• Het leek me handig om alle Ask-accounts van de Q-users hier in een topic te zetten zodat we elkaar kunnen doodspammen. c:
    Dankjewel Draculea, IK MAAK NOOIT. MAAR DAN OOK NOOIT MEER DEZE LIJST!! wat een &^*#&^$&(! werk xD

    Lijst:
    Elvenking -Ask
    Meereen- Ask
    Calum_Hood - Ask
    DiNozzo - Ask
    Styford - Ask
    Pulchre - Ask
    Ryess - Ask
    Leshley - Ask
    Chevalin - Ask
    PeIIegrino - Ask
    Libertas - Ask
    Haerolin - Ask X
    Nonno - Ask
    Amaretto - Ask
    Jacobsen - Ask
    Barnabas - Ask
    Soothsayer- Ask
    Dierickx - Ask
    KillianHook -Ask
    Elgort - Ask
    Schreave- Ask
    PUKKELxDING - Ask
    Anakin - Ask
    Kageyama -Ask
    JulieH - Ask
    JamesPotter - Ask
    Telcontar - Ask
    Jazzie - Ask
    Emrys - Ask
    Inquisitor - Ask
    Snakepit - Ask X
    Cheshere - Ask
    Regan - Ask
    Leighton - Ask
    Denys - Ask X
    WingsOfFreedom - Ask
    Debbaut - Ask
    Cicatrix - Ask
    x = Geen vragen stellen over Q.
    X = Geen levensvragen stellen

    Mag ik mensen erop wijzen dat sommige berichten heel erg pijnlijk kunnen zijn. Ga alsjeblieft niet zielig doen en de anonimiteit misbruiken. Schelden is niet stoer. Ik weet natuurlijk niet of de haatberichten van Q komen, maar ik wil dit gewoon even duidelijk maken.
    Mocht je dit wel doen; wat leuk, je hebt weer een paar seconden verspilt van je leven. Voel je je nu beter over jezelf door anderen de grond in te stampen?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 okt 2014 - 20:32 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Malafide schreef:
    (...)
    Hahahhahaa. Jij? Voor mij? Hahahaha.

    @ Gibbs: Zal nog grappiger zijn om te 'horen' dat we dan tweeling zijn. En normaal gesproken vind ik het niet leuk om dit te zeggen, maar het is leuker als Maia tekeer gaat. :Y). En zelfs dán worden we door elkaar gehaald op het forum, terwijl je onze gezichten geen eens kunt zien? Haha :').



    ...Tweeling? Y'a kiddine me? O gaawd :'D You're making it worse to me, hoe kan ik jullie nu nog uit elkaar halen? :'D

    Psst, zullen we dit gesprek maar in een gb trouwens verder voeren voordat we op onze kop krijgen omdat we zo off-topic gaan? :'D of waar dan ook... maakt me eigenlijk niet uit.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Malafide schreef:
    (...)
    Hahahhahaa. Jij? Voor mij? Hahahaha.
    @ Gibbs: Zal nog grappiger zijn om te 'horen' dat we dan tweeling zijn. En normaal gesproken vind ik het niet leuk om dit te zeggen, maar het is leuker als Maia tekeer gaat. :Y). En zelfs dán worden we door elkaar gehaald op het forum, terwijl je onze gezichten geen eens kunt zien? Haha :').

    Ja, dat doen we goed hé.

    OT: Nou, aan mij mogen allerlei vragen worden gesteld (behalve "wil je in dit topic reageren?"- berichtjes, want daar wordt ik wel panisch van).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kan iemand mij met vragen gaan spammen? Ik verveel me dood, en dat is nog zacht gezegd, urgh.
    O, trouwens, dit is mijn [Morticia] tweede account, so don't freak out.


    Kan ik er ook nog bij?
    http://ask.fm/fmlanne

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 1:12 ]


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Wie o wie wil me doodspammen?:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het wel leuk dat dankzij dit ASK gedoe ik met users in contact ben gekomen waarmee ik normaal nooit zou praten. En het is nog gezellig ook! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ^ Zoals ik? :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    ^ Zoals ik? :Y)


    Zoals jij! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dooddoenervo schreef:
    Wie o wie wil me doodspammen?:Y)

    Ik heb eindelijk alle vragen beantwoord. Ik verveel me nu even, dus kom maar op!


    26 - 02 - '16

    Morticia schreef:
    (...)
    Ja, dat doen we goed hé.

    OT: Nou, aan mij mogen allerlei vragen worden gesteld (behalve "wil je in dit topic reageren?"- berichtjes, want daar wordt ik wel panisch van).


    Sorry, het was echt niet bedoelt als reclame voor mijn story, ik wilde graag weten of mijn idee voor een story dit keer niet zo faalde :]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    (...)
    Sorry, het was echt niet bedoelt als reclame voor mijn story, ik wilde graag weten of mijn idee voor een story dit keer niet zo faalde :]

    Die was trouwens ook niet direct naar jou bedoeld, dat liet ik gaan, maar ik vind het zelf niet zo aangenaam.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Felidae schreef:
    (...)

    Sorry, het was echt niet bedoelt als reclame voor mijn story, ik wilde graag weten of mijn idee voor een story dit keer niet zo faalde :]

    Oh, ben je weer terug?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik verveel me, en het schrijven gaat met moeite. Wie heeft er zin om me wat vragen te zenden? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •