• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet zo lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan lekker alles van je af!


    Waarschuwing

    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars GB/PB.

    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.

    - Dit topic is niet jouw persoonlijke Twitter/Facebook-pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 13:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het is verwarrend als mensen tegelijk van username en van avatar veranderen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Alleen thuis voor drie weken! *O*


    Some people are art and do art at the same time

    Lipari schreef:
    Het is verwarrend als mensen tegelijk van username en van avatar veranderen.

    Ja, inderdaad. D: En het is nog erger als ze er niet eens een topic over aanmaken of in hun signature zetten dat hun naam is veranderd.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kommaneuker.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cursusje Gronings leren voor dinsdag.. Zo dat et tenminste niet al te erg awkward word..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nog maar een week.. Nog even doorzetten.


    •*• Lululu •*•

    Rosarum schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad. D: En het is nog erger als ze er niet eens een topic over aanmaken of in hun signature zetten dat hun naam is veranderd.

    I never do that ish. :')

    OT: Ik verveel me zo hard en ook al heb ik werk genoeg voor school, toch vind ik het nodig om filmpjes op te zoeken over hoe je moet twerken... I regret it for even trying.


    Take me to wonderland

    Uhh, waarom doe ik telkens andere dingen? Ik moet echt doorzetten met maw en maat. Behhh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 16:53 ]


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    oooooohmygod. Dat moment wanneer iemand ineens binnenkomt en je je helemaal kapot schrikt.

    *dies of heart attack*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dussss gisteren met een hele knappe jongen gezoend en die de naamt heeft die ik later mijn zoon wil geven. My life is awesome.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bye utrecht en alle awesome mensen!
    Het was echt heel gezellig :')


    Stenenlikker

    Ugh. Fml. I'm a walking disaster :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ugjdghksjgh. Word er altijd zo naar van als ik iets lees over asteroïden die de aarde naderen. [


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Ugjdghksjgh. Word er altijd zo naar van als ik iets lees over asteroïden die de aarde naderen. [


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife