• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet zo lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan lekker alles van je af!


    Waarschuwing

    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars GB/PB.

    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.

    - Dit topic is niet jouw persoonlijke Twitter/Facebook-pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 13:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    JEZUS. Hoe moeilijk is het om een mailtje te lezen?
    Ik heet SOFIE, niet Sophie -.-"
    VERDORIE.


    Deep inside, I've never felt alive

    Morticia schreef:
    Wtf? Het moet niet gekker worden.

    Wtffff. Ze zijn zoiezo dom bezig met al dat gezeik over/voor studenten. Tfuck is Nederlands mee bezig joh. Is zowat iedereen ongesteld ofzo? (cat)

    OT: Aardig van je dat je mij gewaarschuwd had voor het eten, terwijl ik aan het slapen was. Fijn, dit apprecieer ik echt zo erg van je. Not.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 18:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    Wtf? Het moet niet gekker worden.


    Oh mijn god. Wat een naaiers. Laat ze maar flink geld mislopen en failliet gaan, dan zullen ze wel zien wat ze aangericht hebben.


    26 - 02 - '16

    This liquor is goooood *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    I know that you see what you're doing to me, so tell me why.

    You shouldn't act so arrogant. Thanks.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Jakkes, wát een brand in Lwd...


    You are beautiful, you are love.

    Felina schreef:
    Jakkes, wát een brand in Lwd...

    Hoorde mijn vader er net al over.


    "I shut my eyes in order to see.'

    I know you are there, but I can't see you anywhere in the dark.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vakantie moet vakantie zijn. Waarom heb ik zoveel werk?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aaaah, ik hou er zo van om te werken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Potter kijken, daarna weer naar boven om verder te gaan met TVD. Noice.

    Die score is echt geweldig.

    Skiet op!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ofcoooooourse. Je zet altijd maar precies de foto's online waar ik fucking lelijk op sta :'D. En ik weet gewoon 100% zeker dat je dat expres doet, maar goed. There's something I call revenge.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''