• Het leek me handig om alle Ask-accounts van de Q-users hier in een topic te zetten zodat we elkaar kunnen doodspammen. c:
    Dankjewel Draculea, IK MAAK NOOIT. MAAR DAN OOK NOOIT MEER DEZE LIJST!! wat een &^*#&^$&(! werk xD

    Lijst:
    Elvenking -Ask
    Meereen- Ask
    Calum_Hood - Ask
    DiNozzo - Ask
    Styford - Ask
    Pulchre - Ask
    Ryess - Ask
    Leshley - Ask
    Chevalin - Ask
    PeIIegrino - Ask
    Libertas - Ask
    Haerolin - Ask X
    Nonno - Ask
    Amaretto - Ask
    Jacobsen - Ask
    Barnabas - Ask
    Soothsayer- Ask
    Dierickx - Ask
    KillianHook -Ask
    Elgort - Ask
    Schreave- Ask
    PUKKELxDING - Ask
    Anakin - Ask
    Kageyama -Ask
    JulieH - Ask
    JamesPotter - Ask
    Telcontar - Ask
    Jazzie - Ask
    Emrys - Ask
    Inquisitor - Ask
    Snakepit - Ask X
    Cheshere - Ask
    Regan - Ask
    Leighton - Ask
    Denys - Ask X
    WingsOfFreedom - Ask
    Debbaut - Ask
    Cicatrix - Ask
    x = Geen vragen stellen over Q.
    X = Geen levensvragen stellen

    Mag ik mensen erop wijzen dat sommige berichten heel erg pijnlijk kunnen zijn. Ga alsjeblieft niet zielig doen en de anonimiteit misbruiken. Schelden is niet stoer. Ik weet natuurlijk niet of de haatberichten van Q komen, maar ik wil dit gewoon even duidelijk maken.
    Mocht je dit wel doen; wat leuk, je hebt weer een paar seconden verspilt van je leven. Voel je je nu beter over jezelf door anderen de grond in te stampen?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 okt 2014 - 20:32 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Mijn askbox heeft honger. ):


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Mijn askbox heeft honger. ):


    Ik heb je twee vragen gesteld.


    Physics is awesome

    http://ask.fm/xDemii_

    Die smiley moet eigenlijk x en D zijn ._.

    Gelieve geen levensvragen.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 19:48 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Roth schreef:
    http://ask.fm/xDemii_

    Die smiley moet eigenlijk x en D zijn ._.

    Gelieve geen levensvragen.

    Meh, ik heb het geprobeerd, maar het lukt niet. Komt volgens mij door die x voor de d, Quizlet leest dat als de smiley xD, en je kan er niks anders voor proberen.
    Daarom zou ik je adres gewoon zo neerzetten, en vragen of iemand het wil pasten:
    http://ask.fm/x
    Demii_#_=_

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 22:24 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Meh, ik heb het geprobeerd, laar het lukt niet. Komt volgens mij door die x voor de d, Quizlet leest dat als de smiley xD, en je kan er niks anders voor proberen.
    Daarom zou ik je adres gewoon zo neerzetten, en vragen of iemand het wil pasten:
    http://ask.fm/x
    Demii_#_=_

    Dan vraag ik of iemand het wil pasten, haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Malafide schreef:
    Ik heb ook al meerdere keren gevraagd of ik er bij gezet kon worden mét een paars kruisje.

    @Felidae: Wanneer werk je de lijst bij? Er hebben zich al anderen aangemeld en zelf moet je mij er ook nog bijzetten, terwijl ik dit al zeker een paar dagen geleden gezegd/gemeld had.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    @Felidae: Wanneer werk je de lijst bij? Er hebben zich al anderen aangemeld en zelf moet je mij er ook nog bijzetten, terwijl ik dit al zeker een paar dagen geleden gezegd/gemeld had.

    Dat vraag ik me ook af. .__. Stuur haar anders even een berichtje?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Dat vraag ik me ook af. .__. Stuur haar anders even een berichtje?

    Goed idee, dat ga ik zo doen. Al vind ik het raar dat ik haar daarvoor een berichtje moet sturen, want zij heeft dit topic geopend. Lijkt me dat je het dan even naleest wat er gezegd word enzo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Goed idee, dat ga ik zo doen. Al vind ik het raar dat ik haar daarvoor een berichtje moet sturen, want zij heeft dit topic geopend. Lijkt me dat je het dan even naleest wat er gezegd word enzo.


    Sowieso, ze is een kwartiertje geleden nog online geweest. Dus wel een beetje raar dat ze geen minuutje neemt om de lijst even bij te werken. Maar ze zal wel druk bezig zijn oid.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Sowieso, ze is een kwartiertje geleden nog online geweest. Dus wel een beetje raar dat ze geen minuutje neemt om de lijst even bij te werken. Maar ze zal wel druk bezig zijn oid.

    Nou, ik snap niet waarom je dan op Quizlet komt, als je het zo druk hebt. :] Ze zal het vast gewoon vergeten zijn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Nou, ik snap niet waarom je dan op Quizlet komt, als je het zo druk hebt. :] Ze zal het vast gewoon vergeten zijn.


    druk met stories schrijven of quizzen maken ofseu bedoelde ik eigenlijk meer. :p haha en ja, ze kan eht ook vergeten zijn, maar het is al wel meerdere malen gezegt/gevraagd..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ^ Ik ga haar nu een berichtje sturen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry! mijn schuld! we hadden een toetsweek op school die nog tot woensdag duurt. En ja, ik ben wel eens online maar dat ik vaak omdat ik dan gewoon kijk of ik een berichtje heb. Ik heb hier niet meer aan gedacht, ik zal het meteen bijwerken


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Waarom staat er nu Megaera bij mij? Die hoefde niet...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lol. Dit gaat niet werken. Als je een vraag naar mij wilt sturen moet je pasten :c
    Ik heb een ander account: Linkje
    Ander account heb ik trouwens gedeactiveerd (: + geen levensvragen stellen aub.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 23:44 ]


    That is a perfect copy of reality.