zo'n anonieme berichtjes geplaatst worden. Het heeft geen enkele reden of zo. Voor zover ik weet gaat iemand gewoon willekeurige reacties plaatsen bij willekeurige mensen. Dus je moet je er zeker niet slecht door voelen.


    Dat doe ik nu dus wel. Ik ben echt bang dat het iemand van hier is, want dit is de enige plek waar ik echt persoonlijke dingen deel op het internet ;c


    26 - 02 - '16

    Dit bericht kreeg ik trouwens eerder

    Why are you telling things that are not true and are you always seeking attention?! It's like FUCKING ANNOYING!!!


    Dus dit is denk ik van dezelfde persoon.


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    (...)

    Dat doe ik nu dus wel. Ik ben echt bang dat het iemand van hier is, want dit is de enige plek waar ik echt persoonlijke dingen deel op het internet ;c

    Ik snap je angst, maar ik zou er als ik jou was echt niet te zwaar aan tillen. Zelfs als het iemand van Q is, wat nog niet zeker is, dan is er misschien één iemand vervelend op.. tja, op hoeveel mensen eigenlijk? :') En zo'n mensen willen gewoon choqueren en je in de war brengen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Troll schreef:
    Dit bericht kreeg ik trouwens eerder

    (...)

    Dus dit is denk ik van dezelfde persoon.

    WTF. Waarom zal iemand zo praten? Wie het ook is, het is laag van die persoon. En Erieka, trek je van niks aan. Want je bent een geweldige meid. (K)


    -