• De stelling van deze week luidt:
    Het is altijd beter een weloverwogen beslissing te nemen dan je hart te volgen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dimleya schreef:
    In eerste instantie zou ik 'ja' zeggen. Niet omdat ik een totaal gevoelloos persoon ben, maar omdat je bij een weloverwogen beslissing veel meer punten meeneemt dan je zou doen als je je hart volgt. Bovendien kan je nooit een goede weloverwogen beslissing maken als je je gevoel niet meetelt, want als je een weloverwogen beslissing maakt, voelt dat toch ook als een juiste beslissing?


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Als ik het heel serieus zou zeggen:
    Wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat je bij kleine beslissingen beter op je verstand kunt vertrouwen en bij grote beter op je gevoel.
    Oftewel:
    Nee, niet altijd.


    Fuck the world, love yourself

    Als ik een beslissing neem met m'n hart denk ik wel altijd goed of dat wel verstandig is. Maar bijna altijd eindig ik toch met het besluit die m'n hart me geeft.


    Everything happens for a reason

    Je hart volgen is een weloverwogen beslissing


    Ik ben een blaadje in de wind, kijk hoe ik zweef...

    Wel en niet!
    Nou je moet altijd doen wat jij wil (je hart dus) maar als dat niet kan moet je wel met je verstand denken!


    Why so serious? :]

    Als je gewoon doet wat goed voelt kan het nooit fout gaan.


    just sm:)e en the world smiles with you

    Hohenheim schreef:
    Nee, een verstandige beslissing maakt je niet altijd gelukkig.

    soms kan je inderdaad beter kiezen voor een weloverwogen en uitgedachte beslissing (klonk dat chique of wat?) dan dat je je hard volgt.
    het ligt gewoon aan de situatie.


    Stars can't shine without darkness.

    Soms wel, soms niet.


    ~

    het hart is sterker dan het brein. <3


    nothing is true, everything is permitted.

    Dimleya schreef:
    In eerste instantie zou ik 'ja' zeggen. Niet omdat ik een totaal gevoelloos persoon ben, maar omdat je bij een weloverwogen beslissing veel meer punten meeneemt dan je zou doen als je je hart volgt. Bovendien kan je nooit een goede weloverwogen beslissing maken als je je gevoel niet meetelt, want als je een weloverwogen beslissing maakt, voelt dat toch ook als een juiste beslissing?

    Nou... Je moet wel eerst nadenken over wat je doet maar uiteindelijk doen wat goed voelt


    "a real girl isn't perfect and a perfect girl isn't real"

    Je moet denk ik gewoon een tussenweg zoeken.. I mean doe wat je wilt, maar denk er wel goed over na.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik denk niet na over wat ik doe, ik volg ook niet mijn hart, ik volg gewoon mijn dromen :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Follow your heart, maar denken voordat je stomme dingen doet

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 23:05 ]


    let your faith be bigger than your fear