• Hoi iedereen,
    Nadat ik een reclame heb gezien op de tv kreeg ik een idee voor een nieuwe story.
    Er worden kinderen van de straat af geplukt en gevangen genomen door volwassenen. Ze worden meegenomen naar een ondergrondse arena. Nadat ze zijn gekeurd worden ze gebruikt voor gevechten. Iedere volwassen heeft zijn eigen kinderen die hij of zij als Pokemons tegen elkaar zet tot de dood er op volgt. Ze worden helemaal kort en klein geslagen en geschopt door de tegenstanders. Als het kind wint verdient de "eigenaar" veel geld. Als het kind verliest en nog niet dood is word het vaak verschrikkelijk mishandelt uit woede. Zal iemand ooit te weten komen wat er met de kinderen gebeurt? Zal iemand er ooit een einde aan maken?

    Ik ben al begonnen :]
    KLIK ^^

    Ik weet niet of het iets is wat gelezen zou worden dus graag jullie meningen :]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 9:47 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Weet iemand misschien een geschikte titel? ik faal daar namelijk nogal hard in :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    ik zal het wel lezen, lijkt me erg spannend :) , En ik ben ook slecht in titels dus ik kan je daar niet mee helpen sorry xD

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 9:38 ]


    ~O2L and One direction are the best things that ever happened to me :)

    fallenbadass schreef:
    Is wel iets wat ik zou lezen ja (mits het goed geschreven is natuurlijk). Het doet me een beetje denken aan de Hongerspelen haha. Klinkt iig awesome!


    Vond ik ook een beetje maar ik ga proberen het heel anders te maken :]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Minions schreef:
    Het lijkt ergens op Hg. Misschien zal ik het lezen, als je schrijfstijl me goed bevalt. Ik ben nogal kieskeurig als het om schrijfstijl gaat.

    Ik vond het eerder aandoen als Spartacus :'D Toch zeker betreft het arena/vechten gedeelte, kinda gladiator achtig :'D
    Ik heb alleen geen idee of ik het zal lezen, dat hangt - zoals Minions al zegt - toch voornamelijk van je schrijfstijl af. Ik wil het in ieder geval nog best een kans geven om te lezen, dus waarschuw me maar van zodra je begint.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik vond het eerder aandoen als Spartacus :'D Toch zeker betreft het arena/vechten gedeelte, kinda gladiator achtig :'D
    Ik heb alleen geen idee of ik het zal lezen, dat hangt - zoals Minions al zegt - toch voornamelijk van je schrijfstijl af. Ik wil het in ieder geval nog best een kans geven om te lezen, dus waarschuw me maar van zodra je begint.


    Ik ben gisteren begonnen ^^
    KLIK ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Aniekjuuh schreef:
    ik zal het wel lezen, lijkt me erg spannend :) , En ik ben ook slecht in titels dus ik kan je daar niet mee helpen sorry xD


    Dank ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    ~ Kidnapping
    ~ Pokémon
    ~ Fight until you die

    Ik ben zeer slecht in titels, maar dit is wat mij te binnen schiet. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    ~ Kidnapping
    ~ Pokémon
    ~ Fight until you die

    Ik ben zeer slecht in titels, maar dit is wat mij te binnen schiet. :p


    Haha ^^
    Ik had voor Fight For Life gekozen maar toch bedankt :]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Jouw keus! Maar ik zou hem persoonlijk niet lezen. Maar als jij het plezier erin hebt en graag wilt schrijven doe je het lekker (:


    Some people are art and do art at the same time

    Het klinkt wel interessant, niettemin sla ik het over. Persoonlijk is dit niet mijn soort verhaal namelijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als ik tijd had gehad, zou ik het graag lezen.
    Maar daar ziet het voorlopig helaas niet naar uit. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    Als ik tijd had gehad, zou ik het graag lezen.
    Maar daar ziet het voorlopig helaas niet naar uit. D:


    Toch bedankt ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.