• Hey

    Ik zoek rollen voor een verhaal over Fred en George (Harry potter)

    Ik zoek geen specifieke rollen.

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Afdeling:
    Extra:

    Dankje!


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Benzema schreef:
    Naam: Alexandria Rose DiRomano.
    Leeftijd: 16.
    Uiterlijk:



    Karakter: Alexandria is een meisje die veel durft en nooit ergens zomaar voor terug deinst. Alexandria maakt makkelijk vrienden, maar net zo makkelijk vijanden. Dit komt omdat sommige mensen haar sluwe en ietswat gemene karakter niet aan kunnen. Als je haar echt kent en ze mag je is het eigenlijk een schat van een meid. Ze komt altijd voor zichzelf of haar vrienden op, hoe gemeen ze daar ook voor moet zijn. Door haar lef en sociale karakter twijfelde de sorteerhoed of ze in Gryffindor moest komen. Maar haar sluwheid en grote mond overheerste het een beetje en zo kwam ze in Slytherin.
    Afdeling: Slytherin.
    Extra: Ze is een Pureblood. Ze komt uit een rijke, bekende en machtige familie waar iedereen uit tovenaars en heksen bestaat. Ook heeft ze een licht Spaans accent en een kat, Shadow.


    Dankje!


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Naam: Skye Pontrera

    Leeftijd: 16

    Uiterlijk:


    LINK:http://th08.deviantart.net/fs70/PRE/i/2013/014/b/f/brunette_face_smile_tattoo_29117_1920x1080_by_cobra69pl-d5ri8wp.jpg
    Skye is een Dun meisje, 1.73 en houd van hakken dragen! Ze is een beetje een poppetje en lijkt dus heel lief maar dat is ze niet! ze is wel gewild door jongens omdat ze het perfecte lijf heeft!

    Karakter: Skye is een beetje een bitch en word niet graag in de weg gestaan als ze iets wil! A;s je haar in de weg staat moet je erg je best doen voor ze je het kan vergeven en ze is sluw HEEEL sluw! Ze is thuis namelijk erg verwend en krijgt alles wat ze wil van haar ouders! Maar er is 1 persoon waar ze niet gemeen tegen kan doen ze is tegen hem juist heel lief! en dat is de jongen die ze leuk vind .... (mag jij kiezen haha)

    Afdeling: Zwadderich

    Extra: Ze heeft een Donkergrijze uil met witte tinten

    Naam: Kayla Sertimo

    Leeftijd: 16

    Uiterlijk:


    LINK: http://data1.whicdn.com/images/37433967/image.num1331210666.of.world-lolo.com_large.jpg
    Kayla is een meisje van 1.75, ze heeft een normaal postuur en draagd het vaakst sneakers en gwn kleding die lekker zit, ze heeft het nooit zo door dat jongens haar interessant vinden

    Karakter: Ze is een heel verlegen meisje die heel behulpzaam en betrouwbaar is. Leer je haarr kennen dan is ze een babbel maar dan moet je eerst de moeite nemen haar te leren kennen want ze stapt niet zomaar op iemand af!

    Afdeling: Griffoendor

    Extra: Ze heeft een spierwitte uil

    Ik hoop dat je er iets aan hebt:) ik wil er nog wel wat maken als je wilt jongens enz?:) zeg het maar hahaha xxx

    Heb je meer rollen nodig?
    Ga je de rollen gebruiken voor liefdes relaties met de bestaande personages? of is dat een verrassing?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ShadowNight schreef:
    Heb je meer rollen nodig?
    Ga je de rollen gebruiken voor liefdes relaties met de bestaande personages? of is dat een verrassing?


    Als ik mensen heb die graag willen dat hun karakter een relatie krijgt wil ik daar best voor zorgen ik hou me nergens aan vast alleen moet George single blijven


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    SPObabbby schreef:
    (...)

    Als ik mensen heb die graag willen dat hun karakter een relatie krijgt wil ik daar best voor zorgen ik hou me nergens aan vast alleen moet George single blijven


    Oeh, mag Alexandria dan wat met Draco krijgen? :3 -Ik heb haar extra trouwens een beetje aangepast-


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Benzema schreef:
    (...)

    Oeh, mag Alexandria dan wat met Draco krijgen? :3 -Ik heb haar extra trouwens een beetje aangepast-


    Jahoor no problem


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    oee, mag dan mijn karakter met Fred :D?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ShadowNight schreef:
    oee, mag dan mijn karakter met Fred :D?


    Ik ga het proberen maar ik weet niet precies wat ik met hem ga doen


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    hahaha is goed hoor ;)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ShadowNight schreef:
    hahaha is goed hoor ;)


    Okayy:')


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Ik heb nog een paar rollen nodig voor ik kan beginnen:')


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Vond je Riley-Jane goed?


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Nyctophilla schreef:
    Vond je Riley-Jane goed?

    Ja heel goed!


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    In welk jaar speel het zich af?


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Nyctophilla schreef:
    In welk jaar speel het zich af?

    Het jaar van de orde van de fenix ik schrijf niet zo vaak HP maar ik hou gewoon van Fred George


    Keep your head up princes, your tiara is falling