• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Ik weet dat ik niet de laatste reactie had, maar na tien minuten denk ik niet dat er nog een nieuw topic wordt gemaakt door diegene :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Michonne schreef:
    Klaag maar niet, anderen hebben het altijd erger en dat is schijnbaar toch wel erg genoeg.

    Ik heb het vermoeden dat dit op mij gericht is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)
    Ik heb het vermoeden dat dit op mij gericht is.
    Mocht dit zo zijn en jullie hebben behoefte om hiervoor te praten, willen jullie dat dan in gb/pb doen? Bij voorbaat dank :)


    Life is hard and then we die

    Ik mis zoals het vroeger was tussen ons. Toen was het nog veel beter, ongecompliceerder. Nu spreek ik je geeneens meer. Ik mis je toch wel ontzettend hard, maar ik durf je geen klein simpele 'hi' te sturen. Laf. Ik ben gewoon laf...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb zin om te huilen en nooit meer naar school te gaan. Latijn ga ik toch teringhard falen. Leuk vooruitzicht.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dag twee zonder contact, Nog steeds afkick verschijnselen maar kan me gedachten al ergens anders op zetten


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rosarum schreef:
    Het leven is zó fucking oneerlijk.


    Wadist?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik ben zo trots op mezelf :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    There must be a reason why I became a stranger for you.. I don't know what I've done.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom ben ik zo bang?


    Your make-up is terrible

    So empty.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Waarom ging ik eigenlijk in het donker in en bos lopen? Ik wist dat ik bang zou worden xd ik ben echt dom.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik hoop dat het goed met je gaat. Ik mis je


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fijn dat dat ook nog even gemeld wordt, nadat we al twee dagen begonnen zijn met de toetsweek. Sukkels.


    Deep inside, I've never felt alive

    Thunder and Lightning (H) . (H)


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    You are beautiful.


    You are beautiful, you are love.