• Hey

    Ik zoek rollen voor een verhaal over Fred en George (Harry potter)

    Ik zoek geen specifieke rollen.

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Afdeling:
    Extra:

    Dankje!


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    heb je nog rollen nodig? zo ja wat voor het liefst? ^^


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    heb je nog rollen nodig? zo ja wat voor het liefst? ^^


    Ja ik heb nog rollen nodig het liefst een een bitchy meisje en nog een paar extra mensen :') het eerste hoofdstuk staat al online


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    SPObabbby schreef:
    (...)

    Ja ik heb nog rollen nodig het liefst een een bitchy meisje en nog een paar extra mensen :') het eerste hoofdstuk staat al online


    Ik kan zo wel een bitchy meisje voor je maken? c;


    Happy Birthday my Potter!

    Welke andere mensen heb je nodig?


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Luminis schreef:
    (...)

    Ik kan zo wel een bitchy meisje voor je maken? c;


    Is goed dankje!


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Nyctophilla schreef:
    Welke andere mensen heb je nodig?


    Een groep leuke aardige meiden die er wat later bijkomen :')


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Ik kan wel een lief meisje maken.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Nyctophilla schreef:
    Ik kan wel een lief meisje maken.


    Dankjje! :')


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Naam:Niamh Layla Parker
    Leeftijd:16
    Uiterlijk:


    Nina Dobrev
    Karakter: Niamh is een verlegen meisje. Ze zal nooit iets kwaads doen behalve als je aan haar familie komt. Sinds ze klein was is ze altijd al leergierig geweest. Ze wilt altijd nieuwe dingen leren. Mensen noemen haar een boekenwurm, het kan haar eigenlijk niks schelen wat iedereen denkt ze gaat gewoon haar eigen gang. Ze kan niet tegen haar verlies en als ze verliest probeert ze altijd weer beter te worden.
    Afdeling:Ravenclaw
    Extra: Ze is Spaans. Haar vader verliet haar moeder toen ze 2 was.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Ik hoop dat je het goed vindt.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Nyctophilla schreef:
    Ik hoop dat je het goed vindt.


    Jaa dankje!


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Naam: Avalee "Avah" Jordan

    Leeftijd: 15

    Uiterlijk:




    Karakter: Avalee is een heel goed voorbeeld van iemand die een masker draagt om haar familie tevreden te stellen. Tot nu toe zat de gehele Jordan familie altijd in Slytherin, dus toen de enige dochter van de laatst overgebleven Jordans in Ravenclaw werd ingedeeld, was het wel even schrikken. Om haar ouders toch trots te maken, gedraagt Avalee zich nu alsnof als een echte mudblood hatende Slytherin. Daarbij heeft ze dus ook een hekel aan alles en iedereen rondom Harry Potter en Gryffindors mag ze ook niet echt. Ze doet haast tegen alles en iedereen gemeen en bitchy, op de Slytherins en haar groepje volgers uit Ravenclaw na. Avalee komt altijd verwend en arrogant over, gedraagt zich egoïstisch en vooral nieuwelingen krijgen het zwaar te verduren. Ze leeft er namelijk voor om hun zelfvertrouwen in de eerste weken meteen helemaal weg te nemen, zodat Avalee macht houdt en zo haar ouders helemaal gelukkig maakt.
    Avalee is echter niet zoals ze zich voordoet en worstelt dagelijks met haar eigen gedrag. Eigenlijk is ze een slimme teruggetrokken hardwerkende studente en bewonderd ze de Gryffindors voor hun dapperheid. Jaloezie maakt het echter wel wat makkelijker om zich zo gemeen en denigrerend tegenover hen te gedragen, maar ze haat zichzelf hierdoor ook. Gelukkig is Avalee wel een goede actrice, want vanaf de buitenkant valt dit amper te zien.

    Afdeling: Ravenclaw

    Extra: Avalee is in de afgelopen jaren verliefd geworden op vul hier maar een Gryffindor in, mag een jongen of een meisje zijn, wat natuurlijk haar leven nog een stukje problematischer en ingewikkelder maakt, dan het al was. Haar ouders mogen hier dan ook nooit achterkomen en eigenlijk vergeet ze het liever zelf ook, maar dat lijkt onmogelijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Luminis schreef:
    Naam: Avalee "Avah" Jordan

    Leeftijd: 15

    Uiterlijk:




    Karakter: Avalee is een heel goed voorbeeld van iemand die een masker draagt om haar familie tevreden te stellen. Tot nu toe zat de gehele Jordan familie altijd in Slytherin, dus toen de enige dochter van de laatst overgebleven Jordans in Ravenclaw werd ingedeeld, was het wel even schrikken. Om haar ouders toch trots te maken, gedraagt Avalee zich nu alsnof als een echte mudblood hatende Slytherin. Daarbij heeft ze dus ook een hekel aan alles en iedereen rondom Harry Potter en Gryffindors mag ze ook niet echt. Ze doet haast tegen alles en iedereen gemeen en bitchy, op de Slytherins en haar groepje volgers uit Ravenclaw na. Avalee komt altijd verwend en arrogant over, gedraagt zich egoïstisch en vooral nieuwelingen krijgen het zwaar te verduren. Ze leeft er namelijk voor om hun zelfvertrouwen in de eerste weken meteen helemaal weg te nemen, zodat Avalee macht houdt en zo haar ouders helemaal gelukkig maakt.
    Avalee is echter niet zoals ze zich voordoet en worstelt dagelijks met haar eigen gedrag. Eigenlijk is ze een slimme teruggetrokken hardwerkende studente en bewonderd ze de Gryffindors voor hun dapperheid. Jaloezie maakt het echter wel wat makkelijker om zich zo gemeen en denigrerend tegenover hen te gedragen, maar ze haat zichzelf hierdoor ook. Gelukkig is Avalee wel een goede actrice, want vanaf de buitenkant valt dit amper te zien.

    Afdeling: Ravenclaw

    Extra: Avalee is in de afgelopen jaren verliefd geworden op vul hier maar een Gryffindor in, mag een jongen of een meisje zijn, wat natuurlijk haar leven nog een stukje problematischer en ingewikkelder maakt, dan het al was. Haar ouders mogen hier dan ook nooit achterkomen en eigenlijk vergeet ze het liever zelf ook, maar dat lijkt onmogelijk.


    Dankje!


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Naam: Audrey Winslow
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:





    Karakter: Audrey is altijd vrolijk en erg behulpzaam ze denk altijd eerst aan een anders dan pas aan haar zelf ze kan best leergierig zijn maar alleen als ze der zin en heeft ze heeft een hekel aan ruzies en geen moeite om nieuwe mensen te leren kennen en zich aan te passen en maakt best snel vrienden en is dol op dieren
    Afdeling: Huffelpuf
    Extra: Audrey heeft claustrofobie dus zet haar niet in kleine ruimtes dan word ze helemaal gek

    mis kan je hier wat mee?
    kijk maar ^^

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 17:09 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    Naam: Audrey Winslow
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:





    Karakter: Audrey is altijd vrolijk en erg behulpzaam ze denk altijd eerst aan een anders dan pas aan haar zelf ze kan best leergierig zijn maar alleen als ze der zin en heeft ze heeft een hekel aan ruzies en geen moeite om nieuwe mensen te leren kennen en zich aan te passen en maakt best snel vrienden
    Afdeling: Huffelpuf
    Extra: Nahini heeft claustrofobie dus zet haar niet in kleine ruimtes dan word ze helemaal gek

    mis kan je hier wat mee?
    kijk maar ^^


    Dankje! Maar um ik heb het liefste geen hele beroemde mensen zou je Mischien haar uiterlijk willen veranderen ik ben ook #TeamfuckingJai


    Keep your head up princes, your tiara is falling