• Hey

    Ik zoek rollen voor een verhaal over Fred en George (Harry potter)

    Ik zoek geen specifieke rollen.

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Afdeling:
    Extra:

    Dankje!


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Everybody loves Fred and George.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Nyctophilla schreef:
    Everybody loves Fred and George.


    Whaha ik weet


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Heb je al koppeltjes?


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Nyctophilla schreef:
    Heb je al koppeltjes?


    Soort van als mensen het erbij zeggen zal ik kijken wat ik kan doen


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Riley and Harry *hint hint*


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Nyctophilla schreef:
    Riley and Harry *hint hint*


    Ik weet niet zeker of ik vast hou aan Harry en Ginny


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    SPObabbby schreef:
    (...)

    Ik weet niet zeker of ik vast hou aan Harry en Ginny


    Maar ik ga kijken


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Okay, heb je al een titel?


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Nyctophilla schreef:
    Okay, heb je al een titel?


    Love is magic too

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 16:49 ]


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Dit word waarschijnlijk de cover:



    Leuk?

    Link

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 17:03 ]


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    SPObabbby schreef:
    Dit word waarschijnlijk de cover:



    Leuk?

    Link


    Leuk!


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Nyctophilla schreef:
    (...)

    Leuk!

    Dankje hij is gemaakt door luminis


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Naam: Aline Eline Sparks
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:



    Karakter: Moedig is Aline zeker, ook al zou je het niet verwachten als je haar voor het eerst ziet. Ze is niet snel bang te krijgen. Ze is best wel slim en durft ook op onderzoek uit te gaan als ze meer wil leren. Doordat ze best wel slim is, is ze soms ook iets te zelfverzekerd. Als ze vrienden is kan ze hen de oren van het hoofd af praten, iets wat niet altijd op prijs word gesteld. Ze is een beetje onzeker en nerveus over jongens die ze niet goed kent. Ze is soms iets te perfectionistisch, haar drang om alles zo perfect mogelijk te doen vormt een probleem als iets anders is dan ze had verwacht zoals een cijfer voor een toets. Een beetje een controlfreak zou je haar ook wel kunnen noemen. Als ze niet weet wat er gaat gebeuren of als er iets onverwachts gebeurt kan ze daar heel onzeker over zijn. Voor haar vrienden en familie staat ze haast altijd klaar. Qua jongens is ze een beetje naïef, ze denkt vaak dat een jongen graag vrienden met haar wil worden terwijl hij eigenlijk aan het flirten met haar is.
    Afdeling: Griffoendor
    Extra: Ze heeft een hekel aan Zwadderich en kan goed op schieten met mensen van Ravenklauw. De sorteerhoed twijfelde of hij haar in Ravenklauw of Griffoendor zou plaatsen. Uiteindelijk is het dus Griffoendor geworden. Haar vader zat in Ravenklauw toen hij op Zweinstein zat en haar moeder in Griffoendor toen ze op Zweinstein zat.

    Ik hoop dat het voldoende informatie is. Staat je story al op Q?


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Naam: Aline Eline Sparks
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:



    Karakter: Moedig is Aline zeker, ook al zou je het niet verwachten als je haar voor het eerst ziet. Ze is niet snel bang te krijgen. Ze is best wel slim en durft ook op onderzoek uit te gaan als ze meer wil leren. Doordat ze best wel slim is, is ze soms ook iets te zelfverzekerd. Als ze vrienden is kan ze hen de oren van het hoofd af praten, iets wat niet altijd op prijs word gesteld. Ze is een beetje onzeker en nerveus over jongens die ze niet goed kent. Ze is soms iets te perfectionistisch, haar drang om alles zo perfect mogelijk te doen vormt een probleem als iets anders is dan ze had verwacht zoals een cijfer voor een toets. Een beetje een controlfreak zou je haar ook wel kunnen noemen. Als ze niet weet wat er gaat gebeuren of als er iets onverwachts gebeurt kan ze daar heel onzeker over zijn. Voor haar vrienden en familie staat ze haast altijd klaar. Qua jongens is ze een beetje naïef, ze denkt vaak dat een jongen graag vrienden met haar wil worden terwijl hij eigenlijk aan het flirten met haar is.
    Afdeling: Griffoendor
    Extra: Ze heeft een hekel aan Zwadderich en kan goed op schieten met mensen van Ravenklauw. De sorteerhoed twijfelde of hij haar in Ravenklauw of Griffoendor zou plaatsen. Uiteindelijk is het dus Griffoendor geworden. Haar vader zat in Ravenklauw toen hij op Zweinstein zat en haar moeder in Griffoendor toen ze op Zweinstein zat.

    Ik hoop dat het voldoende informatie is. Staat je story al op Q?
    [/quote

    Dankje! Nee nog niet maar het komt heel snel]


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Ik ga morgen het eerste hoofdstuk plaatsen

    X


    Keep your head up princes, your tiara is falling