• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet zo lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan lekker alles van je af!


    Waarschuwing

    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars GB/PB.

    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.

    - Dit topic is niet jouw persoonlijke Twitter/Facebook-pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 13:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Argh waarom geef je een site op om je huiswerk te maken als die site het niet eens doet. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Als je dan tegen me ingaat, onderbouw je mening dan op zijn minst. My god, "Gewoon, daarom." is geen reden.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik heb zin in vandaag c:


    :)

    Huh, waarom krijg ik een smsje van Erotictube om 1 uur 's nachts als ik al slaap? Er bestaat niet eens zoiets.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er zin in :Y)


    Stenenlikker

    Ik moet niet de schuld aan een ander geven?! JIJ bent fucking degene die nooit luistert en ik krijg altijd de schuld?! Rot op mens.

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee D:

    Nog een uurtje en mijn GM is over. En ik heb niet genoeg beltegoed om een nieuwe te kopen. Damnit.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Waarom is er altijd dat fucking alfkjsdlfjsdflkj voetbal op tv. Ik wil iets leeeeeeeeuks. DDDD:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maaaaail terug! D: Ik wil even blij worden van je mailtje, maar dan moet je wel mailen! En ik wil weten wat ik moet doen, haha. Maar dat is bijzaak.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.


    You are beautiful, you are love.

    I don't want it anymore


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kom op, ik kan het wel! Ik kan mijzelf er wel toe zetten om bezig te gaan met de studie *O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Now, I don't care what you think
    As long as it's about me
    The best of us can find happiness in misery


    26 - 02 - '16

    Oldschool pokemon yellow spelen op mijn mobiel. The good old days


    -

    Nieuw, 'lucht je lyrics!'


    Your make-up is terrible