• 1951


    Jep, ik kon m'n username weer veranderen. Het is afgeleid van Harry's nieuwe tatoeage 1951, die hij pas heeft laten zetten. Ik vind hem erg mooi, dus vandaar dat ik dan ook Vipire heb ingeruild voor 1951.
    Wat denken jullie ervan?

    Om dit topic niet compleet nutteloos te maken: Wat betekent jou username?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    fallenbadass schreef:
    (...)
    Ja, in het Engels toch? Dan is het gewoon wezen in het Nederlands? Wesen staat echt heel vreemd.

    Zelfs Wikipedia heeft het gewoon over Wesen. Het is gewoon een soortnaam, I guess. + zo stond het ook altijd in de ondertiteling.

    OT: Ik heb ook niet zoveel met alleen cijfers, tenzij er een betekenis achter ligt.
    Mijne is de bijnaam van Ryan Lochte \(^.^)/

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:20 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik vind het een beetje raar om de tatoeage van iemand als username te nemen.

    Maar als jij hem leuk vind, is het goed.:)

    Dooddoener= volgers Voldemort. VO= initialen mijn achternaam.
    ik heb hem een keer veranderd, maar ik ben zo gehecht aan DDVO, dat ik daar spijt van kreeg.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind 'm wel leuk eigenlijk!
    Mijne komt van het nummer 'Royals' van Lorde.


    The universal language of art.

    ZwarteAlfa, Sam Uley


    ©1998

    Royals schreef:
    Ik vind 'm wel leuk eigenlijk!
    Mijne komt van het nummer 'Royals' van Lorde.


    Thanks :Y)


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Hij is niet lelijk, dat niet, maar ik vind getallen nou eenmaal niet de ideale usernames. Bovendien heb ik altijd zo'n "Hè, wie is dat nou?"-gevoel wanneer ik de username van iemand zie staan zonder zijn avatar.
    De mijne is het genitief meervoud van het Latijnse 'rosa'. Het betekent dus zoveel als 'van de rozen'.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    fallenbadass schreef:
    (...)
    Ja, in het Engels toch? Dan is het gewoon wezen in het Nederlands? Wesen staat echt heel vreemd.


    Nee, wesen staat altijd in de ondertiteling dus het is echt het Nederlandse woord ervoor.

    @1951
    Ik vroeg mij trouwens af of het getal 1951 ook nog een betekenis voor jou heeft? Naast dat Harry het als tattoo heeft.


    Physics is awesome

    Ik heb ook alleen nummers. Namens het 100-jarige bestaan van PSV Eindhoven <3 en ook om 19:13 veranderd ^^


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    JK Rowling aka schrijfster.
    Ik vind je username trouwens leuk!

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 19:40 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Blutbad schreef:
    (...)

    Nee, wesen staat altijd in de ondertiteling dus het is echt het Nederlandse woord ervoor.

    @1951
    Ik vroeg mij trouwens af of het getal 1951 ook nog een betekenis voor jou heeft? Naast dat Harry het als tattoo heeft.


    Nee, niet iets specifieks.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Nogmaals: Waarom heeft Harry specifiek het jaartal 1951 als tattoo genomen? I'm curious now. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Nogmaals: Waarom heeft Harry specifiek het jaartal 1951 als tattoo genomen? I'm curious now. :p


    Uit die categorie zoekt hij zijn chickies. (jk)


    Alleen maar tranen van geluk

    Rowling schreef:
    (...)

    Uit die categorie zoekt hij zijn chickies. (jk)


    ahaha :'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik vind het meeste niet zo mooi als het niks met jou zelf te maken heeft, maar goed.

    Mijn username heeft volgens mij geen vertaling. Het een beweging die ik op mijn sport het liefste doe, op evenwichten na.


    Do what people say you can't.

    Rowling schreef:
    (...)

    Uit die categorie zoekt hij zijn chickies. (jk)


    Hahahah ik ging stuk! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •