• Het leek me handig om alle Ask-accounts van de Q-users hier in een topic te zetten zodat we elkaar kunnen doodspammen. c:
    Dankjewel Draculea, IK MAAK NOOIT. MAAR DAN OOK NOOIT MEER DEZE LIJST!! wat een &^*#&^$&(! werk xD

    Lijst:
    Elvenking -Ask
    Meereen- Ask
    Calum_Hood - Ask
    DiNozzo - Ask
    Styford - Ask
    Pulchre - Ask
    Ryess - Ask
    Leshley - Ask
    Chevalin - Ask
    PeIIegrino - Ask
    Libertas - Ask
    Haerolin - Ask X
    Nonno - Ask
    Amaretto - Ask
    Jacobsen - Ask
    Barnabas - Ask
    Soothsayer- Ask
    Dierickx - Ask
    KillianHook -Ask
    Elgort - Ask
    Schreave- Ask
    PUKKELxDING - Ask
    Anakin - Ask
    Kageyama -Ask
    JulieH - Ask
    JamesPotter - Ask
    Telcontar - Ask
    Jazzie - Ask
    Emrys - Ask
    Inquisitor - Ask
    Snakepit - Ask X
    Cheshere - Ask
    Regan - Ask
    Leighton - Ask
    Denys - Ask X
    WingsOfFreedom - Ask
    Debbaut - Ask
    Cicatrix - Ask
    x = Geen vragen stellen over Q.
    X = Geen levensvragen stellen

    Mag ik mensen erop wijzen dat sommige berichten heel erg pijnlijk kunnen zijn. Ga alsjeblieft niet zielig doen en de anonimiteit misbruiken. Schelden is niet stoer. Ik weet natuurlijk niet of de haatberichten van Q komen, maar ik wil dit gewoon even duidelijk maken.
    Mocht je dit wel doen; wat leuk, je hebt weer een paar seconden verspilt van je leven. Voel je je nu beter over jezelf door anderen de grond in te stampen?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 okt 2014 - 20:32 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Zucht...
    Wat een zielige mensen heb je toch. :')
    Heb een ask ontvangen waarin letterlijk stond dat het zielig was dat ik op 19 jarige leeftijd nog steeds op Quizlet zat.
    En dan nog met kanker schelden ook....Ja, wat zijn we toch weer volwassen.
    Fine by me...Ik kan er mee leven en ik ben eigenlijk volwassen genoeg om me niet te verschuilen achter anonimiteit.
    En voor ik het vergeet, mensen moeten echt hun bronnen checken...Ik ben nog geen 19.

    Het is echt grappig om toe te kijken hoe sommige mensen zichzelf zo verlagen tot dat niveau.
    Ik ben blij dat ik dan toch nog wat zelfrespect heb.


    OT: Vragen zijn nog steeds altijd welkom, ik beantwoord ze met alle plezier.
    Zowel Nederlandstalig als Engelstalig.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Marshall -> Lolicia.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lucrezia schreef:
    Zucht...
    Wat een zielige mensen heb je toch. :')
    Heb een ask ontvangen waarin letterlijk stond dat het zielig was dat ik op 19 jarige leeftijd nog steeds op Quizlet zat.
    En dan nog met kanker schelden ook....Ja, wat zijn we toch weer volwassen.
    Fine by me...Ik kan er mee leven en ik ben eigenlijk volwassen genoeg om me niet te verschuilen achter anonimiteit.
    En voor ik het vergeet, mensen moeten echt hun bronnen checken...Ik ben nog geen 19.

    Het is echt grappig om toe te kijken hoe sommige mensen zichzelf zo verlagen tot dat niveau.
    Ik ben blij dat ik dan toch nog wat zelfrespect heb.


    OT: Vragen zijn nog steeds altijd welkom, ik beantwoord ze met alle plezier.
    Zowel Nederlandstalig als Engelstalig.

    Ohlol, behalve "Get your facts right" zou ik niet eens wat terug sturen. Jezus, wat laf en onvolwassen, zeg. Daarbij, we mogen blij zijn dat jij nog op Q zit. Woohoo.

    Mag er trouwens een i voor mijn 'a' en na de 't'? Het is Morticia namelijk, niet Mortica.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 2:07 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ohlol, behalve "Get your facts right" zou ik niet eens wat terug sturen. Jezus, wat laf en onvolwassen, zeg. Daarbij, we mogen blij zijn dat jij nog op Q zit. Woohoo.

    Mag er trouwens een i voor mijn 'a' en na de 't'? Het is Morticia namelijk, niet Mortica.

    Ik ben echt niet van plan om weg te gaan hoor. :')
    En ik verspil mijn tijd niet aan zulke mensen, ze zijn mijn reacties niet waard.

    OT: Ik ga denk ik de hele lijst nog eens af.
    Dan heb ik weer wat te doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rosarum > Facts > PapiIlon > Vuelie.

    En Kim, die mensen zijn echt zielig. (no_chears)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    [Morticia];
    Ik zit zowat helemaal niet meer op die van mij, maar ik ben benieuwd hoeveel asks ik momenteel heb.
    Even checken.


    Scamander > Imagines. *O*

    Hey Q'ers.
    Ik heb dit topic aangepast zodat de informatie up to date is en heb het terug geopend.
    Het leek me leuk om de draad weer op te pikken, dus voel je vrij om je account hier achter te laten zodat het mee in het lijstje kan.
    Zij die hun account liever uit de lijst zien verdwijnen, mogen ten allen tijden even contact met me opnemen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zit er eigenlijk nooit meer op, dus misschien is het handiger om me uit de lijst te halen, maakt het ook wat ordelijker. Wel leuk dat je het terug hebt geopend. ;3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik zit er eigenlijk nooit meer op, dus misschien is het handiger om me uit de lijst te halen, maakt het ook wat ordelijker. Wel leuk dat je het terug hebt geopend. ;3

    Ik weet niet of er eigenlijk nog interesse in is, maar ik zit er in ieder geval nog op en verveelde me de laatste tijd wat.
    Mensen kunnen weinig originele vragen stellen, hehe.
    Maar goed, ik zal je uit de lijst halen. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Doe mij er ook maar bij :D

    Ook mijn ask account is lange tijd terug al verwijderd, dus mij mag je ook van de lijst halen (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Zet mij maar op de lijst! ^^

    NomNomNoa


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    JeffreyWoods schreef:
    Doe mij er ook maar bij :D

    Heb je ook een link naar je account? :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cicatrix schreef:
    Zet mij maar op de lijst! ^^

    NomNomNoa

    Ik kan je niet vinden. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.